![]() |
Karbojunkietreff?
Vi skal østover på ferie. Lurer på om noen vil treffes? :snill:
Vi ankommer Hamar onsdag 4/8 om kvelden, skal være i porsgrunn fredag til søndag morgen, drar så oppover igjen mot Hamar og blir der til Tirsdag(10/8), så drar vi hjem. Så vi lurte på å organisere et treff søndag eller mandag? Hvor vet vel dere som bor der best... :p En rasteplass, strand, hage eller en annen plass en kan fyre opp en grill. Kafe går også fint hvis det regner. ;) Har ikke nådd 1000innlegg enda, så dette blir vel ikke den gedigne karbojunkie-festen da... :snill: Noen som er med? Svar her, eller på PM. :D (Vi har ikke så mye planer for annet en helgen, så vi er fleksible vi ;) ) |
Det ville være hyggelig. Jeg er på Island den helgen, men kommer hjem søndag kveld....Drar torsdag. Ergo kan jeg mandag kveld, er på jobb mandag dagtid.:eek:
Ikke mye å velge i for meg, så skjønner hvis det blir en annen dag... Blir det mandag, er det plass i hagen vår..grill har vi også... litt langt unna Hamar kanskje? Blir gjerne med på andre forslag også....:D |
For oss passer din hage mandag ettermiddag helt fint! :ja:
Vi kan ordne det slik at den blir på veien fra Skien/Sandefjord til Hamar ;) Men vi må nesten høre litt hva andre tenker da ... Vil ha folkefest vi! :D |
Lett-revet-med-bamsen er redd for å gå glipp av noe. Om det blir noe av, prøver jeg å få barnevakt og da er mandag i en hage i Akershus helt ok. I o m at jeg er i oppfordrer hjørnet i dag, sender jeg stafettpinnen videre til alle MUPer og alle andre hyggelige mennesker her inne. Hadde vært gøy!
|
Mandag kveld passer fint for meg. Hvis vi snakker om den niende? Kortere for meg å kjøre til Anne enn til Hamar tror jeg? Hvis Fedonisten ikke har tenkt å logge seg på før hun reiser til syden, så kan jeg informere om at jeg tror hun skal på mine trakter mandag den niende. Men hva hun måtte mene om Karbojunkietreff, kan jeg ikke uttale meg om.
|
Da ser det ut som at vi har en avtale i Annes hage, mandag niende august da ;)
PS! Poden er selvsagt med! :D (2,5år og hektet på bær :p (En kurv nyplukkede jordbær for dagen :eek: )) (Mye bedre enn is og brus uansett! ;) ) |
Sitat:
|
Sitat:
Blir du snurt fordi du vil ha det på Hamar? Samme for meg om jeg kjører til Akershus eller Hamar.... |
Vi kan banke på døren hos Fedonisten på Hamar også vi... :p
|
Sitat:
Er det no' rettskrivings-krøll her??? Skjønner ikke hva du mener jeg :confused: Og snurt for at noen kjører dit dem vil? - nei det blir jeg ikke. Jeg ser bare ikke at jeg har tid. Så enkelt. :) |
Sitat:
(kjære vene - nå fikk jeg melding om at jeg bare får legge inn ett innlegg for hvert 30 sekund nå..... sinke-system :p ) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg kan mase uansett jeg. Senere. |
Heeeeiiiiaaaa
Så koselig at dere skal ha treff da ;) Kunne tatt en tur til Porsgrunn den helga iom at min mor bor der, MEN...det er Trebåtfestival her den helga,så det blir megajobbing på meg :eek:
Ha det kjempekoselig ;) |
Hei...så hyggelig da.
