![]() |
Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?
Jeg var på helsekost butikken Life i dag. og gud! jeg fikk totalt sjokk!
det var jo 38,7 karber i en nutrilett bar? dette ødelegger HELE dagsintaket ? har noen døtti ut av ketose pga disse? spørsmål nummer 2: på en lørdagskveld, (som bartender) løper jeg 9 timer i strekk. og ja, jeg har hatt skrittteller, og jeg fikk 74 000 skritt på en vakt. :eek: da var det RIMELIG mye å gjøre. på en "normal" vakt har jeg mellom 30-40 000 skritt. ødelegger det hele greia med en sånn bar da?:confused: |
Sv: Atkins/Nutrilett/fedon barer ?
Hvis du går på ketolyse må du nok holde deg til karbene du skal ha, du kan ikke gjøre sånn som vanlige slankekurer gjør, spise mer en dag og mindre en annen dag. Desverre.. :( Poenget er at spiser du for mange karb så faller du ut av ketose - og da kan det ta to-tre dager for deg å komme deg inn igjen..
|
huff. var det jeg mistenkte! bleh. :(
|
men takk for svar :):klem:
|
My pleasure :D
Men du kan jo alltids ta med deg ting på jobb da. Vet ikke hva du brukte å spise før? Er sikkert noe du kan "erstatte" det med? Jeg har alltid vært gla i brød, så spiser litt ketolysebrød og oopsi'er, og det hjelper kjempemasse. Er litt mer avvent med brød, må liksom ikke ha det, men er veldig enkelt å heller ty til det enn å sprekke da :) |
Ja Nutrilettbarene er bare sukker, så de bør du holde deg unna. Men Fedon sine er vel akkurat i godkjent-grensa.... Inneholder ikke de rundt 10-12gr da?
Atkins er klart best, med sine 2gram :D Men skal jo EGENTLIG ikke brukes på Ketolyse da... :rolleyes: Selv om JEG gjør det innimellom. Bedre enn ingenting når man er sulten :) |
Disse Atkins barene inneholder vel bare 2 karbo, så om du er nøden ville jeg heller gått på en sånn enn nutrilett ja.
|
Sitat:
Sitat:
|
Sv: Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?
Og Atkins-barer er jo 100 ganger bedre enn Nutrilett! :)
|
noen som veit hvor jeg kan kjøpe atkins barer da?:) på nett?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ser de har på www.lavkarbopikene.no
|
De har de på Ica også
|
takk herligheter<3
|
Jeg har spist 1/2 til 1 Atkinsbar daglig, jeg har ikke gått ut av ketose og den bar`en gir meg virkelig følelsen at jeg også kan unne meg noe "snop", så for meg fungerer det utmerket! :-)
|
Jeg tror alle Rimi selger dem :)
Jeg får mine fra Crownhouse USA, og kan leske meg med ALLE variantene :D Den jeg spiste i går var en "aple caramel nut chew" :p |
Man får kjøpt de på coop og meny også!!!
|
Sitat:
skal også på yoga :) |
Sitat:
|
Min lokale MEGA har kun Nutrilett og Fedon barer.....
|
Sitat:
Eventuellt... er det noen som har erfaring med hvor det er billigst å kjøpe disse? På helsekost? eller på butikk? |
Ingen som har bestilt dette fra nettet, eller som har erfaring med pris?
|
www.dialife.dk har det meste :)
|
Sitat:
Om man MÅ spise barer så er Atkins sine de beste når det gjelder sammensetning og antall karber. Men være OBS om vekttapet stanser opp. Da er baren det første man bør kutte. |
Sitat:
Bestiller dere virkelig derfra? Nå jeg var inne for å legge inn en bestilling så ble det flere hundre kroner i porto! DET syns jeg virkelig ikke det er verdt.. :( |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Mange andre også :) |
Sitat:
|
Sitat:
Kjøper du mer må det sendes som pakke, da blir portoen 4 ganger så dyr og det blir fortolling :) Her er en link http://health-beauty.shop.ebay.com/i...=p3286.c0.m282 Husk å se etter at de "ships to:Worldwide" :) |
Min siste forsendelse var 68 barer og en pakke tannbleking inkl porto og toll kom dette på 600kr
Før der igjen kjøpte jeg 48barer fordelt på 2stk Flat-rate-envelopes. Dette kostet med porto 300kr |
Sitat:
Dialife skriver på pakken at den innholder mindre enn 200 kr i varer slik at man slipper tollen og frakt må man jo betale uansett :) Eg betalte litt over 100 kr i frakt og synes det er greit eg da :) |
Sitat:
Hvor mye kjøpte du da (vekt)? Jeg tenkte jeg skulle bestille mama lupes tortillas der, men legger jeg i 2 stk i handlekurven så blir portoen 194,- Og det kommer da i tillegg til det jeg kjøpte. Altså totalt 282,- for to pakker lefser. DET betaler jeg ikke altså! :mad: |
eg er i 3 veke på ketolyse
og har mistet totalt lyst på noe søt... helt utrolig........ |
Har selv kjøpt Atkins i dag for å nyte litt "sjokolade" i helgen, var kjempe godt :).
Men jeg fant en annen sjokolade på Meny, som jeg lurer på om dere har hørt noe om. Heter sukkerfritt melkesjokolade, står at det er 56 g karbohydrater, men sukkeralkoholer er 49 g, og da blir det vel 7 g. Er denne trygg å spise? |
Sitat:
|
Sitat:
Kjøpte i kjelleren på Oslo City, matbutikken. Ica eller Meny? |
Sitat:
Dæven så mange barer du spiser da.... håper det var en stund i mellom disse bestillingene da :lol: Har liksom ikke turt å bestille fra utlandet jeg men kunne godt tenke meg å teste ut noen andre varianter enn de som finnes her. Noen forslag på hva jeg bør bestille? :o |
Sitat:
Disse sjokoladene er vel ikke akkurat anbefalt på ketolyse men i og med at en plate er ca 75g eller noe sånt tror jeg og det er 7g karbo pr 100g blir det ikke mange karbene på noen få ruter. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27. |