![]() |
Tyggi/dent
Hvis jeg ikke kan ha tyggi og ikke dent, hva kan jeg ha i stedet (mot dårlig ånde)?:confused:
|
Sv: tyggi/dent
Du kan spise Ifa:D De store,alle variantene også:D
|
SB-12 (munnskyllevann) og tanntråd, to viktige ting når man er i ketose :)
|
Tannkost og tannkrem. :nemlig:
|
Sv: Tyggi/dent
Ja,det er jo sant,men det er ikke alltid man har annledning til å pusse tennene da,og da er det kjekt å ha en pastill :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Åh,så flott:) |
Fribol halsdrops. Smaker peppermynte/lakris og gode for halsen også.
Har sverget til dem helt siden før jul! |
Sitat:
|
Sitat:
|
etter å ha lest denne tråden løp jeg ut og kjøpte ifa pastiller og fribol drops :D
noen som vet om det er ok også med fribol vingummi? |
Var det ikke deg, Mor Stine, som sa at vingummiene fra Fribol IKKE var OK? At de inneholder sorbitol eller xylitol eller noe annet djevelskap?
Er temmelig sikker på at det er kun dropsene som det er OK å spise, iallefall. Lakrisen er god også... :p |
æsjda, men takk for at du sa fra før jeg tyllet i meg hele posen :D
|
her er innholdsdeklarasjonen på vinngummien:
energi 121 kcal protein 8 g kullhydrater 0,4 g derav sukker 0,1 g sukkeralkoholer 8,5 g fett 0,2 g derav mettede fettsyrer 0,2 g kostfibre 66 g natrium 0,1 g vet ikke nok om disse ingrediensene jeg..... |
Spis først og spør etterpå, eller? :p:p
Det går sikkert bra - da gjør du ikke det der noe mer... alt med sorbitol/xylitol tilhører The Dark Side. Det gjør forresten maltitol også, spør du meg. Skummelt!! |
Sitat:
|
Sitat:
hehe, sjekket bare karbohydratene jeg også tenkte jeg det var ok, siste gang jeg gjør det :o |
Er det KUN sucralose i dem, står det ingenting om sorbitol eller xylitol?
Kunne sverge på at det ble sagt her en gang at de vingummiene var off-limits, jeg, men hvis de inneholder kun sucralose, er det jo bare å gumle i vei! |
Sitat:
herremin hatt, på denne posen står det jo innholdsfortegnelser overalt :mad: du har helt rett, tusen takk for at du tok deg tid, her er det xylitol ja, kaster resten av den posen med en gang |
Jupp, det var meg som skrev det, vingummien inneholder xylitol og er ikke lovlig for oss;) Men dropsene:sikle:
Maltitol er djevelens verk:nemlig: |
Sitat:
|
;)
Alt i orden, da fant vi jo ut av DET - jeg tror at så langt i min tid her har vi kun kommet fram til: Store IFA Fribol drops Noen av de sukkerfrie Ricolaene (ikke alle, best å sjekke) er kun dem som ikke inneholder Faenskapet (altså sorbitol/xylitol). |
Mentos, som har blitt omtalt som "lovlig" her, har også sorbitol, og lakristypen har xylitol også...
|
jeg tygger videre på ifa pastillene mine jeg :D
|
Sitat:
|
Da har jeg kjøpt meg 4 poser med Ifa. Er vant med å tygge tyggi, måtte finne en erstatning.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20. |