![]() |
Proteinbutikken har mange gode Atkinsbarer
http://proteinbutikken.no/Kampanje.aspx?vis=2&id=14190
Kom nettopp over denne, barene er jo dyre da men ikke dyrere enn de som ble/blir solgt her i butikkene. Og man slipper toll og slikt. :D De har også Dreamfield lavkarbopasta. :glis: |
Sv: Proteinfabrikken har mange gode Atkinsbarer
Hysj! :p
|
Hjelpes....hvorfor selges ikke disse i butikker?
|
Har aldri smakt slike barer jeg, ikke engang tenkt på å kjøpe slike.... er de noe gode da? Eller smaker det kunstig DeLuxe?
|
Jeg synes faktisk at de barene er veldig gode, stort sett. Og jeg er ganske ''fin på det'' når det kommer til kunstig søtet sjokolade, da de stort sett blir alt for søte og tørre. Særlig den peanøttvarianten er god!
Jeg var skikkelig syk i fjor vinter, og kjøpte ti-femten barer fra en her på forumet, de gikk ned på to dager :eek:. Så i tillegg til rekonvalens fra en kraftig nyrebekkenbetennelse så fikk jeg maltitolmage i tillegg :rolleyes:. |
Høres ut som en deilig kombinasjon, Photo :o
De har Atkinsbarer på Rimi her, skal sannelig kjøpe med en og smake enellerannengang ;) |
''Heldigvis'' er de alt for dyre til å være avhengighetsskapende :p.
|
Sitat:
På Gjøvik Sjokoladefabrikk har de en knallgod mørk, sjoolade (med maltitol) som jeg kjøpte til jul.... Blitt med den ene gangen, enda den var GOD :p |
Jeg elsker disse Atkins barene :)
De er vel et fullverdig mellommåltid? Og fint å spise i stedet for sjokoladen på lørdagene :p |
Å si at de er et fullverdig mellommåltid er en sterk overdrivelse, men de kan komme unna som nødproviant.
Det går jubelår mellom hver gang jeg får lyst på sånne ting, men jeg vet jo med meg selv at dersom jeg kjøper en sånn, så er det ikke snakk om å spise halve nå og resten senere :rolleyes:. |
Dette så jo spennende ut. Jeg har ikke smakt noen av disse barene tidligere, men husker jeg leste på en i butikken en gang og fant ut at de inneholdt alt for mange kh:eek:. Kan man finne ut innholdet før man kjøper de? (Jeg kunne ikke finne det på nettsiden...) :confused:
|
Hmmmm.....ja ja, da har jeg bestillt 10 barer!! Huff, at dere kunne gjøre meg oppmerksom på denne butikken ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hehe, ja DA fikk du svar på det fra dobbelt hold ;)
|
De der med kokos smaker faktisk som Bounty, de er fantastiske. Samme med Peanut Butter Cups, de er utrolige, smaker som originalene fra Reese. Men dette er sjokolade da, ikke "matbarer" (om de kan kalles det).
|
Takk for svar :) Snille dere er :D
Jeg kan nok litt for lite om å trekke fra og legge til, men lærer vel... hihi... Da bestilles det hvertfall noen til utprøving. Er ikke ute etter materstatning, men kos til lørdagskvelden når resten av familien fråtser i godsaker :) Jeg har prøvd de 70% sjokoladene med mint og appelsin fra Freia. De inneholder 35 kh pr. 100 gram og smaker godt (holder jo med 2 ruter lix). Men siden jeg ikke kan noe om hva jeg kan trekke ut og sånn....er det ok å spise den? Mas mas mas...knis....:p |
Mørk sjokolade er sjeldent søtet med sukkeralkoholer, så du må nesten se på innholdsfortegnelsen. Det pleier å være ganske sterkt poengtert på innpakninga når noe er sukkerfritt, da disse jo som regel henvender seg til en spesifik kundegruppe (diabetikere og slankere ;)). Da pleier det å stå karbohydrater hvorav sukkeralkoholer, eventuelt polyoler på næringsinnholdet.
Pr i dag tror jeg det bare finnes atkinksbarene, anthon berg sukkefri (om den fortsatt finnes), cloetta (hehe, om den fortsatt finnes :p), og cavaliér, som stort sett bare er å få kjøpt på helsekosten i Norge, som er kunstig søtet, og ''lovlige'' på ketolyse. |
Ok. Takk igjen :)
Flott med litt opplæring! :klem: |
Sitat:
|
Man sparer ikke så himla mye penger i forhold til å bestille fra utlandet akkurat.
|
Jeg har funnet noen sukkerfrie sjokolader i Sverige som inneholder ca samme innhold kb som de Freia jeg testet. Dvs at de likevel er bedre å spise, så da kan jeg kjøpe å prøve. Men nå er Atkins kokos og peanut bestillt så det blir de i første omgang.
Ellers må jeg legge til at mitt søtbehov stort sett er borte på lavkarbokost. Det er ytterst lite søtt jeg får i meg - bare en kopp te med suketter og litt pepsi max med sitrondråper innimellom. Jeg er ikke i tvil om at det er denne maten jeg skal leve på....! :p |
ÅÅ, de har jo dreamfieldspasta og jo! Jeg har ventet siden mars på at dette skulle komme inn i norske nettbutikker. Nå har både Kinsarvik og proteinfabrikken.. Jeg vet det er dyrere enn å bestille fra USA, men jeg er en skikkelig pingle når det gjelder utenlandsbestillinger og vil ikke ta sjansen på en pakke som må fortolles.
Edit, nå ser jeg at disse nettbutikkene har SAMME adresse... Så her må det være noe samarbeid mellom de to.. |
Jaa, glemte å nevne at de har lavkarbopasta også. :D Skal skrive det i HI.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41. |