![]() |
17. mai-utfordringen
Hei, jeg lurer på om noen er med på en liten utfordring.
-3kg? -noen klarer sikkert 5 men for de fleste av oss er det greit mål :D på siste offisielt veiing (lørdag) viste vekta 77,1. da tar jeg det som utgangspunkt |
Sv: 17. mai utfordringen
Ja, jeg kan vel slenge meg på her! :)
Vekt nå: 78,3 Mål 17.mai: 75,3 Har egentlig ikke store forventninger om å klare det, men det er uansett gøy å være med i slike tråder som dette! |
Jeg er med!:D
Gøy å ha et mål å strekke seg etter nå som sommeren er på vei! Startvekt: 68.5 Målvekt: 65.5 |
hmm du vet av den andre 17. mai utfordringen sant? DENNE
Er denne for et lavere mål da? i såfall så er jeg med, det er 0 sjangs for at jeg rekker 5kg på 4 uker, så jeg kan prøve å strekke meg mot 3, selv om også det virker umulig :p Hadde ukesveiing i dag, så da blir det startvekten også for denne utfordringen :) 71 kg blank, og skal ned til 68 kg til 17. mai. |
Sitat:
|
Jeg blir med! Bruker vekta i morgen som utgangspunkt, da jeg veier meg fredager. Er nå ca. 75, skal totalt ned til 65. Men 3 kilo til 17. mai er en fin utfordring :)
|
Jeg vil også være med! :D Moro med en ekstra puff.....
Good luck to us all! |
Sitat:
Veier: 87,6 Målet: 84,6 ;) |
Lykke til dere :) jeg veide 86,9 en dag, 84,6 en uke etterpå og 86,5 to dager etter. jeg gir offisielt opp og går tilbake til tørre knekkebrød og vann.
|
Sitat:
|
Jeg er med :D
lavest har vært 70, men mensen gjør at den ligger på 72.8 så da får jeg gå utifra det. start: 72.8 mål: 68 |
Hei
Denne er jeg med på jeg og. 3kg til 17. mai hadde vært helt fantastisk. Jeg var 85.2kg på mandag, så da går jeg ut fra det: Start: 85.2kg Mål: 82.2kg Har laget egen ticker for utfordringen (17. mai toget): |
Jeg vil gjerne være med her! :D
Start: 82 Mål 79 :D |
Start: 74,8
Mål: 71,8 :D |
600g ned :D Dette går da bedre enn forventet!
|
Sv: 17. mai-utfordringen
skal på vekta i morgen. er spent men må medle at jeg gikk ned en del nå som jeg prøver på 1100kcal i tilleg til 15karb :D
|
Hei. Denne er jeg med på :) Blir litt mer motivert med sånne utfordringer!
Vekta viste 76.0 i dag, så da skal den ned til 73 innen 17 mai. |
9.4 = 77,1
16.4 = 76,2 :d) |
Jeg er med ! :)
Startvekt 73 Målvekt 70 Er 176 høy! |
Henger meg på her jeg også :) Tviler på at jeg klarer det, siden vekten min har stått stille i over en månde nå. MEN dette gir jo litt ekstra motivasjon da :D Kanskje kroppen vil følge meg også, hehe..
|
Slenger meg på, men tror ikke jeg klarer mer enn - 2 kilo på 4 uker. :) Mer enn en halvkilo i uka er urealistisk for meg.
|
lavest har vært 70, men mensen gjør at den ligger på 72.8 så da får jeg gå utifra det.
start: 72.8 nå: 71.2 mål: 68 |
Jeg slenger meg på her! Starter med vekten fra i dag, også satser vi på 3 kg ned til 17. mai! Kanskje bunaden blir fin på også? Ned tre kg for meg akkurat nå blir ganske stort, for da bikker jeg over til 80-tallet, og der kan jeg ikke huske sist jeg har vært. Hvis/når det skjer så blir jeg nok i ekstase :D
|
Kult, her slenger jeg meg på. AKKURAT en mnd til 17.mai i dag, men jeg tar utgangspunkt i vekta fra tirsdag. Har fast veie-dag på tirsdager og er ganske streng på at jeg IKKE skal veie meg innimellom. 3 kg uker på 4 uker er jo ganske mye, men JEG VIL, JEG VIL!!!!
Startvekt 12. april: 68,7 Mål 17. mai: 65,7 LYKKE TIL FOLKENS, og kom gjerne med oppdateringer på hvordan det går underveis :) |
For to dager siden gikk jeg ned 600g, og nå på en søndag og etter ei helg med mye malitol-sjokolade så er jeg søren meg på null igjen, altså 600g OPP igjen. jaja.. enda noen uker igjen :) Jeg veier på torsdager så dette telles ikke uansett.
|
Sitat:
|
hihi godt jeg ikke er alene, fra mandag til torsdag (veiedag) så har jeg innført noen ekstra regler for å være ekstra hard mot meg selv denne uka. Så om jeg går opp på torsdag blir jeg litt sur kjenner jeg hehe! Nå blir det 0 malitol bla på den tiden :) tror det er med på å vektoppgangen nå så greit å bli kvitt den kilden.
|
jeg spiser ikke sont. men tror at grillsesongen har skylda. grillmat er så god men salt! ja ja. det går jo ned til slutt.
|
Det har gått treigt for meg i det siste. Men noe annet er ikke å vente. Når man "raser" ned 16 kilo, så er det klart at det en eller annen gang må ta en pause. Og jo nærmere målet jo tregere.
Ser nå at jeg i forhold til denne utfordringen har gått ned 200 gram. Det er da noe :smile: (14.04) = 78,3 (18.04) = 78,1 |
Wow!! Lurer på om denne 17mai-utfordringen løsnet ting for meg, hehe! Skrev jo at jeg har stått stille i ett par månder, men etter jeg meldte meg på her har jeg jammen gått ned en kilo :D
|
Jeg er med! :D Tviler på at jeg klarer det men. Har akkurat begynt igjen, og har et sukkersug uten like. Trøster meg med Atkins Chocolate Decadence, den er sååå god. Men har hørt den er litt partystopper..
Startvekt: 69,5 ca. 17. Mai: 66,5. |
Jeg melder meg også på, selv om jeg ikke går på Ketolyse (håper det er greit?).
Startvekt: 72,6 kg Mål 17. mai: 69,6 kg |
700 gram nærmere 17. mai-målet.
Startvekt 68,7 og veide i går 68,0. Nå er det påske og skal holde meg til sukkerfritt godteri, men føler at det er en liten stopper. Nå har jeg vært STRENG mot meg selv i 7 uker, så en liten påske"sprekk" er på sin plass :) |
Jeg har fremdeles ikke vekt, så aner ikke hvordan jeg ligger ann.. Har spist endel atkinser i det siste, så om vekta står stille til neste gang jeg har tilgang på vekt, er det på tide å kutte de ut! *redd* :p
|
Ned 500 gram! Det er bedre enn ingenting :)
|
Hei!
Prøver meg på utfordringen jeg og,81.3 kg nå- 78.3 på 17 mai :-) Lykke til alle sammen! |
LYKKE TIL En-ny-livsstil!!!!
|
Jeg har satt et mål på minus 2 kilo til 17 mai, og kan rapportere om en kilo opp :p Ser ut som om dette blir vanskeligere enn jeg trodde. :lol:
|
-1kg her! :)
|
opp til 76,6 (+0,5). har fått mensen da flytter jeg ikke på tickeren. skal raportere neste lørdag :D. kos dere i det fine været
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:17. |