![]() |
5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Klarer vi 5 kg i mars? Opp er ihvertfall veldig enkelt, så utfordringen blir da altså NED 5 kg i løpet av mars måned!
Jeg syns det er lettere å følge et mål om jeg har flere med meg og har sett at det er flere enn meg. Legger ut tråden litt tidlig slik at alle rekker å ha en veiedag før vi starter. Meld deg på, legg ut oppskrifter, oppturer, nedturer og selvfølgelig masse tips :D Lykke til alle sammen! |
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og da vel :)
Tror jeg skal slenge meg på denne her... :) Tror det er litt optimistisk, men prøver! ;)
|
Supert :D Trenger å være optimistiske (er jo lov til å tjuvstarte nå:p)!
|
Tror det er litt optimistisk for meg også, men er med for det. :D
|
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Jeg blir gjerne med på den utfordringen, har akkurat startet på'n igjen etter laaaaang pause.
|
Jeg er med :) Er begynt på ny etter 3 mnd opphold og er klar som bare det.
Begynte sist uke så jeg er allerede godt igang:p http://tickers.TickerFactory.com/ezt...XVo/weight.png |
I am in :)
|
Jeg vil være med!! :)
|
Jeg er med :)
|
Jeg er med :D
Om jeg klarer så mye det får gjenstå å se !! |
Im in! Fra mandag av altså :)
|
Slenger meg på denne jeg også=)) Og håper vi alle klarer det!!
|
Har fått med meg moren min på dette også, tror det kan bli tøft! Men vi skal klare det :D
|
Jeg er med! Har startet med lavkarbo for nesten 5 uker sia og har vært i ketose mange dager, men gått ned bare 1,5 kg. Tror jeg spiser for mye meieriprodukter da jeg elsker majones og rømme:p Nå har jeg kjøpt Cuocosa i dag og skal redusere på meieriprodukter. Hei alle oss!!
|
Jeg er med! Med godt mot og viljestyrke så det suser;) Tror kanskje 5kg er litt i overkant for meg, men alt med minus foran mottas med takk! Gleder meg:)
|
Jeg er med, var så flink her å så sklei alt ut så prøver igjenn.:)
Denne gansken skal jeg. :D |
Det er veldig lett å skeie ut, mine reddende tanker når jeg holder på å spise noe dumt er:
- Det er bare mat, for å holde kroppen igang.. - Små barn får jo ikke bestemme over hva de skal spise, nei, godteri får vi vente med! - Håhå, glem det! Til sommeren skal jeg være stolt over kroppen min! Ute etter inspirasjon? Titt gjennom disse trådene! http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25121 - En bildetråd, før og etter http://www.ketolyse.no/?group=1443&s...=1444&art=2792 - Flere før og etterbilder :) |
Hiver meg på før jeg vet om jeg klarte utfordringen i februar:p:):p
|
Jeg er med!:D
|
Jeg hiver meg på, selv om jeg ikke klarte målet i februar.
Det ble for mange ting på en gang, og selv om jeg var så flink jeg kunne så gikk ikke vekten mye ned dessverre. Men man er da optimist! Minus fem i mars skal vi klare! :D Kanskje...... |
Jeg blir med!! Mars må være min mnd??
|
Jeg blir med, startet med lavkarbo for litt over en uke siden. Gått ned 2,7 kg, sikkert mest vann men veldi gla for at vekta går rett vei. vekta sa 78.2 i dag. satse på 5 kg fra nu å kjyvstarte litt. dette skal vi klare:) :)
|
Jepp dette skal vi klare..må gå ned ca 4-5 kg i mnd vist eg skal klare 20 kg før sommeren :D Stå på og lykke til alle sammen :heia:
|
Får vel slenge meg på jeg også da!
Freshing her og greier, har ikke såå mye peiling på lavkarbo. Men her inne er det jo så mange bra oppskrifter :) lurer på en ting da. er det mulig for meg å gå ned 5 kg på en måned når jeg veier ca. 67kg og er omtrent 167cm høy?? |
Jeg er med! Trenger å få litt fart på vektnedgangen :)
|
Ja, er med! Er spent på hvor mye en kan gå ned med lite karbohydrater uten å være i ketose, lite da mener jeg under 50karb. om dagen.
|
Kom ikke ordentlig i gang før nå i slutten av februar så JEG ER MED!
|
Jeg er med. ;)
|
Jeg er med ,har veiedag i dag så da blir det fra idag kanskje.
|
Jeg er med:) klarte det ikke i februar da, men det skal vel ikke være et hinder for at jeg skal klare det i mars:rolleyes:
|
Jeg er med :) Tror det er i overkant ambisøst siden jeg skal på kort ferie denne måneden også, men jeg satser likevel ...
|
jeg vil også være med! klarte 5 kg i januar. har ikke vært med i noen gruppe i februar, men skal satse høyt og prøve meg på 5 kg i mars:) har veiedag mandag så begynner da:)
|
Henger meg på her. Jeg tror egentlig ikke at jeg kan klare det med stillstand i hele februar, men det kan hjelpe på sviktende motivasjon å delta i en sånn tråd.
|
Har nettopp begynt med ketolysekuren. Jeg er i min 2. uke nå og gikk ned 2,8 kg på første uka så håper å kunne klare 5 kg i mars :) har en lang vei å gå så supert med delmål underveis. :) Har veiedag mandag
|
Så bra med så mange engasjerte :D
|
Jeg prøver igjen,klarte 3kg i februar,så da skal jeg klare 5 i mars:p:rolleyes:
|
Jeg vil også være med her :)
Har akkurat startet på igjen med ketolyse etter 3 mnd opphold, godt å komme i gang igjen :) |
Jeg er også med. Første kilotråd jeg er med på, kanskje vel ambisiøst, men trenger all piff og motivasjon jeg kan få:-) Må være lov å håpe på større nedgang før jeg reiser til Spania i april og bryllup i Athen i mai;-);-) Starter med vekten nå, 81,5 kg, har veiedag mandager. Lykke til!
|
Jeg og! Har vært på ketolyse nå i akkurat en måned, og gått ned ca. 2 kilo, så det går litt tregt, derfor trenger jeg motivasjon:) Og det finner jeg forhåpentligvis her:)
Jeg tror metoden for meg blir å spise omtrendt samme som jeg gjør nå, men mer trening. Jeg gleder meg igrunn til å begynne å trene mer igjen, vet det er hard på begynnelsen, men det går seg til, og er absolutt verdt det:D Lykke til alle sammen, dette blir bra! ja! :boxing: |
Ska prøve og være med så gått æ kan, selv om æ e ny:) 5 kg på første mnd hadde jo vert supert:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19. |