![]() |
Har gått ned mye, bilder og historier
Fjerner herved dette innlegget.
|
Sv: Har gått ned mye, bilder og historier.
:heia:
|
*bøyer meg i støvet* (og gir deg en klem) :klem:
|
Sitat:
|
Satan! Unnskyld uttrykket, ble bare så imponert, hehe. Du har vært råflink! Og du ser utrolig bra ut, fy søren!
|
Fantastisk :heia::heia::heia:
Så utrolig fin du er! :klem: |
Kjempebra jobbet :heia: og gratulerer sååå mye. :)
|
Sv: Har gått ned mye, bilder og historier
Wow :heia:
|
Oj, dæven! Utrolig bra jobbet - fantastisk vektnedgang! Det var en veldig bra video! :) Kan jeg få lov til å laste den opp på lchfnorge.no? og facebook...:gator: (har allerede gjort det...) Tror den kan gi inspirasjon til mange som fortsatt er i tvileboksen på LCHF. :ja:
|
Wow - gratulerer :heia:
|
What... 40 kg??? Imponerende vektnedgang!
Du har jo blitt en helt ny mann jo! :D:D |
:blomster:
Tusen takk for at du delte med oss.... Utrolig motiverende for meg som fremdeles er på "snuser på lavkarbo stadiet" |
Gratulere med kjempe resulatater!! Utrolig kjekt å se :) Har selv vært en stor fan av Cola Cero og Light... Etter at jeg startet på lavkarbo kosthold har lysten på dette blitt mindre og mindre. Før kunne jeg drikke 1,5 liter til dagen . Nå klarer jeg meg faktisk nesten helt uten. Tar et glass i ny og ne, mst i ne ;) Lykke til videre!
|
Sitat:
Takker for alle fine tilbakemeldinger. Selvtilliten stiger for hver positive kommentar. :cool: |
:heia:Gratulerer med flott resultat
|
Herre... for en utrolig forskjell :D Er blitt ett nytt menneske du jo ;) Kjempe bra jobba og masse lykke til videre :) :D
:heia: :heia: :heia: |
Wow, imponerende!
Og så mye yngre og freshere du ser ut nå!!! |
Gratulerer så mye med fantastisk resultat, du har vært utrolig flink ! :)
|
Gratulere! kjempe bra :) Gleda meg til eg kjem like lånt som deg!
|
Sitat:
|
Oii!:heia:
Herlighet for et flott resultat!:D Klarte ikke kjenne deg igjen på de to siste bildene! Så utrolig flink du har vært!! *bøyer meg i støvet* Tusen takk for at du deler historien din med oss andre, kjempe motiverende å se folk som har fått det så utrolig bra til:D |
Wow! Utrolig godt resultat! Bra jobba! :heia:
|
Wow! Knekkebrød og fire speilegg pluss en pakke bacon! Det kaller jeg skikkelig tømmerhoggerfrokost! Den hadde jeg gått lenge på. Savner forresten knekkebrød.:(
|
WOW! og :w00t:
Fantastiske resultater og en utrolig inspirerende dokumentasjon du har laget deg da!! Jeg syns det er helt umulig å se at det er samme mann på første og siste bilde. Du har jo blitt helt ny! Og føler du deg like bra som du ser ut, så er det enda mer fantastisk! Gratulerer så mye med enormt flotte resultater! :heia: .....sitter og gaper fortsatt jeg :lol: |
WOW!:eek: Du har vært fantastisk flink!En helt ny mann jo..:p
Har også lenge vært skeptisk til kunstig søtning og msg. Msg fins jo i nesten alt av halvfabrikata og det ligger en rekke forelesninger på youtube om msg. |
er virkelig gøy og se slike ting...! ikke bare har du gjort en fantastisk jobb for deg selv men du blir også en kjempe motivasjons faktor for andre som fremdeles er på vei..!
vær stolt..! :D Takk for det:):) |
Må bare si FANTASTISK :)
|
Fantastisk!! Gratulerer så mye =)
|
Utrolig bra, godt jobba!! :D
|
Så på videoen din og er kjempeimponert!
Gratulerer så mye :) |
Videoen sier alt :eek:
Helt utrolig at du har klart det. Bruker du ingen søtningsmidler? Og ikke drikker du Pepsimax? Du store min!!! Jeg må bare spørre asså, for jeg står fortsatt stille på 3. uke, så jeg kaster meg over deg og maser meg til noen gode råd:o Baker du og lager alt selv? Har du oppskrifter tru? :) |
Sitat:
Utrolig hvor mye god mat en kan lage av ferske råvarer. Bruker mye rødt kjøtt, løk, sopp, paprika, agurk,brokkoli, salat, chili, ost, seterrømme, matfløte, meierismør osv. Grønnsaker er like gode stekte som rå. Tacokrydder lages av spisskummen, paprikapulver, løkpulver, hvit pepper, chili, koriander og litt salt. Noe eksakt forhold på ingrediensene har jeg ikke, men mest spisskummen og paprikapulver. Jeg har desverre ikke noen oppskrifter jeg går etter, utenom bernaise saus ol., man lærer seg å lage mat etterhvert. Knekkebrødene er en oppskrift jeg har fått av en venn. 2 dl gresskarkjerner 2 dl linfrø 2 dl sesamfrø 2 dl solsikkekjerner 3 dl kruskakli 1 dl havregryn 1/2 dl grov sammalt rug 1 ts salt 7 dl vann Alt blandes og skal stå en halv time. Smøres ut over to stekebrett med bakepapir under. Stekes på 150 grader i en halv time. Skjæres opp i passelige knekkebrødbiter, jeg får ca 15 stk pr. brett, altå 30 til sammen. Tørkes så på 40-50 grader varmluft til de er tørre. Jeg bruker å sette ovnsdøren litt på gløtt, slik at fuktigheten slipper ut. Har aldri tatt tiden på tørkingen, jeg setter knekkebrødene inn og gjør noe annet i x antall timer. De er alltid tørre når jeg kommer tilbake. På et slik knekkebrød får jeg 4-5 gram karbo, men da jeg spiser 2-4 stk på en dag, har ikke de påvirket vekten min negativt. |
Fantastiske resultater :D:D
|
Dette var hyggelig å lese JoGeirEmil...du er da sannelig en inspirasjon for oss alle du også :heia:
|
Kjør på bror! Du he ivertfall fått fleire på dinne LCHF vogna ^^
|
Sitat:
Du fe være seidetvidareminister i avdelinga.. :stortsmil |
Sitat:
|
Kan bare bøye meg i støvet og si... WOW!
|
Gratulerer!!!
|
Gratulerer fantastiske resultat.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59. |