![]() |
Nye TV-serier 2010
Tid for nye TV-serier! Det eneste bra med høsten, synes nå jeg. Jeg sjekket ikke ut nye TV-serier i sommer, så jeg har ørten TV-serier på TODO-lista mi.
Diskutér gjerne de nye TV-serier her. Både gode og dårlige. Noen anbefalinger om TV-serier man bør se eller noen man kan holde seg unna? |
Sv: Nye TV-serier 2010
The Event
http://image.com.com/tv/images/conte..._new/78485.jpg This show will feature many points of view and will follow a common citizen contribute to a huge government conspiracy. Sjanger: Drama, Action/Suspense De sier at dette er den nye Lost. Jeg liker slike serier, så jeg synes det lover bra. Første episode var litt forvirrende, men jeg kommer absolutt til å se på den en stund videre. Terningkast 5 så langt. Kun én episode er sendt til nå. |
Hot In Cleveland
http://image.com.com/tv/images/conte..._new/78182.jpg Hot in Cleveland er en sitcom som følger tre venner fra L.A. som ender opp i Cleveland ved en tilfeldighet da flyet må nødlande der på vei til Paris. De bestemmer seg for å bli værende når de finner ut at mennene der synes de er pene og glamorøse. De leier et hus med ei særegen gammel dame til vaktmester. Sjanger: Komedie Tema: Sitcom Har sett to episoder nå (10 episoder er sendt), og det var sånn passelig morsomt. Ikke noe nytt liksom, og lite snert. Terningkast tre. |
Jeg har ikke hørt om noen av de to du nevner:eek: De må sjekkes ut!!! Jeg var og stor fan av Lost..vel og merke de første sesongene, de mistet meg på slutten..men men.
Jeg anbefaler på det sterkeste Modern Family!! Dette er en strålende komiserie. Jeg har sett hele sesong 1 på nett, men den startet for 1 eller 2 uker siden på norsk tv. Etter min mening en veldig gøy serie:D |
Sitat:
|
Mike & Molly
http://image.com.com/tv/images/conte..._new/78401.jpg Politimannen Mike og fjerdeklasselæreren Molly møtes på Overeaters Anonymous-møte og faller for hverandre. Serien er laget av Chuck Lorre som også laget Two and a Half Men og The Big Bang Theory. Sjanger: Komedie Tema: Dating Én episode sendt så langt. Likte humoren på denne, sånn pang-pang-ute-av-det-blå-kommentarer. Jeg gir denne flere sjanser. Jeg er ganske kresen på komiserier, men denne slipper kanskje gjennom nåløyet. Terningkast 5 så langt. Hawaii Five-0 http://image.com.com/tv/images/conte..._new/78112.jpg Nylaging av den gamle Hawaii Five-O (med null i stedet for o). When Steve McGarrett's father is murdered, he decides to return home to Oahu in order to catch the killer. The governor offers him the opportunity to run a new task force where he is able to call the shots. Detective Steve McGarrett brings together his own team, beginning with Chin Ho Kelly; an ex-Honolulu Police Detective and former protégé of McGarrett's father. Kelly has been assigned to a federal security patrol after being suspected of corruption. Detective Danny "Danno" Williams is a New Jersey cop who recently moved to the island and is raising his 8-year-old daughter. Kono Kalakaua is Kelly's cousin and a rookie officer, fresh from the academy. McGarrett's team is given full backing from the governor and plays by their own rules. Sjanger: Drama , Action/Suspence Tema: Politi Én episode sendt så langt. Jeg har ikke sett den gamle serien, så jeg har ikke noe å sammenligne det med. Men jeg synes den var grei nok. En del action og kule stunts. Jeg kommer til å gi den flere sjanser i alle fall. Terningkast 4. |
The Big Bang Theory og How I Met Your Mother begynner sine nye sesonger i disse dager, BBT på torsdag og HIMYM var vel i går.. Så jeg gleder meg :D
|
Gleder meg også til nye sesonger av Community (min favoritt-komiserie ved siden av BBT) og Supernatural. :p
Av nye serier - har sett et par episoder av Stephen King-baserte Haven, likte det ikke så godt, og følger sånn halvveis med på The Gates, som fortsatt føles mest som Desperate Housewives With Vampires. :cool: |
I går begynte nye episoder av Medium, og jeg elsker den serien :D Det gjør tirsdagskvelden perfekt, først Greys Anatomy og så Medium!
