![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Kennygirl- sjekket om du har astma ??? Ubehandlet astma blir man innmari sliten av- med alle de allergiene er det en mulighet at du har utviklet astma. Få tatt en provokasjonstest, husker ikke hva de heter nå midt på natten, men mulig det er pd20, eller noe lignende . Min datter tok en slik for å stille astma diagnosen i din tid.
|
Guttevalpen kremerte noen browniser i microen før helga og det stinker fremdeles. Alle tekstiler på kjøkkenet er selvfølgelig fjernet, kjøkkenet er vasket ned med en blanding av salmiakk/eddik/sitron og microen er kastet ut. Fremdeles stinker det altså brent her... Noen råd? Dette er laaaangt over nivået for "sett ut noen skåler med eddik" altså. Vi lufter det vi kan, men det er -5 ute så vi kan liksom ikke lufte hele døgnet heller.
|
Sitat:
Og selv om det er kaldt ta en skikkelig 10 minutters utlufting etterpå. Ta gjerne å kok eddik og vann og la det fosskoke og dampe... og igjen luft etterpå. Jeg måtte vaske kjøkkenet mitt flere ganger etter å ha kokt grønnsaker til aske.....:o Likevel hang det i etterpå, men ble gradvis bedre.... |
Sitat:
|
Signerer på det Gerd skriver, du må bare forsette å vaske, lufte og varme opp eddik. Selv kremerte jeg nesten en Questbar i mikroen. Heldigvis oppdaga jeg det ganske raskt så det var kun mikroen som fikk det. Har vaska den flere ganger og hatt en kopp med eddik inni som jeg har varmet opp, latt den stå, tatt den ut og latt den stå i rommet mens mikroen blir vasket. Det er fremdeles en svak lukt, men kommer seg nå.
|
Sitat:
Sitat:
Kan kanskje være en ide å sjekke om man har vært eksponert for mugg og fukt? Har vært gjennom det selv, og endet opp med å flytte og mange av problemene løste seg av seg selv, en del henger igjen enda, men er langt fra så kraftige. |
Jeg er oppvoskt i et gårdshus hvor den eldste delen er fra 1600-tallet. Og jeg blir deppa og veldig tett når jeg er der, sover jeg over føles det som bihulene snøres sammen. Og mamma har astma.
Du kan få låne gratis klimamåler (fukt, muggsopp osv) fra et eller annet sted, kanskje forurensingtilsynet? Vi hadde det på jobben en gang. |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Han jeg går til nå sier at det er depresjon igjen, selv om jeg kjenner at det ikke er det... Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
På fedonklinikken ble jeg anbefalt å ta Nattlysolje mens jeg gikk ED, men jeg leser at dette er hovedsaklig OPmega 6. Er det så heldig da?
|
Skulle tro at omega3 er bedre, men nattlysolje skal jo være bra for immunforsvaret, skal det ikke?
|
Er det vanlig med hårtap når en spiser lavkarbo? :confused:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som vet om det går an å få kjøpt sjokolade uten noen form for søtt i a la denne her i landet, skulle helst hatt det før helga.Viktig at det ikke er tilsatt noen form for søtt i det hele tatt i denne.
|
Sitat:
Har lett etter det selv også uten å finne noe, alt er tilsatt søtning. Det jeg valgte å gjøre var å bestille med dhl fra iherb, ebstiller du den nå er sjansen stor for at du har før helga. Her bruker iallfall dhl ca 2 dager på å levere |
Har sett rå sjokolade på helsekost, hvis det var det du mente?
|
råsjokolade og usøtet er vel ikke det samme? Var på helsekosten og da kommer de enten med sjokolade med masse søtning i eller Økosjokolade sine produkter som ikke er ferdig blandet (kakaomasse og kakaosmør). Skal ha det i en oppskrift og har for en gangs skyld tenkt til å følge den slavisk :p
|
Sitat:
Edit: Nå er det bestilt, håper bare på at jeg får det til fredag eller lørdag :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|