![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
God sports-bh for tunge, og lange pupper? Til jogging/løping, så den må holde ting godt på plass så man slipper å få enda lengre pupper :rolleyes: Det må være med hemper, jeg hater å måtte drive og dra en bh oppover/nedover en svett rygg. Og brede stropper.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har denne: http://www.getinspired.no/sports-bh/...ports-bra.html Ikke spesielt vid rundt, jeg bruker 75 til vanlig og bestilte 75 og den er trang på det innerste hakket, men holder puppene på plass da. Cup-størrelsen er grei, men altså litt lang over skuldrene til meg. Får litt mono-pupp da. Har også denne: http://www.getinspired.no/sports-bh/omega-bra.html Denne er vel den jeg liker best, litt lang over skuldrene denne også, men ellers liker jeg den godt. Heller ikke veldig stor rundt, men jeg har min vanlige størrelse (75 E) i denne også. Har en til som jeg ikke husker merke engang, den ligger på hytta, men begge disse er bedre enn den. :) Gi meg gjerne et tips om du finner noen gode! Det er søren ikke enkelt altså! Jeg klarer heller ikke å bruke slike med bryterrygg, jeg har veldig sensitiv nakke pga skoliose høyt oppe i ryggen (tror det må komme av det). |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Og, jeg fant ut at de hadde merket på Figleaves, hvilket betyr at du kan lese massevis a omtaler fra folk som har kjøpt de spesifikke modellene (noe jeg i alle fall liker når jeg researcher ting jeg trenger). |
Sitat:
|
Sitat:
|
Shock absorber run modellen ser jo veldig stødig ut. Problemet er at jeg kun finner den opp til omkrets på 85 (38), og jeg bruker 95 :(
Nå er ikke puppene mine så gigantiske at de skaper ryggproblemer uansett rygglukning tror jeg, de er bare veldig... bevegelige :lol: Og det er problematisk når man er på joggetur for å si det mildt. |
Jeg brukte en vanlig bøylebh (en sånn med lite "dill) og så en gammel uten bøyler, litt trang, utenpå. Det fungerte greit. (75F)
|
Sitat:
|
|
Jeg har vært fornøyd med lindex sine. Kjøper en str for liten, da holder de godt på plass (funker på Step og spinning hvertfall, det er skikkelig frontpartiristere. Og så slipper man at puppene dunker i knærne på spinninga :rolleyes:), så får det heller tyte litt på ryggen. :o
|
Jeg har dessverre ikke vært fornøyd med den ene jeg har fra lindex. Funker til styrketrening og til nød spinning, men ikke til løping. Syns bare den presser alt flat, men uten å holde på plass på en måte.
|
Sitat:
Sitat:
|
Ellers så har også 2xu treningsBHer.
|
Sitat:
http://www.2xu.com/contour-support-bra-wr2039a.html Men på bildet i annonsen ser det ut som ryggen går for høyt opp for meg, den har muligens to lukninger? Om størrelser på angis i cm rundt + cup, bh-størrelser i S, M og L er helt håpløse å forholde seg til. Edit: fant bilde. Snodig greie med at man kan hekte sammen om man vil. Hm. |
Sitat:
Det oppgis da både cm over bryst og alle vanlige mål og der går ann å se lukkingen.:) Se på X-life. |
Sitat:
Her: http://www.x-life.no/categories/spor...Produsenter=48 Går bare opp til 85 D da.. |
Sitat:
Og før noen begynner å syte om at det burde være standard og likt slik og sånn: deal with it. |
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02. |