![]() |
Kan dette stemme da? Ang. ketose
Har sett de siste par dagene at jeg er i ketose, men jeg spiser 30-40 karber om dagen! Er ikke DET litt rart da?? Sticksene er nye, men er det mulig at de viser feil?? Det er aller lyseste farge, så det kan jo hende det er noe annet som har virket inn på fargen, og ikke det at jeg er i ketose?
Neimen om jeg vet.....men hvis jeg er i ketose, så er jo det en bonus, ligger på en ganske "snill" karbo-terskel :p Noen som har noen kommentarer?:confused: |
Sv: Kan dette stemme da? Ang. ketose...
Slett ikke umulig å være i ketose med 30-40 gram karber om dagen.
Lycky you sier jeg! Hvordan er vektnedgangen? |
Det er som Dreamy sier, man kan fint være i ketose med 40 g karbs til dagen. MEN det kan være at man ikke går ned i vekt før man spiser enda mindre karbs.. Men dette varierer fra person til person :)
|
Sitat:
Har ikke veiedag før på mandag, men har tyvtittet og sett at vektnåla står bom fast siden forrige mandag :rolleyes: Så jeg må nok stramme tøylene litt hvis jeg skal komme inn i bikini`n før sommeren er over :p |
Sv: Kan dette stemme da? Ang. ketose
Så spørs det også litt hvor karbsene kommer fra :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Noen er i målbar ketose opp til både femti og seksti. Faktisk produserer man ketonlegemer på et inntak på opptil hundre gram og kanskje også mer, men dette er ikke målbart :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:heia::heia::heia: for det du gjorde! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg for min del har flere pubmuskler.....;)
Men bikini bruker jeg :) |
Jeg har to når jeg sitter :D
Denne butikken er forresten blitt meg anbefalt for oss som vil ha lekre bikinier, men ikke ønsker en tråd bak som synker inn i ryggvalkene :lol:. |
Jeg er også i ketose selv om jeg har ett relativt høyt inntak karber for å skulle ligge unna karber. Ja, det var århundres setning...:D
Teller ikke en eneste karbohydrat for jeg lider av telle og veiefobi når det kommer til mat. Det er det som skjer når man i 10 år prøver å bli venner med seg selv gjennom Grete Roede. Hvertfall var det det som skjedde med meg. :rolleyes: Jeg har siste tiden unnet meg mere karber i form av bønner og litt frukt siden jeg har tatt opp trening som en aktivitet. Det gir meg plenty overskudd og jeg holder ut timen uten å måtte krype skamfull på alle fire ut døren. Jeg er i Ketose og nyyyyter det!:cool: |
Sitat:
|
Sitat:
Merker det utrolig godt på utholdenheten i forhold til treningen, så siden det funker fortsetter jeg slik enn så lenge. Det var en terskel å komme i gang med treningen, men nå når kiloene hadde minsket såpass var bena mine plutselig blitt så kort (les:rumpa seget nedover mot knærne) :geip: |
Sitat:
Vi burde egentlig starte en tråd hvor vi anbefaler butikker hvor en kan få kjøpt klær og søvletter som rommer oss - med legger, overarmer, lår (les meg :lol:) - og "you name it" Når størrelse xxxl ikke går over armene, da blir en fortvilet..... |
Jeg tror det skal finnes noen tråder som tar for seg det her, hvis du søker litt!
Butikken jeg linket til er forresten til alle størrelser :) Jeg er ikke sånn veldig overvektig, men i motsetning til hvor de fleste legger på seg, så legger jeg på meg på ryggen :o, og det er vel stort sett der de siste kg sitter også ... Da er ikke sånne snorbikinier så fint. Og jeg VIL ha halterneck :D |
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er butikk for kurviga kvinnor, altså kvinner med former.....jeg skrev ikke noe om tjukkaser :p Former er fint det :cool: |
Sitat:
Jeg skjønte bare ikke hvorfor det kun var tankinis og badedrakter av badetøy på sida! |
1 Vedlegg
Sitat:
79,- betalte jeg for den forrige jeg kjøpte... :o |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59. |