![]() |
Noen andre som skal ned 15 kg?
Hei
Jeg har som mål å gå ned 15 kg. Jeg kjenner at jeg trenger litt motivasjon og støtte på veien. Det hadde vært morro hvis noen andre hadde det samme målet/delmålet så kunne vi slått følge:) Hva sier dere?:) |
Sv: Noen andre som skal ned 15 kg?
Situasjonen idag:
Høyde: 1.68 Vekt: 84,5 kg Og nå skal vekta nedover;) |
Jeg skal ned 15. Eller, jeg har jo gått ned 5,5. Da blir det vel bare 9,5. Startet 24. mai.
|
Kjenner at jeg godt kan være med her, selv om jeg har holdt på en stund. Litt usikker på realistisk mål, men er 166, og kunne gjerne tenkt meg å komme ned på 65 kg, men kanskje 70 er mer realistisk.
Så ideelt sett, mellom 10- 15 kg ned, ja takk :D |
Hei Batillip og Mellon.
Så flott at dere er med. Jeg har gått ned 2 kg men kjenner at veien mot -15 kg kan bli lang!! Hehe, men det skal bli herlig å komme i mål:) Så flinke dere har vært med vektnedgang så langt!!!:) Dette er en inspirasjon for meg til å fortsette. |
her tror jeg at jeg også kan være med :) har litt mere enn 15 kilo jeg skal ned da men det er nå ikke så langt unna det foreløpige målet :) og jeg har jo gått ned endel allerede ,men litt motivasjon er jo greit å dele :)
|
Hei Snorkfrøken :) Jeg har omtrent samme sluttmålet som deg, men begynner litt over. Veide i dag 89,2 kg (ned neseten 1 kg på en snau uke, jippi), og skal ned til 70. Er 169 cm høy! Målet mitt er totalt 20 kg :)
|
Hei Snorkfrøken :)
Jeg skal også ned 15 kg. Jeg er 170 cm høy og veier 80,5 kg :) |
Jeg vil også gjerne være med. Da jeg begynte rett før påske veide jeg 90,6 og i dag 82,5. Jeg har ønske om å komme ned i rundt 75 kg. Er 1,74 høy.
Trenger litt oppbacking med de siste kiloene kjenner jeg :) Lykke til alle dere andre også http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002020B.gif http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Har vel ca 15kg igjen men har ikke noe vekt ;)
Høyde: 1.91 Startvekt: ca 110-115 Vekt: ca 100 Mål: ca 85 :P |
Jeg hadde 17,5 jeg skulle ned å har klart 10 kg på 2 mnd og 1 dag:) masse lykke til!!!
Jeg er 165 og ønsker meg ned til 58 kg:) |
Jeg er med!!!
Jeg skal ned 15 kg og har veldig lyst til å bli med dere. Jeg er 166 cm og har 15 kg som mål. Jeg har begynnt på lavkarbo for 1 mnd siden. Har gått ned 2 kg. Litt skuffende, men vekta går saaakte men sikkert ned får jeg håpe.. Jeg vet ikke helt hvilken filosofi jeg følger, mulig hexeberg sin etterhvert... Er nå i ketose uplanlagt. Tenke derfor jeg skal prøve å være i ketose noen uker.. Tror jeg har spist for mye brøderstattninger. Jeg har fått bake dilla.. Hehe Gleder meg til å følge dere!!!!! |
Heisann alle sammen:)
Veldig kjekt at så mange vil være med. Dette må bli bra:) Jeg gleder meg til å se utviklingen deres og dele min. Det er godt å ha noen for å dele opplevelser på gode dager og mindre gode dager (jeg har merket at det er noen av de også) Noen som opplever å bli matlei avogtil? Det sliter jeg litt med, fløten kommer helt oppi halsen, hehe. |
Jeg har ennå ikke blitt matlei... Spiser bare mat jeg liker... :)
|
I dag da jeg stod opp hadde mannen og jentungen bakt boller :eek: Jeg har klart å holde meg unna så langt! Drikker vann og vann og vann og spiser den maten jeg har planlagt :)
|
Godt poeng Dolly, jeg sliter litt med variasjonen til tider:)
Så flink du er Dolly, det krever viljestyrke for å stå imot boller:) |
Hei på dere!
Jeg har 10 kilo til jeg ønsker og bli kvitt etter siste graviditet. Får jeg være med? Da jeg starta på ketolyse i 2007 hadde jeg omentrent samme utgangspunkt som deg Snorkfrøken. Veide 83 kg og er 166 cm. Nå er jeg 64,5 og skal ned til 55. Var 52 da jeg ble gravid, men det skyldtes vel mer omgivelsene og uroen rundt meg tiden før, enn lavkarbo, så dit tror jeg ikke jeg verken skal eller kommer igjen med sunn lavkarbo. Jeg har forresten gått ned 5,5 kg på 1 mnd nå. |
Hei Bee. Selvsagt kan du være med, kjempe koselig:)
Så flink du har vært med vektnedgang og spesielt mtp at det har vært en graviditet inni bildet:) |
Kjenner jeg også er matlei mange ganger.. Føler meg aldri sulten lengre.
