![]() |
"Hvor får man tak i?"-tråden
Er jo mange så lurer hvor man får tak i alle disse forskjellige matvarene. Spesielt til bake oppskiftene, så her er en tråd der alle kan spørr så mye de vil og mest sannsynlig få et raskt svar:D
hvor får man tak i JBK? |
Sv: Hvor får man tak i tråden?
Vil tro at du får det i de fleste helsekostbutikker :)
|
|
....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Eg skulle vel ha bytta ut eigentleg med på ein måte. Hadde eg blitt mindre arrestert då? :lol: |
Sitat:
Bare påpekte at denne tråden(om lavkarbo- varer) ikke er det samme som den andre tråden(om alt mulig)...... For det er den ikke, altså!;) Men nå skal jeg gi meg og heller finne sengen! Natta!:sove: |
Sitat:
Men no er kuppinga av tråden hermed avslutta! ;) |
Sv: "Hvor får man tak i?"-tråden
Synes det var en god idé med en slik tråd, jeg:ja:
Sitat:
|
Sitat:
Ideen var kjempefin! :ja: Som sagt, det var berre eg som hengde meg opp i den delen med å få svar raskt. :) Beklager det. |
Sitat:
|
Hvor får en tak i atkinsbarer og atkinspasta i Ålesund? Kjipt utvalg her..
|
atkinsbarer har de som regel på meny og lignende butikker med stort utvalg. Jeg har ikke noe peiling på Ålesundbutikkene...
Atkinspasta har jeg ikke sett i Bergen. (har ikke sett etter det heller) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er ikke i Ålesund, men her har plutselig både Kiwi og Rema 1000 også fått inn Atkinsbarene, så kanskje noen av disse butikkene har begynte å føre flere steder i landet.
|
Sitat:
|
Tipser om denne nettbutikken som hadde mye fint:
|
Kan ikke noen som kan klistre en oversikt øverst på siden her da med hvor man får tak i det man trenger? Så slipper man å bla gjennom tråden hver gang :)
Eks: JBKM (johannesbrødkjernemel) : Helsekost Mandelmel: Helsekost Soyamel: helsekost og i dagligvarebutikker i sverige osv.. Det meste av "bakevarer" får en jo i helsekost eller i nettbutikker :) Jeg har begynt å handle en del på Iherb og kan anbefale det :) Men kunne dog trengt en oversikt over hva som kan lønne seg å handle der som er "det samme" som man kjøper på helsekost her ;) F.eks: hva tilsvarer sukrin på Iherb? Hva tiklsvarer mandelmel, kokosmel osv... |
Sitat:
|
Iherb oversikt og erstatningsprodukter:
- Stevia - alle typer stevia(søtrningsmiddel), dråper og pulver, med og uten smak - Kokosmel 1 - hver oppmerksom på at disse har mer karbohydrater enn den som fås kjøpt i Norge - Kokosmel 2 - hver oppmerksom på at disse har mer karbohydrater enn den som fås kjøpt i Norge - Mandelmel 1 - Mandelmel 2 - Kokosolje Pure (samme som Cocosa Pure) - Mange typer kokosolje virgin m.v. (samme som Cocosa virgin) - Bjørkesøt - flere ting med xylitol - Sukrin - Yogi te - Yacon sirup 1 - Yacon sirup 2 - litt støtere - Yacon pulver - Kakaopulver 1 - Kakaopulver 2 - Kakaosmør - Solsikkeolje (kaldpresset) - Mesquite - Lecithin - Peanøt smør - Kokos usøtet - Agar Agar (brukes i steden for gelatin) - Lakrisekstrakt - Lakrisrot (kan brukes som lakriste) - Kokosnøttsmør - Udo's Choice olje - Fiberhusk 1 - Fiberhusk 2 - Fiberhusk 3 - Fiberhusk organisk |
Hvor får dere tak i vaniljepulver?
|
Sitat:
Ellers får du kjøpt det i de de fleste helsekostbutikker, ellers har de en type på Lavkarbo-torget. |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19. |