![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Har nokon tips om ei bra side på engelsk som forklarer lavkarboprinsippa? Altså ei enkel innføring for nybyrjarar, litt om alt.
Fysioterapeuten min vart interessert når eg fortalte kor mykje eg hadde gått ned ved hjelp av dette kostholdet. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvor får man kjøpt fiberhusk?
Og hvilken kli har minst karber i seg? |
Sitat:
Regal skal ha minst karber (9 gr kontra Møllerens som har rundt 18). |
Sitat:
|
Lurer på en ting til:
Hvilken sukkererstatning smaker best og hvor får man kjøpt det? Tenkte jeg skulle lage litt syltetøy til nødens stunder så takker SÅ mye for svar :) |
Sitat:
|
Hvor får man kjøpt dette?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har nettopp fått meg ny pc med Windows 7, og en av mine yndlingsfunksjoner, nemlig å ha musikkmappa mi på verktøylinja (nederst til høyre rett til venstre for språkvalg) ser ut til å oppføre seg litt ustabilt. Jeg må altså legge den til på nytt hver gang jeg starter opp maskina, hvilket jo er noe upraktisk. Noen som vet hvorfor det er sånn, og om det kanskje er noe jeg må krysse av for å få den til å holde seg der?
|
Har du valgt "Pin this program to taskbar" (eller hva det evt heter på norsk)?
|
Har prøvd å finne et sånt valg, men har ikke lykkes så langt. "Fest" heter det vel på den norske versjonen.
|
Fann info på engelsk på Annika Dahlqvist sin blogg, med generell info om kva som er bra og ikkje av mat, og litt generell info, så no har fysioterapeuten min fått det. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg bruker sukrin, fås på helsekosten og finnes i både "sukker" og "melis"-variant. |
Sitat:
Jeg lurer på hvorfor den ene visdomstannen min vokser på skrått innover i munnen?:mad: |
Har heller ikkje hatt noko problem med verken Dellmaskin eller batteri. Har hatt vår i 4 år, og den fungerer framleis greit nok. Ingen tastar som har kræsja heller. Kanskje uheldig med den, Photo?
Visdomstenner er små djevlemonster frå ei anna verd! Sambu har ei som veks på skrå framover, og burde fått den fjerna. Men trur du han vil da? |
Hmm, ok. Jeg har kun hørt negativt om Dell, faktisk. Men det med tastene var jo selvforskyldt, da.
Som sagt øynet jeg bare en mulighet her, men da gir jeg eff. Får se på ruklet som en slags ekstern harddisk. Synes ellers det er ganske ille å tenke på at vi nå betrakter en tre år gammel pc som gammel ... |
Sitat:
Hadde ei sånn ei, den lå helt på tverra og vokste og kosa seg. Absurd å se på røntgenbildene. Måtte deles i tusen biter for å få ut:rolleyes: |
Sitat:
Men, jeg lurer på: Hvor får jeg tak i bok choy på løkka? Har aldri sett det på sultan, sett noen visne kvaster på en av sjappene i trondheimsveien iblant, men ikke alltid. Kinakål er ikke alltid en dugelig erstatning... |
Sitat:
Kan dessverre ikke hjelpe deg, da jeg ikke vet hva bok choy er, men prøv Gutta på Haugen på St. Hanshaugen, de har vel så godt som det meste ;). |
Jeg har fått henvisning til behandling hos fysioterapaut. Jeg lurer på hvor mye man skal betale i egenandel? Gjelder egenandelskortet her?
Jeg har bl.a Diabetes og Astma som diagnoser, og mener å ha hørt at man får fritak for egenandel ved Astma? Jeg har søkt på nett og lett på Nav sine sider men finner ikke noe informasjon :o |
Sitat:
Hei, Fysikalsk behandling går under egenandelstak 2 Før hadde kronikerne fritak eller reduksjon på egenandel til fysikalsk behandling men jeg fant ikke noe om det temaet nå… |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20. |