|
Har sett How to make it in America, den er dødskul. Samme folka som lagde Entourage, men jeg synes den er morsommere. Digget også modern family, men da må man vel være inne i humoren :)
|
Noen som vet om det er noen Army Wives i sikte i nær fremtid??
|
Sitat:
Sitat:
Haven http://image.com.com/tv/images/conte..._new/78043.jpg Basert på Stephen Kings "The Colorado Kid". FBI-agent Audrey Parker blir sendt til den lille byen Haven i Maine på oppdrag og blir værende og hjelpe politiet når hun finner en gammel avisartikkel med et bilde av ei dame som er prikk lik henne. Audrey er vokst opp på barnehjem og kjente aldri mora si. I Haven skjer det mange rare ting. Politimannen hun jobber med har mistet følelsen og kan ikke kjenne smerte eller berøring. Jeg har sett de ti episodene som er sendt, og digger det! Litt spesielle krefter og sånt, men ikke så overdrevet som Herores. Jeg likte overdrevne Heroes da. Og så er forholdet mellom politimannen hun jobber med og henne så søt. Litt romantisk spenning mellom dem, men ikke så mye at det blir klissekliss. Terningkast 5+. |
Sitat:
The Event må sjekkes ut! |
På fredag er det forresten sesongstart (i USA) på Grey's, Private Practice og Fringe. Gleder meg! Dexter begynner vel igjen uken etter, eller noe sånt. Eller var det denne uken? Jeg må sjekke!!
|
Sitat:
|
Haven syns jeg er bra! Gleder meg til Cougar Town, Modern Family og Community sine andre sesonger kommer. Er også selvsagt spent på Glee, Grey's og mange andre gamle.
I sommer gikk det en ny serie som het Huge. Den slutta brått, etter 10 episoder. Håper det kommer flere episoder. Ellers har jeg ikke sett noen nye serier. Har nok med alt som har begynt igjen og som kommer denne uka! |
Her i huset har vi dilla på BBT :love: Er så glad for at jeg og sambo digger de samme seriene... Ingen av de andre vennene mine syns den er morsom i det hele tatt :rolleyes: Men de så ikke riktig så uforstående ut som da jeg prøvde å forklare at Arrested Development var stor humor!
Noen som vet om det lages mer Fringe? Eller kokte den bort i kålen (og lave seertall)? |
Sitat:
Sitat:
|
Haha, BBT er dritbra! Tror sesong 3 av Fringe begynner snart. Denne uke eller neste. Har ikke sett det, men SKAL.
I sommer fikk jeg også sett Being Human, sånn serie jeg liker. En vampyr, et spøkelse og en varulv under samme tak. Hehe :P |
Ser det er mange serier jeg ikke har hørt om engang. Har nesten ikke sett på TV siste året, men nå har jeg begynt å følge med på Greys igjen. Er ikke så avansert som dere som laster ned og greier. ;)
|
Carisma - du kan ikke sammenligne BBT med Arrested Development!!!! Sorry altså, men BBT=teit, AD=FANTASTISK! :p
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Hehe, jeg tåler ikke Arrested Development, jeg heller. Helt skivebom i forhold til hva jeg ler av. Har sett alt av HIMYM, men avskyr "hovedpersonen" der også. :rolleyes:
Åh, House er jo også i gang igjen! |
Nye sesonger av Criminal Minds, Glee, og Modern family kommet ut i dag, House i går og The office OG big bang theory i morgen, også kommer grey's anatomy også sier dere?
