![]() |
Jeg bare undres ... det muntre hjørnet
Man undres
Bare i Norge.... kan en pizza komme fortere hjem til deg enn en ambulanse. Bare i Norge.... bestiller folk en dobbel cheeseburger, en stor pommes frites, og en cola light. Bare i Norge... har bankene dørene på vidt gap, men kulepennene lenket til disken. Og har du noen gang lurt på; Hvorfor du må trykke "start" for å slå av PCen? Hvorfor den trafikken som beveger seg tregest, kalles rushtrafikk? Hvorfor det ikke finnes kattemat med musesmak? Hvorfor ikke sauen krymper i regnvær? Hvem som tester den nye og bedre hundematen? Jeg bare lurer jeg...... |
Sv: Jeg bare undres...det muntre hjørnet
:lol:
|
Sv: Jeg bare undres...det muntre hjørnet
Smiler underfundig. ;)
|
Sv: Jeg bare undres ... det muntre hjørnet
|
Jeg undres litt over hvorfor katta mi drar inn mus og IKKE spiser dem, jeg. Tror han at jeg kommer til å gjøre det? :p
|
* Hvor har mødrene lært alt det de advarer døtrene sine mot?:rolleyes:
|
* Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det? |
hihihi,morsom tråd:D:Dmer,mer:D
|
:D..................hehe
|
:lol:
|
Sitat:
Sitat:
Det er egentlig irriterende å tenke over rushtrafikken. Jeg skjønner ikke at folk i større grad tar tog/buss enn å sitte 1 og halvtime i kø. Er det ikke bedre å kunne lese på toget enn å stanpe i kø? |
Sitat:
Åneida. Toget - alltid stappfullt, alltid forsinket, og ikke minst; den må rekkes. For det går ikke "alltid" et tog. Bussen - Må rekkes den også. Står ofte i mye kø, for den må jo gjennom hele sentrum. Umulig å sitte behagelig, og du møter ALLTID busssjåfører som kun vet om gass og brems. Behagelige stopp finnes ikke. En buss stopper OFTE midt i sentrum, altså. Hadde jeg hatt råd, hadde jeg fått meg bil og kjørt. Da tar det som oftest minst 15 minutter mindre - med kø. (Og det aller beste hadde vært en el-bil. Men da er det mye som må ligge til rette pga lading) |
Mye bra her!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men utekatten min pleier også å legge de fra seg, dog ute. Men hun har tatt med seg fugler inn. Både døde og levende/skambitte. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Men nå tror jeg katten min har skjønt at jeg ikke kommer til å spise fangsten hans. De siste par dagene har han dratt inn minst to spurver som han har spist opp i gangen. Lekkert :rolleyes:. Men ... han spiser dem i det minste, men hvorfor i all verden må han gjøre det i gangen, og ikke ute? Hm.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Pffft, vi har alle våre små uvaner :p