![]() |
Gå ned i vekt sammen til JUL!
GOD JUL!!
Eller, det er i allefall det jeg ønsker å ha dette året! En jul der jeg føler meg vel i min egen kropp. Der jeg kan gå i fine klær som passer og høye heler uten at jeg føler meg som en elefant på stylter.. Det nytter å ha andre til å motivere seg, og jeg trenger det virkelig! I dag er det ca 2 og en halv mnd til juleaften. I den anledning utfordrer jeg ALLE dere der ute til å gå ned 7 kg FØR 24. Desember. Jeg skal klare det! Er dere med meg?.. =D http://i25.photobucket.com/albums/c7...r/DSC_2957.jpg |
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Jeg er med!! Dette skal vi jammen klare. :)
|
Henger meg på:)
|
Hei!
Hiver meg på også, jeg har som vanlig sabotert meg sjøl så jeg ikke har nådd målene mine. Jeg trenger å gå ned 5 kg til 20desember. Veiedag lørdag tror jeg! Lykke til oss!! |
Godt å se deg StineH!!
Jeg er med.... har en ustabil og gal vekt om dagen, men vi kan jo si at jeg veier 99 kg (forhåpentligvis). Da er julemålet mitt 92 kg, men aller helst vil jeg nå delmål 2 som er under 90 kg. Lykke til alle sammen! Jeg har Skaldemans farsebiff med ost i ovnen, så nå skal jeg få meg litt middag... :p |
Hei:) Jeg har veldig lyst til å være med. Er ganske nyoppstarta, men med tips og råd og hjelp fra dere skal jeg klare det. Har gått ned 3 kg hittil og skal ned over 30 til så d er bare å sette igang:)
|
Jeg vil bli med - og jeg VIL klare det!!!!!! :D
Har veiedag til fredag jeg, ingen god følelse for den.... men utgangspunktet skal vertfall være hva vekten forteller meg da. 7 kg klarer jeg nok ikke, men vil veldig gjerne klare 5! |
Jeg er med! :D
|
I'm in! Fint initiativ, 7 kg er ca det jeg også håper på til jul. Dette klarer vi :)
|
Jeg skal prøve.. Håper å få starta på ketolyse den 1 november..
|
Jeg er også med!! :)
Skal se om jeg kan lage meg en sånn ticker, så blir det lettere å følge med! |
I'm in!
1. målet mitt er under 110 til jul, og med sist registerte vekt på 116,6 vil 7 kilo være omtrent akkurat minstemålet. Så det blir helt perfekt! |
Jeg vil også være med...... ønsker meg en fin julekjole som jeg føler meg vel i for en gangs skyld.....lei av å ha på store klær for å skjule meg i, når jeg skal pynte meg...:nedfor: I år vil jeg ha kjole og høyhelte sko:D
Skal klare det!! Har veiedag på fredager:) |
Jeg er med!!!!! Og HVIS jeg klarer det, så er jeg i mål.....!!! Og da har jeg gått ned 32 kg på under ett år....!
Men, så spørs det om disse siste kg vil slippe taket da. Men det går iallefall ikke om man ikke prøver! :heia: |
Jeg er med!! :-D
|
Jeg er med! :D
|
Suupert å se at så mange er med! ^^,
Det er kjempemotiverende! Jeg går altså ut fra at startvekten min nå er 129,1 kg. Innen 24. Desember SKAL vekten min ligge på under 122,1 som er -7 kg Jeg blir helt utrolig glad om jeg klarer å gå ned 9,2 kg, da er jeg under 120 kg som vil bli første gang siden jeg gikk på ungdomsskolen. Jeg har veiedag på onsdager, så er en uke igjen til jeg vet hvordan det har gått.. OG når vi først snakker om jul, er det noen som vet om det er for mye karbo i mandariner?.. *siiikle* |
Sitat:
|
7 kilo og 11 uker - Zillah er med!
|
Jeg er med,tar utgangspunt i siste vekt som var 84.9 så altså jeg skal veie 77.9 kg til jul...det skal jeg jammen meg klare!!!
|
Jeg er med! Og målet mitt blir da 95 kg! Veiedag fredager!
|
Selv om jeg ramla litt av den 1. oktober-greia, så satser jeg med friskt mot på - 7 kg til jul :)
Startvekt 92,1 kg, dvs at jeg må være under 85 kg til jul for å komme i mål... |
Jeg er med jeg og:-) Min drøm og premie blir at jeg skal gå i en drømmekjole denne julen, en slik som jeg alltid har drømt om å ha på meg. Jeg har veiedag på tirsdagene, jeg veier 89 kg og målet blir da 82, men helst 80 hvis jeg klarer det. Trener også 4 dager i uken, så jeg håper det setter fart på alt sammen.