Jammen ser det ut til at det blir Karbojunkietreff i haven min mandag 9. august:D Foreløpig ser det ut til at disse kommer Lise, HP og Poden MHM Guro Flere??????Kjempehyggelig om flere kommer. Meld dere på:D Jeg skal også være der.... Velkommen den som ønsker og har mulighet. Detaljer prater vi om etterhvert:D :klem: |
Er nok altfor langt for meg å dra..Bor jo i varme nord jo..Ingen som tar ferien til Nord Norge?:detektiv:
|
Sitat:
Tullball.... Jeg har faktisk hatt en av mine beste ferier eller i hvertfall veldig gode ferieminner fra en tur jeg (vi) hadde til Finmark for mange år siden. Kjørte bil nordover og var på tur i tre uker. Bodde i telt med den gang to barn. Vi og et vennepar med sine barn. Vi gikk mange deilige turer på vidda, fisket masse både i sjø og elv. Været var helt elendig, kaldt og regn, men da hadde vi til en forrandring hatt sol her sør på forhånd, så det gikk... Mange gode minner fra den turen...:) |
...Vi har nå hatt masse strålende sol her nå i vår/sommer.Og takket være det har vi ikke så mye mygg i år:stortsmil Vakkert er det her,med deilig midnattsol,reinene som beiter i hagen og sauepropp over alt!
De to siste er to irritasjonsfaktorer,hvis ingen tok den =) |
Masse sol og varme her også... ;) 24 grader i går, 22 nå - blir nok varmere utover dagen... :p Alltid like kjekt å prate med familie og venner i Bergen som har 15 grader, vind og overskyet! :D
Digg med skyskrapere i alle retninger! :D |
Sitat:
Betta |
Kjekt å høre betta! Vi får ta et treff i Bergen også da! ;)
|
Vet dere hvor mange medlemmer der er i Bergen?
Betta |
Alle bergenserne vi har, har nok ikke oppgitt det i profilen sin. ;) Men jeg vet om 4 bergensere, sånn på stående fot. Jeg, Lise, Du og Amygdala... :p
|
Sitat:
|
|
Hvor i akershus er treffet da? Kanskje jeg kunne tatt meg en tur også? :)
|
Jeg regner med at vi får veibeskrivelse siden. Det er i sykleavstand til Eidsvol så vidt jeg har skjønt! Bli med da!
|
Sitat:
|
Veibeskrivelsen må vel gå på PM til den som melder seg.. :p
Anne, dette er bare kjempesporty av deg! :stortsmil Gleder meg kjempemasse! *Håper alle har tid og mulighet til å komme* :D |
Jeg gleder meg også, Lise...Synes sånt er kjempegøy.
Veibeskrivelse og tlfnr. kommer i PM til de som melder ankomst så klart. |
Jeg vil også være med !!!! :nedfor:
Men jeg jobber :hylgrine: |
Kan du ikke haike med første fly til gardermoen etter arbeidstid da? :snill:
|
........ja, den vakke dum.......men jeg skal jobbe dagen etter også !
OK, hvis jeg får bytte til kveldsvakt dagen etter og "noen" lar meg sove på gulvet eller soffa'n, så tror jeg jammen at jeg kommer jeg !! Yippy !!! Dette kan bli kjekt !! |
Kjempebra! :D
Anne? Sofa? :snill: |
Ja, Nille!!! Du må komme!!! :ja:
Så gøy! :syklubb: Flere? :D Iset, du kan jo ta bussen,- det er vel rett i nabolaget ditt.... :veitikke: :boat: :p |
Nå føler jeg meg helt utafor her:kadetgaar ..Er det bare søringer her?
|
Definer en søring... :snill:
|
Sitat:
Ka du sei ?? :) HP "Søring" er pr. defininsjon de som bor fra og med Trondheim og sørover... trur eg. :snill: |
Jupp,min definisjon av søring er fra Trondheim og sørover..Så er jeg den eneste nordlenningen her da?:detektiv:
|
Så en søring er sånn ca 80% av alle nordmenn det da? :p (har ikke regnet ;) )
Så sånn potensielt så kan der være 88,6 nordinger her da! :snill: Det er ikke verst! :p Men utav de aktive brukerne så vet jeg om en del Trøndere da, men vet ikke hvem som bor nord for Trondheim da... :D ISET: Bil med da vel! :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34. |