![]() |
Februartreningsutfordringen
Februar er like rundt hjørnet, så det er vel ikke for tidlig å planlegge en februartreningsutfordring vel??
(viktig med god planlegging... ;) ) Søndager fri og 24 treningsdager á 60 min gir 1440 min trening Søndager fri og 24 treningsdager á 30 min gir 720 min trening 1000 - 1200 min må jo være et bra mål? http://www.topnews.in/health/files/little-exercise.jpg |
Sv: Februartreningsutfordringen
Jeg er med. :D
|
Jeg er med :D
Jeg tar..... 1000 minutter i februar også :D |
Liker holdninga! Deilig med alt som er planlagt! :D
Jeg er med, og setter mål på 1000 min i februar også. |
Jeg skal satse på å lande på ca 1000 min, jeg også :)
|
Jeg er også med!!:)
|
Jeg har ikke trent på åresvis og kan endelig trene igjen.. Så jeg hiver meg med, men må tenke litt på hvor mye ;D
|
Sitat:
|
Må tenke litt mer på hva som er realistisk jeg også. Jeg elsker å trene, og blir superivrig nå som jeg endelig har energi til å dra på litt. Men jeg må begrense meg, ellers overdriver jeg. Og så er det grenser for hva jeg får til de ukene jeg har unger. Regnestykket så langt ligger på rundt 800 minutter.
|
Jeg er også med! 1000 min. her:)
|
Er med jeg også :) Høyner med 200 minutter denne måneden..
0/1000 :rolleyes: 8 kg ned siden 040110 :D |
Hvis alle skal ha tusen, så har jeg stooore problemer med å være dårligere. :flau:
|
Sitat:
Det er heller ikke feigt å regulere målet etterhvert som man ser hva man greier. Lykke til med målsettingen, og enda større lykke til med å nå det :) |
Å ikke nå mål er lissom ikke en del av stilen min. :sparke:
|
Sitat:
|
Sitat:
Tror jeg skal være fornuftig å sette 800 minutter, så kan jeg heller dra på med tusen neste måned. |
Sitat:
|
Det handler om realisme her, altså. Jeg er alene med to små unger annenhver uke, og da er det grenser for hva jeg får til. Jeg klarer å lure inn to runder på treningsstudio (4 x 60 min), og så driver jeg med knebøy og situps hjemme tre ganger i uka (6 x 15 min). Det blir 330 minutter på to uker. Hvis jeg skal klare å la være å overdrive de ukene jeg ikke har unger, så må jeg legge litt begrensninger på meg selv. Jeg er en sånn som bruker pulsklokke for å passe på at jeg ikke presser meg for høyt, lissom.
800 it is. :nemlig: |
Jeg er med. Satser på 800 minutter denne gangen. Har akkurat kommet i gang med trening etter flere måneder uten - så satser på 2 treningsøkter hver uke.
Når jeg først kommer meg avgårde på senteret tar jeg gjerne flere saltimer etterhverandre, skal jeg trene alene trener jeg likesågodt på tredemølla hjemme. Planen min er iallefall Dance 60/ Zumba 30 / BodyBalance 30 på onsdager. Vet at jeg bør legge inn en eller flere spinning timer, men er redd formen er litt laber - så jeg "tør" ikke hive meg på sykkelen enda. Ihvertfall ikke 75 min som jeg pleide å ta i høst. Kanskje jeg skal starte litt forsiktig med spinning 45 eller 60 min? Tenker og studerer timeplan litt mer.. |
Greier nok 1200 min selv med sykdom og kostymesying, så høyner til 1500. :)
|
Sitat:
Stå på!! |
Hei! Er med som alltid, elsker denne tråden!!
Satser på mine sedvanlige 1200min!:D:D 0/1200 |
Sitat:
|
For de som har lyst så har de en artig og enkel treningslogg her:
http://www.presidentschallenge.org/index.shtml http://www.presidentschallenge.org/img/carousel/1.jpg De som vil melde seg inn får sin egen treningslogg, og får muligheter til å melde seg inn i grupper, og de som vil joine meg kan melde seg inn i gruppen som heter "Group Name" Der blir alle deltakerne sine aktiviteter sammenlignet og gitt poeng i forhold til intensitet, og også sammenlignet på tid. Din egen logg består av at du får 8 uker til å komplettere et treningsprogram. I løpet av 8 uker skal minst 6 av disse ukene ha et daglig aktivitetsnivå med minimum 30 min av selvvalgt intensitet. (til og med husarbeid gir poeng her) Jeg opprettet denne loggen for mange år siden, og har hatt ett komplett program der kun... men hadde egentlig glemt litt av hele loggen. Nå hadde det vært veldig kjekt å få gruppen oppe å gå, og så kan vi poste skjemaet her en gang i uken og se hvordan resultatene våre er i forhold til resten av februartreningsutfrordrings-gjengen :) Gøy? Må bare føye til at det er HELT gratis! |
Jeg er med, 1500 min. Prøver jeg meg på.:):) 0/1500.
|
Jeg vil også være med! Så gøy!! Prøver meg på 1000 min :)
|
Siden jeg er litt i siget med trening igjen må jeg jo bare henge meg på:
200.000 skritt 800 min trening |
Fantastisk! Er ny her og elsker å konkurrere med meg selv. At jeg ikke har tenkt på dette selv er uforståelig :D
Jeg er med. 1000 minutter med trening på februar. |
Jeg er med :)
Hiver meg på 1000. |
Jeg har ombestemt meg. Jeg øker fra 1000 min til 1200 min i februar! :)
|
Teller det som trening å gå tur med bikkja? Om man prøver å få litt fortgang på seg hvertfall? Det er eneste trimmen jeg driver med egentlig.
Da satser jeg på 1000 minutter jeg også. Jeg går jo mer med han i løpet av en mnd, men skal ikke si jeg har veldig høy puls på alle turene ;) |
Sitat:
|
blir med jeg også:)
tror jeg skal satse på 800min og alt over er bonus;) heller øke etter hvert |
Sitat:
|
Etter å ha slått mitt mål på 700 minutter i januar med 170 minutter, høyner jeg til 850 minutter i februar.
|
Jeg er med :-) 1000 tror jeg holder denne mnd , er jo bare 28 dager i februar:-)Holder ungene seg friske,skal jeg greit nå målet.
|
Jeg er også med - 1000 min. i februar på meg :)
|
60 minutter rask gåtur rundt Mosvannet
60/850 |
Gåtur 45 min.
30days shred, level 2 (dag17)- 20 min. :D |
God start med 96 min kardio og styrke. Ca 30 min kardio, og resten styrke og uttøyning. :) 96/1200 min.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56. |