![]() |
Er så redd for at pappaen min skal dø
evt våkne med hjernekade. Har bare lyst til å trøste spise....Pappa gikk i gulvet i går, og var uten oksygen i to omganger før de fikk stablisert han. Nå ligger han i kunstig koma, nedkjølt og i respirator. Holder mamma oppe, og har kjørt på siden i går kveld. Nå er jeg bare kjempe sliten og har en stor klump i magen. Har fått beskjed fra sykehuset at det kan gå begge veier, og at det kan ta tid før han våkner. Og når han våkner kan det ta tid før evt skader blir avklart. Oppi dette prøver jeg å dra meg inn igjen i forhold til lavkarbo.....
|
Sv: Er så redd for at pappen min skal dø
Å huffameg, stakkars deg ! Har vært i samme situasjon og vet hvor utrolig sliten man blir. Å være den sterke tar på ! Ikke tenk for mye på lavkarbo oppi alt dette, men pass på å få i deg forholdsvik "ren" mat, dvs. rent kjøtt, fisk og grønnsaker og prøv om du kan å styre unna kiosken på sykehuset (sjokolade, pizza og annen junkfood). Drikk mye vann og prøv å hvile/få deg nok søvn innimellom ! TA VARE PÅ DEG SELV !
Krysser alt kryssbart og håper det går riktig vei med pappen din ! |
:klem: Skal tenke på deg og krysse alt jeg også!!! :meditere:
|
Kan bare si, jeg håper på det beste for deg og dine. Har skjedd med min far flere ganger, han har hatt både hjerteproblemer og slag, men klart å dra seg gjennom det meste.
|
Huff og huff. Dette er tøft.
Tenker på deg og dine:klem: Prøv å ta litt vare på deg selv også i denne tøffe tiden, man må ikke alltid være sterk:blomster: |
Uff håper virkelig at alt ordner seg. Var gjennom det samme for et år siden, med min tante. Ta vare på deg selv.
|
Sender over en styrkeklem, og signerer Nille. Det er tøft å være den sterke i slike vanskelige livskriser. Tenker på dere!
|
Sitat:
Mange gode tanker til deg og Dine. |
huff føler med deg og vet akkurat åssen du har det:(
mistet mammaen min da jeg var 15 år og nå før jul fikk jeg vite at pappa har uhelbredelig kreft. Han lever max 1 år til. tenk at det hjelper ikke noen av dere at du trøste spiser. gjør heller en annen gjerning som får deg til å føle tilfredstilelse på en annen måte enn det maten gjør.du blir ikke mindre lei deg av det.da blir du kanskje ennå mer lei deg for da har du den skyldfølelsen oxo oppi det hele. det er KJEMPE vanskelig,men prøv så godt du kan. |
Uffda... Styrkande tankar herifrå! :blomster:
|
:kadetgaarHuff, så forferdelig! Gode varme tanker til dere. Håper alt går bra!
|
Ville bare gi deg en :klem:i en tøff tid.
Tenker på deg. |
Gode tanker :klem:
|
:klem:
|
Uffameg :( Tenker masse på deg og krysser alt jeg har for pappa'n din.
|
Håper det går bra med pappa'n din :klem:
|
Vil også gi deg en :klem: i denne tøffte tida. Håper det går bra med pappaen din!
Føles litt vakumaktig å gå gjennom det du gjør nå (slik følte i hvertfall jeg det), så jeg håper du klarer å tenke på deg selv også. Hvil, drikk masse vann/farris, få i deg riktig næring, gråt en skvett hvis det føles rett... så krysser vi fingre og tær. |
Takk for all støtte. Har i dag fått bekjed fra legene at pappa nok ikke kommer til å våkne, og at det nok er store skader i hjerne. Har også fått spm om hva vi vil de skal gjøre i tilfelle han får et infarkt eller om hjerte stopper. Vi ønsker da at naturen skal gå sin gang. Dette er en forferdelig tid,men vi skal klare å komme oss gjennom. En stor trøst er at han iike har det vondt, han er i dyp dyp koma.
|
Uff..... :( :klem:
|
Dette var ikke noe hyggelig å høre:(
Sender over styrkende tanker til deg i denne vanskelige tiden! :klem: |
Veldig trist og høre! Sender varme tanker til både deg og familien din.
|
Trist :(
:klem: |
Sv: Er så redd for at pappaen min skal dø
Hei.
Ta vare på deg selv, og ikke tenk for mye på mat. Bare sørg for å spise næringsriktig...du trenger alle kreftene du kan få. Tenker på deg. |
Så trist å høre. Ta vare på hverandre :klem:
|
:klem: Så trist å høre!! :hylgrine:
Ta frem minner og annet som kan lindre. HAN har det ikke vondt, det er dere andre som nå trenger trøst, omsorg og forståelse. Jeg føler så enormt med deg! :( :klem: Og støtter dere i om at man skal la naturen gå sin gang. |
:klem: :klem:
|
Dette var trist å høre.
Tenker på deg:klem: |
Sitat:
|
*klem* Tenke på - og ber for deg og familien.
|
Dette er aldri lett!! Føler virkelig med deg!
Jeg tror uansett at det er lurt å huske og spise litt innimellom, slik at kroppen har noe å gå på. Har merket selv at i vanskelige perioder er det dumt å glemme å spise ettersom ting da lett kan bli enda tyngre. Håper du har noen som kan passe litt på deg også i denne perioden. :klem: |
God klem til deg kjære forumvennn!! Livet byr på mange vanskligheter! Ta vare på deg selv så godt du kan!! Masse klemmer:klem:
|
Tenker på deg. Stor klem fra meg :klem:
|
Varme tanker!!! Ta vare på deg selv! vennen!!
|
:klem: sender deg styrke i denne tunge tiden! :klem:
|
:klem: :klem:
|
Så trist. Sender deg en stor klem og varme tanker. :klem:
|
Sender deg 1000 :klem:i en tøff tid.