Det er jo også bra, for da er det lettere å ikke falle for fristelsen...som fks hjemmebakte boller.... http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020459.gif http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Ja, ikke sant. Men det er litt merkelig å ikke være sulten mer, man er liksom "programmert" til å spise hver 3-4 time og være sulten:)
|
Jeg holder på; startet på 87 kg i fjor sommer, har gått ned 5 kg til nå (og holder fortsatt motet oppe). Skal ned til 70 kg. Altså ca det samme som dere andre +/-:D
|
Velkommen Dollsine:)
|
Jeg er gjerne med :) Håper det er greit selv om jeg bare skal ned 11 kg!
|
Heisann
Selvsagt er det greit:) Jeg mente sånn ca 15 kg, artig å treffe andre som er på samme stadiet her inne:) |
Hei! Eg er ny her, og tenker rundt 15 kg er det eg vil ned. Bryr meg egentlig ikkje så mykje om tal, tenker mest på formen! :) Men er jo greitt å ha noko konkret å forholde seg til. Legg meg gjerne til, trenger alle råd og tips eg kan få! :S
|
Hallais.
Jeg blir med :) Begynte å slanke meg i januar. Da den ¨vanlige¨ metoden med å telle kalorier og være konstant sulten....:eek: Hadde gått ned 9 kg til april men da var jeg så lei av å være konstant sulten at det var like før jeg gav opp.... Kom over Lena Beatrice sin blog og ble kjempeinspirert. Har nå vært på lavkarbo siden april og gått ned 5 kg, noe jeg syns er veldig lite.....:kadetgaar Men jeg trives så godt i denne livsstilen at dette fortsetter jeg med..... Er ganske så lei omelett, men ellers så syns jeg det meste er goodies :) Er 162 cm og veier i dag 76 kg. Var på 40 årsfest fredag. Skeiet litt ut med noen drinker, lurer på hvordan det har slått ut på vekta. Blir spennende i morgen og se. Skal bli artig å følge dere alle, jeg er en av de som syns å gå på vekta er veldig motiverende.....:rodme: I morgen er en ny dag, en ny uke nye muligheter og masse god mat. |
Hmmm.. Jeg skrev et innlegg nytt innlegg her i sted, men ser ut som det ikke kom med.
Jeg har hatt min første sprekk i dag etter at jeg begynnte.. Og det er ikke gøy. Det var en ufrivillig sprekk, der jeg følte jeg bare var nødd til å spise litt kake. Jeg var i bursdag og da spiste jeg kake der bare for å slippe spørsmål... Ikke noe kjekt. Spiste 2 små stykker. Jeg er ikke typen som liker å snakke med folk om min slanking, eller matinntak. Orket derfor ikke alle spørsmål om hvorfor, eller ja men da må du gjøre sånn.. bla bla bla osv osv... Jeg har for tiden veldig misfornøyd med mitt utseende pga overvekt, og ønsker derfor ikke noe samtale om det. Jeg vil gå ned, og da kan jeg evt snakke med folk om det, ikke nå... Heldigvis så er det ikke flere bursdager, eller bryllup eller noe slikt i sommer... Det var bare denne i dag... Så resten skal jeg nok klare.. :) Jeje... sånn er det.. Flere som sliter med akkurat dette??? Hva spiser dere pr dag sånn ca? |
Hei hei!
Jeg vil gjerne være med selvom målet mitt nok er nærmere 20 enn 15 kilo. Så kjekt å kunne være med å dra hverandre mot mål! :D Jeg startet opp for en uke siden og i dag viste vekten 3 kilo mindre akkurat. Jeg gleder meg til å følge dere på veien! |
Hei!
Jeg har minus 15 kg som mål. Startet 09 Mai og har gått ned 5,5 kg så langt.... Er 176cm og veier nå 86,2. Det går overraskende bra, bare sliter nå når Is-sesongen har startet ;) |
Hei:) Kan jeg få henge meg på her? Jeg startet for en uke siden og har omtrent samme utgangspunkt som deg. Har ikke fått veid meg ennå (har hatt vekt fobi i mange år) men skal kjøpe ny vekt i dag:) Fikk øynene for allvor opp for denne formen for kostholds endring da jeg så en kollega komme slankere, gladere og med stadig stigene energi på jobb uke for uke...