Dette klarer vi!!! |
Jeg vil også gjerne bli med :-) Har brukt disse sidene over 1 år, men ikke vært noe særlig flink til å skrive noe... Men nå vil jeg bli mer aktiv :D Hovedmålet er ca 50kg ned, men starter med 7 frem til jul :spent:
Veiedag på onsdager. :heia: for oss!!! |
Hvorfor akkurat syv kilo forresten, er det noe magisk ved det tallet? ;)
|
Hei!
Jeg blir med her, men tror ikke 7 kg er realistisk for min del... Jeg har gått ned 17 kg nå, siden 7. juni, og om jeg har gått ned 20 kg til jul vil jeg være fornøyd! :) Mange liker å sette seg høye mål man kan strekke seg etter, men jeg føler at i min hverdag så gjør jeg nå det jeg kan.. Lavkarboen går av seg selv, og det går bra..jeg er i ketose, og har vært det hele veien, så jeg kommer ikke til å intensivere noe der... Har hatt perioder nå etter jeg runda -10 kg, hvor jeg har stått stille i flere uker, litt opp også, så jeg satser på å få av 3 kg til jul, og tar det heller som en gledelig overraskelse om det forsvinner flere! :) Trener en del nå, som også gjør at det stagnerer litt innimellom.. Slik jeg ser det så er det bedre å sette seg ett mål som man mener er overkommelig og bli lykkelig over det, og litt ekstra, enn å føle at man ikke strekker til fordi man ikke greide ett mål som i utgangspunktet va litt i overkant..Sånn er det iallfall for meg! :) Nå sier jeg ikke at 7 kg er vel ambisiøst, nei!! Hadde jeg vært tidligere i prosessen her hadde jeg hoppa på det med en gang, men siden jeg har fått de der platåene nå, og ting går treigere, så velger jeg å gjøre det sånn! :) Jeg starta som sagt 7. juni.. Starta på 105 kg, veier nå 88kg og er superglad for å se 80-tallet!! :) Jeg har gått fra str 52-54 til å få på meg str 44!! :D Mitt mål til julaften 2010 er å veie 85 kg eller mindre! :) |
Bra tråd! Et slikt initiativ hjelper mange! =D
Skulle gjerne slengt meg på, gikk ned 15kg i vinter selv om jeg ikke akkurat var overvektig. Havnet da på 78kg med en kropp jeg trivdes svært godt med på stranda (hadde det enda bare vært en eneste dag med strandvær i ferien min..:nedfor:). Har pga. diverse tullball måttet flytte hjem til faren min midlertidig, og der i gården går det mye i kneipbrød, syltetøy og potet. Alt for lett å ta noen skiver fremfor å tilberede et helt lite måltid når jeg er sulten, så er glatt 5-6kg tyngre enn jeg helst skulle vært og diabetesen er dårligere kontrollert enn siden i vinter. :( I tillegg er busser og slikt uhorvelig upraktisk, så der jeg før trente 4 dager i uka trener jeg kanskje 1 eller 2 nå. Så fort jeg flytter ut igjen.. da.. DA! Da skal jeg ned omtrentlig 7kg for følte hadde litt igjen å meisle bort i sommer, og jeg skal leve sunt og friskt og være lykkelig med velregulert diabetes, godt humør, masse energi og masse god mat! Fytti grisen.. får carb-cravings nå og da etter jeg startet med drittmaten igjen, men det er ingenting i forhold til den vooooldsomme kjøttsulten som setter inn omtrent daglig!:eek: Noen andre som kjenner til denne? Det er.. vel.. jeg blir rett og slett kjøttsulten, kjenner kroppen hyler etter en gryte med kjøttdeig, sopp, løk og diverse grønnsaker stekt i meierismør, en saftig kotelett eller biff, eller et svært stykke fisk med sitronpepper! *hjertesmerte* |
