![]() |
Hei på dere!
Nå skal jeg begynne på Eurodietten jeg også.
Har akkurat vært inne og bestilt startpakken. Hvor lang tid tar det før produktene kommer, noen som vet? Jeg gleder meg til å prøve ut dette altså! :) |
Sv: Hei på dere!
Heisann ! Velkommen hit :) Det står vel 2-3 dager til levering når en bestiller mener jeg, men forrige gang tok det vel noe lenger tid her mener jeg å huske. Tipper nok du har de torsdag eller fredag ! :)
Hadde vært gøy hvis du hev deg med på Fase 1 tråden, tror jeg er ganske alene om å være i Fase 1 nå, men det er heldigvis mange snille og hyggelige mennesker her inne som titter innom i den tråden også ! :) Jeg er begynt på min 3. uke i Fase 1 nå, så er bare ca 2 uker til jeg skal over i Fase 2 ! Håper du vil trives både her inne, og på kuren ! Lykke til :) |
Jeg skal nok hive meg på den tråden når jeg kommer igang med fase 1!
Jeg skal være 18 dager i fase 1... |
Sitat:
|
Velkommen hit Kikkin. Her er det en god heiagjeng. :heia:
|
Sitat:
Jeg er ferdig med de to første ukene, mye en liker/ikke liker, men slik er det vell med smaken;):p Lykke til, hører gjerne hvordan det går med deg, fint å dele erfaringer :):) |
Jeg begynte igår, så har ikke prøvd ut så mye enda...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Var veldig sulten de første to dagene, men det er bedre nå! |
Sitat:
|
Et lite tips nå i sommervarmen er å lage milkshake av browniesmixen, cappuchino, jordbærdesserten m.m. Deilig med et kjapt "måltid" noen ganger.
Neste ting som skal testes er vaniljemilkshake, og om det er mulig å lage is av noen av produktene... |
Sitat:
|
Skal bli Tutte! ;)
Har gått såpass lenge på denne dietten, at jeg må være litt kreativ for ikke å bli helt matlei. Men det funker som ei kule da! Krydder er alfa og omega for meg... Masse karri i osteomeletten og kyllingsuppa, kanel og kardemumme i pannekakene (som forresten ikke blir vellykkede muffins :_oppgitt:) osv. Heldigvis inneholder alle fase-trådene her mange gode tips og erfaringer, så vi slipper å finne ut alt selv! |
Sitat:
|
Jeg greier å få ned alle produktene utenom grønnsakssuppen. Det er bare ikke mulig. :mad:
|
Sitat:
|
Tror jeg må ha gått i en "fedontåke" i går, bryllupe er jo ikke før fredag og lørdag! Siden oppstart for 21 dager siden har jeg hatt en reduksjon på 5,5 kg og må si meg svært fornøyd. Skal en oppsumere all posematen: den er ikke værst, og klart en har favoritter.
|
Sitat:
Pannekakene kan heller ikke lages i vaffeljernet heller :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Se her. Du er jo godt igang allerede. :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58. |