![]() |
Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?
Jeg begynner i dag!! Jeg MÅ ned i vekt!! Jeg MÅ få det til!! Jeg veier for mye, jeg må ned i vekt, jeg har det ikke bra med meg selv, jeg skammer meg for hvordan jeg ser ut, jeg kvier meg for å vise meg ute blant folk, jeg passer ikke inn i klærne mine, jeg føler meg ute av form - og jeg skal på JOBBINTERVJU!!!
Jeg begynner i dag. Jeg vet at det er de første dagene som er vanskelige. Jeg er ikke motivert, men for håpentligvis blir jeg det dersom jeg bare kommer i gang. Er det realistisk å klare 10 kg ned til jul? Er det noen som vil være med? |
Sv: Ned 10 kg til jul. Hvem vil være med?
Jeg er med!:cool:
|
jeg også:D
jeg er allerede i gang da, men 10 kg til, skal være ganske realistisk for meg:D |
Suuupert!! Tenk om vi klarer -10 til jul, da blir det høy stemning her iallefall.
|
Jeg er også med!!:D:D
|
Tror jeg henger meg på dere, gitt!:D
10 kg, så har jeg nådd mitt første delmål til jul!:) Dette kan vi klare!:heia: |
Jeg henger meg på her, jeg og! Er jo allerede igang, men ønsker absolutt 10 kg til ned før jul :)
|
Jeg er med:D:D:D:D:D
|
Ned 10 kg til jul er mitt mål også, så jeg henger meg på :D
Har hatt litt lite motivasjon de siste ukene, men må bare komme meg tilbake på sporet - har jo ca 25 kg til som skal/må vekk. Veldig kjekt å ha flere med samme mål, for da kan vi dytte litt på hverandre både med motivasjon, tips og råd.:goodluck: |
Ser dine 10 og høyner med 1,5! :)
Ned 11,5 er jo så nærme at jeg sier jeg følger dere frem til mitt første delmål til jul (mandag 28. des). |
Jeg er med!!!:D
Må ha all motivasjon jeg kan få!!;) |
Ukentlig oppdatering om hvordan vi ligger an? :rolleyes:
|
jeg henger meg gjerne med på dette... har egentlig ikke konsa så mye om vekta nå i det siste, har spist litt lovlig godis og div.. har ikke lagt på meg, men å vil jeg gjerne litt mer ned i vekt...
|
Jeg vil også. :D Burde ikke være et altfor urealistisk mål!
|
kan godt være sånn veietrad dette og.. vi kan jo fortelle hvordand går og sånn:)
jeg veier meg på tirsdager da.. |
skal ha veiedag på mandag jeg... da blir det til at jeg ikke komme til å spise så mye ekstra i helga pga den dagen... hehe
|
Veldig lyst til å hive meg på her..men er så redd for å mislykkes :flau: |
Hellu :D
Jeg er med! Skal ned 13 og hadde planer om å nå det til jul, men det var 1. sept og jeg er ikke i gang før i morgen, så -10 er sikkert mer realistisk! Skal vi lage liste? Veier alle mandager? |
Jeg har veiedag torsdag, men det skader vel ikke med to veiedager nå som jeg har et veldig konkret tidsmål!:D
|
Sitat:
|
Hei!
Har levd lavkarbo i et halvt år nå, og holder meg til 30 karber eller mindre. Jeg har lagt på meg i det siste , så jeg spiser nok for mye. Jeg har prøvd å spise uten å å telle annet enn karber, men siden jeg har problemer med mett/sulten følelsen, så er ikke det så lett, det blir fort for mye ost, fløte osv. Jeg spiser også mye smør. Har nå bestemt meg for å holde litt øye også med kaloriene i en periode for å se om jeg kan finne ut hvor mye jeg kan spise og samtidig gå ned. |
Jeg vil også være med her. Begynte på ny frisk for 3 dager siden. Veide meg ikke først, men skal på mandag. Dermed blir første rapportering om eventuell nedgang fra meg mandag om en drøy uke. :p
Jeg kjører forøvrig streng sjokolade/fettfestival noen uker til å begynne med. :) |
Tror jeg hiver meg med jeg også, selv om jeg har mine tvil:-) Men....blir i hvertfall ikke å klare det før jeg er overbevist selv;-) Er med....:)
|
Jeg er i gang, og har hele tiden hatt minus ti til jul som mål, så da blir jeg med!!
Jeg veier meg flere ganger i uka, er for skummelt med bare en dag for meg ;) |
Skal forresten veie meg på mandager jeg også, som de fleste andre her:-) Lykke til!
|
Denne vil jeg også være med på:p Starter i morgen :cool:
|
Jeg er med :). Har holdt på en stund nå. Og med 10 kg bort til jul, er jeg nær målet mitt.
|
Jeg er jo ikke på Ketolysekuren, men kan henge meg på likevel? Greit å ha et mål :). Kommer nok til å kjøre Skaldeman.
|
Jeg er heller ikke på Ketolyse. Kanskje tråden skulle vært flyttet, så flere føler de kan være med?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Flott med plan med vitner og støttespillere til. Grugleder meg til første veiing på en stund til mandag, men gleder meg til å gå nedover igjen. Vet jo at jeg klarer det når jeg først har bestemt meg. :p
|
Jeg er også med! Starter for fullt idag :-) Min kjære laget frokosten idag, så da har eg fått i meg karbobehov for en uke fremover.....
|
Sitat:
Bli med!! |
Jeg er også med! Er igang (på et vis), en gjeng å rapportere til er lurt for meg.
|
Jeg henger meg på. Har spist karbofattig mat ganske lenge og gått ned sakte men sikkert. Gikk dessverre helt ut av ketose på en oval helgetur til Amsterdam og gikk opp 3 kilo! Regner med at de går av fort igjen, men vet at høsten er full av sosiale evenement som kommer til å koste kilo.
|
Jiiiihaaaa...her går det unna ser jeg!!
Detta blir gøy!!:D |
Hiver meg med her jeg også, minus 20 smørpakker før jul hadde vært aldeles lekkert !
Begynte 2.september og har gått ned 7 kg pr i dag, men har "litt" til å ta av ;) |
Sitat:
Det høres ut som en god idè å flytte tråden, slik at alle kan delta selv om de ikke følger Ketolyse? 10 kilo ned til jul! Og da starter slankesesongen med god julemat.:w00t: |
Ok...i morgen fyrer vi løs!
På vekta....:eek:for å se starttallet.........:o |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23. |