Sitat:
Men, syv kilo til jul er helt urealistisk for meg, så jeg står nok over denne trådgjengen :p Såre fornøyd om jeg får til 2-3 kg, jeg! |
Sitat:
Det er liksom 11 uker til jul, og 11 kg og èn hel kg i uka ble litt vel ambisiøst for min del... Og "bare" 5 kg fordelt på 11 uker ble litt for lite for MINE ambisjoner.. Derfor syntes jeg syv var ett flott lite tall, som ikke er skrekkingytende stort, og ikke alt for lite.. Dessuten bringer vel syvtallet lykke?.. Om du har mindre ambisjoner frem mot jul er det likevel bare å henge seg på! Nedgang, er og blir nedgang.. Om det går i veddeløpshestfart, eller sneglefart! ^^, |
Ettersom vi alle er på ulike stader på vekt-reisa vår, så seier det seg sjølv at akkurat "7 kilo" ikkje vil passe for alle. Det er ikkje dét som er det viktige her. Om eg hadde tenkt at det ikkje var realistisk for meg (ja, det er kanskje tøft men ikkje fullstendig urealistisk) ville eg uansett hengt meg på tråden, men satt meg mitt eige mål. Akkurat som JKBB ((grr eg hugsar aldri kva du heiter, det blir alltid "JBKM" oppi hovudet mitt kan du ikkje skifte nick :p))- har gjort.
Så 157, kanskje du vil vere med og sette deg 3 kilo som mål i staden, eller kva du no måtte føle vert rett for deg? |
Jeg vil gjerne være med, klarer nok ikke 5 kg til første vinternatt men til jul da ska 7 kg borte vekk :)
|
Jeg er også med! Skal snart få meg en ny ticker. 7 kg er omtrent det jeg hadde planlagt til jul :) Jeg kommer til å ha veiedag på fredager, så i morgen tidlig får dere utgangsvekta mi!
|
Jeg også vil med:) Som Solange har jeg veiedag i morgen, legger inn utgangsvekt og ticker for julemålet i morgen!
Bra initiativ og et passe realistisk mål for oss som skal ned 30+:) |
Jeg er med!!! Skal ned forhåpentligvis 10 kg til Jul.. nå skal jeg trene til krampa tar meg :P
|
Jeg vil også gjerne slenge meg med på denne. Jeg var neeeesten i mål i mars i år, jeg manglet 2 kg for å ha nådd målet på 25 totalt. Men den siste tiden har vært en eneste stor sprekk, og jeg har gått opp nesten 8 kg igjen.... På veldig kort tid.
Så nå vil jeg ta meg selv i nakken og gå de ned igjen. Starter opp for fullt i morgen, med en slags ketolyse/atkins. Skal være litt streng i starten, og håper på god selvdisiplin og raske resultater:) Så får vi se! Lykke til til alle dere andre også!! |
Jeg ble PLUTSELIG kjeeempemotivert for å trene en stubb!
Så da trur eg jaggu at eg ska gjera da! ^^, -7 kg før 24. Desember! Here I come!! |
Jeg er med navnsøster ;)
|
Jeg henger meg på! Minstenoteringen min er 91.7 kg, så da er målet 84.7 kg til jul :)
|
Jeg er med! :p Siste gang jeg veide meg viste vekta 106,5 kg. Så det vil si 99,5 kg :D før jul!
Og 7 er faktisk lykketall :rolleyes: |
Jeg er med!!
Jeg veier nå 91,9 kg og kommer nok ikke til å få veie meg igjen før rundt 17 desember, da jeg skal hjem igjen (nå er jeg hjemme pga. høstferie). 84,9 kg må jeg ned til :O oi.. det er 5 kg. unna for at jeg kan søke om bukplastikk! Merker kiloene forsvinner myyyyyye saktere nå enn det gjorde før.... men kan nesten ikke tro at jeg har klart å ta av 33,5 kg. frem til nå, ganske uvirkelig... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05. |