Tiden vil gå kjapt framover, skjønner jeg. :D (men jeg må si, med en gang noen kommer med "den nye lost" så får jeg frysninger. Mange som har fått den tittelen til bå, veldig ufortjent!) |
Modern Family så jeg litt på, men jeg var ikke med på den humoren der. :geip:
The Gates http://image.com.com/tv/images/conte..._new/78769.jpg The Gates follows Nick Monohan, a cop who has been hired as the police chief of a seemingly harmless planned community. Nick soon discovers there is much more to its residents than meets the eye. Genre: Drama , Action/Suspense Theme: Horror Jeg har bare sett to episoder så langt, men 13 er sendt. Jeg digget denne! Litt vampyr, litt varulv og sånne greier. Jeg liker sånt, jeg. Ser at temaet på tv.com var satt til grøsser, så da håper jeg at den blir fin, skummel og mørk og ikke for mye Desperate Housewives som 157cm sammenlignet den med... Men 157cm har kanskje sett alle episodene? Uansett, denne får terningkast 5+ så langt. :ja: Persons Unknown http://image.com.com/tv/images/conte..._new/78854.jpg Strangers wake up to find themselves locked in their individual hotel rooms and completely under electronic surveillance. They know nothing about how or why they were taken there or even who they are now trapped with together in a nameless deserted town. Genre: Drama , Action/Suspense Theme: Mystery Oooh, denne var også kul! Ser at den er allerede avsluttet da. Jeg har sett to av de 13 episodene som er sendt. Litt som Harper's Island kanskje. Med sånne serier som dette her, er det OK at det bare er én sesong. Terningkast 5+. Neighbors From Hell http://image.com.com/tv/images/proce.../a3/322556.jpg The Hellmans are your typical all-American family including two kids and a dog living in the suburbs, except that they are from Hell. Their mission on Earth is to pose as normal citizens while trying to keep humans from being condemned to Hell. Genre: Animation Theme: Cartoon, Adult Hm, ikke så ille. Litt usikker på om jeg kommer til å fortsette å se på det eller ikke. Gir det noen sjanser til. Terningkast 4. |
Being Human er jo fantastisk, jeg så begge sesongene og gleder meg som et uvær til sesong 3. :hyper:
Og Fringe er i morgen ja, sesongstart (3). Jeg, min mann og muligens min bror har booket kvelden foran hjemmekinoen. :D |
For en fantastisk tråd! Nå har jeg funnet mange serier jeg kan se utover høsten :D
|
Jeg ser forresten i mine notater at jeg har testet ut Community før.
Sitat:
|
True blood er jo ikke akkurat nytt, men er knallbra!
|
Nikita
http://static.tvfanatic.com/show_headers/nikita.jpg This project is based on the original French film La Femme Nikita. The story is about two assassins for a top-secret government organization assassin who goes rogue and a new assassin who is training to replace the old one. Genre: Drama , Action/Suspense To episoder sendt så langt. Serien var grei nok. Har potensiale i alle fall. Den minnet meg veldig om Dollhouse, selv om det jo ikke blir det samme. Jeg gir den terningkast 4 og kommer til å se på den videre en stund i alle fall. |
Sitat:
Ellers vet jeg ikke om jeg har godt av denne tråden... Har nemlig blitt hekta på Grey's. Unngikk den i mange år, for hvis du bare ser en episode så kan det virke ganske tåpelig, men så begynte jeg å se den fra begynnelsen... *sukk* ikke lurt. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Two and a half men er jo bare smertefullt å se på! Forferdelige skuespillere og dårlig skrevet! De to andre er helt greie... Family guy kan bli litt mye innimellom. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er en av disse dumme folkene som elsker Two and a half men. :o
Og HIMYM er jo noe av det mest fantastiske som har gått på tv, jeg ler bare jeg tenker på den serien. Barney er jo ubetalelig! |
Mener ikke nødvendigvis at dere er dumme. ;) Blir bare så utrolig provosert av den. Kommer dessverre ikke på noen eksempler akkurat nå. :)
|
Hehehe, hver sin smak. Jeg ler meg ihjel av den serien. Ser ikke så ofte på det, bare når jeg kommer over den på tv, synes den er hysterisk.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20. |