![]() |
Runda -40 kg i dag
I dag runda jeg minus 40 kg. Og har ikke behov for noen ekstra belønning. resultatet er nok i seg selv.
|
Sv: runda -40 kg i dag.
GRATULERER! Superbra!:):D:eek:
|
MEGABRA!!!!! :heia:
|
Gratulerer med fantastisk nedgang :D Kjempe imponert!
|
Wow, gratulerer! :heia:
|
Gratulerer! Det er en utrolig deilig følelse altså!:D
|
Wow -40 kg på under 7 måneder? Jävlar :eek:
|
40 kg på 6 mnd! Det er jo et fantastisk resultat! Gratulerer så mye, må være en fantastisk følelse :heia:
|
Herregud!
Du er virkelig mitt forbilde!! Håper på å klare -20 på 3 mnd nå, så ligger jeg godt ann til å gå i dine sko, det er store sko å fylle.. men jeg er lei av dette fettet! Du har vært suuperflink og du er min stoore motivasjon! Som andre har sagt her, så skulle jeg ønske du hadde journal, du er dritflink! |
Wow! Gratulerer!
|
|
Wow! I'm speachless :) Gratulerer !
|
heldiggris. :) Håper jeg kan si det samme om 6 mnd.. :) i alle fall at jeg har nådd målet mitt.. Sukk :)
|
Sv: Runda -40 kg i dag
Fantastisk!!
Gratulerer! Har selv ca. 6 kg. igjen før jeg har mista 40 kg, ganske uvirkelig! |
WOW! Imponerende, intet mindre :)
:heia::heia::heia::heia::heia: |
Wow, så fantastisk! Ja du har sannelig rett i at det resultatet er belønning i seg selv!!
GRATULERER!! Jeg bøyer meg i støvet... |
:heia::heia::heia::heia::heia::heia: Flinka:heia:
|
Gratulerer, for en herlig følelse. :D
|
Fantastisk! Bra jobba!
|
Gratulerer, gratulerer :heia::heia::heia:
Kos deg med følelsen!! Enig i at den er nok god nok belønning i seg sjølv!! |
Sitat:
Jeg har også holdt på i 6 mnd og har ikke tilnærmelsesvis samme resultat:o... Kan ikke du skrive litt om hva du har gjort/ikke gjort for å få dette fantastisk flotte resultatet? (Tenker mat/trim/kunstig søtning/observerte partystoppere etc). Lykke til videre! :) |
Gratulerer med fantastisk resultat!!
|
WOW! Gratulerer med flott innsats og et 40kg lettere liv! Utrolig bra gjort, du kan være stolt av jobben du har gjort. :)
|
WOW!!! Så flink du er!!!! Det er virkelig imponerende!!! Det var en som sa til meg at det nesten er umulig å gå ned over 30 kilo på egenhånd, at det bare skjer på tv og med folk som slutter å spise eller opererer... DU ER ET MIRAKEL :D
|
Sitat:
Gemalen min er solidarisk med meg (han har tatt av 30 kg.) og vi har ingen unger som bor hjemme lengre - så vi slipper å ta hensyn til noen andre enn oss sjøl. I begynnelsen syns jeg det var flaut å takke nei til mat som ikke er bra for meg - det "blåser" jeg i nå. Tar heller med meg niste enn å bli frista av det som blir servert. |
Fenomenalt bra!!! Jeg er utrolig imponert!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15. |