![]() |
Jeg har kjøpt meg kjole og skooo! *bilde*
2 Vedlegg
Og jeg kom meg inn str. 40! :D Kjolen er egentlig litt kort og viser litt for mye ben ifølge meg. Men samboeren min datt av stolen da jeg kom ut av prøverommet, så jeg ble så smigret at jeg kjøpte den :love:
|
Sv: Jeg har kjøpt med kjole og skooo! *bilde*
FLOTTE damen! Og kjolen også. :p
|
Åh det er så kjekt å komme inn i mindre størrelser!!
Var knallfin kjole :)og dame ,ikke rart samboern din datt sv stolen:D |
WOW!!! Den kjolen er jo helt perfekt til deg :D
Nydelig!!!!! Skjønner samboer'n din jeg :D |
Flott er du! Den kan du trygt bruke, kjempefin kjole!
|
Oi! Skikkelig selvtillitsboost å legge inn bilde her da!
Dere er vel bra skjønne! Tusen takk:roert: |
Flott kjole og stilig dame! Hvor mange str har du gått ned?
|
Enig med de andre, du kledde den veldig godt.
Og jeg synes overhodet ikke at den var for kort. |
Sitat:
|
:heia: Kjempefin! Skjønner at han datt av stolen ja, for det der var virkelig en flott kjole til deg! :love:
|
Utrolig bra! Gleder meg til jeg kommer ned i "normale" str!:D
|
Du var skikkelig flott :)
|
Ah! Dødsflott kjole! Du kledde den kjempegodt! Hvor kjøpte du den?
Om det er noen trøst, så går jeg aldri i kjoler/skjørt som ikke er minst ti cm kortere enn kjolen din ;). |
Sitat:
Jeg har litt celulitter, så jeg kan ikke vise lårene noe særlig. Men klart, med en god hold-in strømpebukse så går det nok an:cool: |
Sitat:
Jeg går jo gjerne med 50 denier strømpebukser, og veldig sjeldent i tynne strømpebukser. Jeg har strekkmerker og groper stort sett overalt bortsett fra på beina mine. Men så har de alltid vært unormalt tynne :p. |
:love: Så nydelig du er! Og for en flott kjole! Skjønner godt at sambo likte det han så! :w00t:
|
Sitat:
Slank er ikke et ord jeg har brukt om meg selv på... tja... ett tiår eller noe sånt. :rolleyes: Ja, kjolen her følger mine kvinnelige former, så du ser jeg har rikelig nok med akkurat det:p Du kan godt få litt hofter og pupper av meg altså. Deler gjerne!:cool: Vil tro den gir deg former, for den "er" sånn på hengeren også. Jeg bare fyller den helt ut:cool: |
Jeg kan godt ta litt hofter, jeg, gjerne litt rumpe om du har også :D.
Jeg tror ut fra BMI at vi har ganske lik vekt, og jeg har bestemt meg for at jeg er slank, og da er du det også! Du ser i hvert fall slank ut på bildet! :ja: Jeg får ta turen på H&M på mandag. Jeg trenger jule/nyttårskjole! Er det glitter i den, btw? Eller er den bare grå? |
Sitat:
Bildet er litt dårlig. Den er ikke grå. Den er gullglitret. Uten at den er glorete, hvis du skjønner, Mørk bakgrunn på en måte. |
du ser nydelig ut! :) :klem:
|
woow! Den satt jo som et skudd! Og kjolen var virkelig fin, om ikke det bare er deg som kler den så godt at den se fin ut da? :D hihi. Lurer på å ta meg en tur nedom h&m snart selv..
|
Sitat:
|
Åh du er jo den rypa jo :D :D
|
Ohlala!
Gratulerer :) Knallfin kjole!! Syns du så ut som hun hotte tegneseriefiguren...hva er det nå hu heter? Bunny Rabbit? |
Sitat:
Hun er jo DEN rypa:eek: :klem: |
Oh, one hot looking mama!
|
Sitat:
Men da kan jeg meddele at den fantes i sort, rød, sort/rød og grønn om jeg ikke husker feil:D |
Nå husker ikke jeg om du har "sagt" hva du veier i journalen din i farten her-men "SÆRRIØST"-du er kjempefin:)Kjolen kler deg og du ser 100 % slank ut, ingen tvil:)Ser ikke ut som noen som har 10 kg igjen å ta av(tenker på tickeren):eek:Skjønner samboeren din ble imponert ja!
|
WOW SMashing you!!!!! Ikke for mye ben, den er RÅLEKKER og det er søren meg du au!!!
|
Sitat:
Kjolen er flink til å skjule et par tømmerstokk-lår, en skikkelig ræv som omtrent trenger ryggelyd når jeg går bakover og en ganske fleskete mage. De typiske problem-områdene til en kvinne, sånn statistisk sett:cool: Så kjolen gjør meg nok slankere enn jeg:p:o:D Uansett fint å vite at man kan kle bort noen kilo;) Men takk altså! Alle sammen. Jeg er rent rørt av alle fine komplimentene her. Hvem hadde trodd at jeg kunne finne meg en ganske kort kjole og faktisk se bra ut i den? :eek::D |
Sv: Jeg har kjøpt meg kjole og skooo! *bilde*
----
|
Oh WOW!!!!!
Hadde jeg hatt pupper som holdt seg oppe av seg selv istedenfor å adlyde gravitasjonskraften skulle jeg ha hatt en sånn kjole også. Dæggern så flott du er!!!! |
kjempe flott dame og kjole :D
Og du har i aller høyeste grad bein det er verdt å vise frem :D |
wow, du ser fantastisk ut. Gratulerer:)
|
Dæven døtte, du ser jo kanonbra ut!!! Du har all grunn til å være stolt, både av resultatene dine og at du ser suuperbra ut i den kjolen. Kjøp deg flere i samme snittet, du kledde det kjempebra!! Og beina dine frøken...fy flate..hot legs!!
|
One word: SEXYYY:D
|
Sitat:
|
Takk alle sammen:)
Jeg blir glad helt inni hjerterota! Og føler meg så fin når jeg leser komplimentene deres:roert: |
NIIIIIIIIICE!:ja:
|
Ser kjempeflott ut Helene! :D Lekker kjole til deg ;)
Og så str 40 da gitt, råbra!! :heia: http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020769.gif http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34. |