Den første uken har gått veldig bra. Føler meg fremdeles litt usikker på mengde, om jeg får i meg nok osv. Kommer til å bruke endel tid her på forumet hvor jeg ser det er mange med mye kunnskap:) |
Sitat:
Jeg liker heller ikke å utbrodere om min nye livstil, orker ikke å høre hvor fantatisk jeg er. Men har gitt opp når det gjelder familien. Er så mange bursdagsselskaper i løpet av året at jeg måtte til slutt fortelle hva det gikk i. Reaksjonene har ikke latt vente på seg, men nå er jeg over det verste. Får alltid høre det i familieselskaper ennå, men jeg sier ikke så mye og da roer det seg ganske kjapt. Har og en svigermor som er fantastisk til å lage godsaker. Hun elsker å sette fram all slags snadder. Har og fått med meg mannen på lavkarbo, så hun er rimelig fortvilet når vi kommer på besøk. Har rett og slett ingenting å tilby, alt hun har går jo i sukker...... Men jeg tror det tippet litt over når vi ikke engang ville ha frukt:eek: Tenkte jeg skulle begynne å ta med kake, litt greit, syns det har vært ganske kjipt de siste gangene og bare drukket vann mens de andre ¨gasser¨ seg.....:kadetgaar |
Får jeg være med jeg også? Har godt over 15kg å ta av meg, men støtte og motivasjon trenger vi alle :)
Har selv begynt å ta med lavkarbo-kaker eller god saker om jeg skal noen plass med feiring osv, spesielt lavkarbo hjemmelaga snickers er en sikker vinner :D |
Jeg vil også gjerne være med. Er vel sånn ca 15 kg til som jeg ønsker skal forsvinne. Har gått ned ca 28 kg på lavkalori, men gikk over til lavkarbo for ca en mnd siden. Har gått ned litt og så opp litt igjen.... Men har tenkt å fortsette med lavkarbo, og håper det løsner snart! :)
|
Heisann alle sammen:)
Jeg blir veldig glad over at så mange vil være med!! Dette er kjempe kjekt. Det høres ut som alle sammen er veldig motivert til en lettere vekt og endring i livsstil, jeg blir inspirert av dere allerede :heia: |
Hei alle sammen!!
Jeg vil også være med! Jeg begynte på min 2 runde med lavkarbo i mai etter en graviditet og en lang utskeielse:D Startet på 88 kg og nå viser vekta 83. Synes det går mye tregere denne gangen en sist, men er vel kanskje bare jeg som er litt utålmodig:D Jeg har som mål å komme ned på 76, gjerne litt under. Gøy at vi kan motivere hverandre og ha noen å "klage" til hvis vi har en dårlig dag :-) |
Dersom det ikke er for sent å bli med henger jeg meg på. Begynte med lchf kost for tre dager siden. Er 162cm høy og veier 82kg. Ønsker å gå ned til 68-70kg. Det har jeg ikke veid på over 15 år.
Med denne kosten er jeg er for første gang (så langt jeg kan huske bak) ikke konstant sulten. Det er utrolig befriende. Har hatt litt hodepine de siste dagene og blir av og til pittelitt småkvalm. Regner med det er nybegynner plager... eller er det mer permanent? Hva opplever dere? Ser frem til å følge alles progresjon, frustrasjon og motivasjon! Anne M. |
Hei alle sammen! Synes det er så hyggelig at vi blir en liten gjeng her! Gleder meg til å bli bedre kjent! :)
Jeg tror jeg må endre fra lavkarbo til lchf, for jeg spiser omlag 20 kh/døgn og er i ketose. Jeg opplever som deg, annelo34, at jeg ikke er småsulten og dermed heller ikke trenger å bekjempe trangen til å småspise i det hele tatt. Jeg tror faktisk at jeg fint klarer meg på to måltider og et bittelite måltid på kvelden, men forsøker alikevell å spise tre. Jeg leser at en ikke skal telle kalorier, men når antallet kommer under 1000kcal blir jeg litt betenkt alikevell. Vil gjerne litt høyere enn det. Jeg har dessverre vært veldig dårlig de siste to dagene. Svært svimmel og veldig kvalm. Dette var jeg for 3 md siden også og den gangen kom det fra en låsning i nakken. Jeg satser på at det er det samme denne gangen og skal til naprapat i ettermiddag for å få hjelp. Krysser fingrene for at det er det og ikke overgangen til lavkarbokosthold som er årsaken. Det må være nakken... |
Hei !
Dette forumet trur eg passe meg og..... Har nett starta med lavkarbo og veit ikkje heilt kva opplegg eg fylgjer. Kva vil det eigentleg sei å vera i " ketose " - sikkert dumt spørsmål, men eg lure allikavel :) Eg er 1,80 høg og TRUR eg veg rundt 90 kg. Eg veit ikkje heilt og IKKJE vil eg vega meg heller. Har vekt, men bestemte meg ifjor etter ein mislykka " VG nett slank " .aldri meir på vekta ! Ikkje veit eg om eg slankar meg rett med denne typen heller. Studerar all mat produkt om lite eller ingenting karbo. Har kutta ut alt som heilter pasta,ris og poteter. Kjenner eg må omstille hjernen etter alle andre kurar der det kunn var lettprodukter. Nå dreier det seg jo om fett og proteiner. Ikkje veit eg heilt om eg får det eg skal ha i meg heller. Kva med frukt ?? er det lov ?? Kjenner eg set meg ørtn spørsmål, men jammen er det mykje hjelp bare å lese her. Fantastisk alle dere som har tatt av - glear meg til det er min tur og andre komenterer : åh så slank du er blitt ! :) ha ein god dag alle samen ! |
Sitat:
|
Hei:) Jeg hiver meg på, skal ned 15 kg... Har gjennom det siste året lagt på meg masse og nå er det nok! Har slitet med disse 15 kg for mye nå i 2 år:eek: Flott å ha støtte her. Skal vi kjøre en fast veiedag?? Bare en tanke;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48. |