![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Hodet er tett som ved tette bihuler (og får vondt i det området når jeg bøyer meg fremover), men nesa er åpen og renner ikke. Når jeg snyter meg kommer det av og til litt gult, men det meste er tyntflytende blank snørr. Veldig tyntflytende. Som vann. Jeg må forte meg og finne nytt papir fordi det drypper faktisk "vann" ut av nesa. Ikke hele tiden, bare når jeg har begynt å snyte meg og ikke har fått ut alt. Så det er som at det ligger fint i bihulene til jeg begynner å blåse det ut.
Jeg er forvirret. Blank snørr pleier jo å bety frisk, men føler meg ikke frisk... Og det er jo så mye snørr... Nesa er ikke tett, men bihulene er. Jeg har ingen allergier som jeg vet om. Og hvis det hadde vært polypper så skulle jeg vel hatt tett nese? Har ikke vært snørrsyk på en stund, så det er ikke rester av en forkjølelse heller. Men jeg har hatt heftig vondt i halsen de siste dagene. En rar halv-slimhoste og halv-tørrhoste og heshet. Jaja, når jeg kommer hjem i dag skal jeg ta meg en runde med nesehornet i alle fall. Men er det noen som vet hva som skjer? Jeg blir ikke helt klok på symptomene... Hvis det var trange bihuler så burde jeg hatt disse symptomene oftere... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jatakk til Berlin tips!! :))) |
Sitat:
|
Sitat:
http://www.helsenett.no/index.php?op...=93&Itemid=515 |
Sitat:
Insor, Samariterstrasse 15. -Her bør man visst unngå frokostbuffeten, men det er mange forkost-steder i gatene rund omkring. A&O Berlin Friedrichshein, Boxhagener Strasse 73. (Tror det finnes en A&O i vest også, hvis man heller vil bo der, men har ingen erfaringer med dem.) Ellers er jeg enig med Carisma - at det ville være fint å bo omkring Alexanderplatz, men det spørs jo litt hva man vil og liker. Hvis du er mer opptatt av Kudamm og de vestlige delene, så er det kanskje ikke det du ser etter. Men Alexanderplatz er jo et knutepunkt for kollektivtrafikken, så det er jo lett og komme seg til hvor som helst egentlig. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det er vel ingen selvfølge at en forkjølelse drar med seg gult snørr. Heller ikke andre typiske symptomer. Virus kommer i alle former, så det arter seg ikke likt hver gang. Blankt, vannaktig snørr høres ut som forkjølelse av et eller annet slag.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg føler dere misforstår. "Vannet" var i bihulene og ikke i nesa. Nesa var og er åpen. Jeg trengte og trenger bare å snyte meg 2-3 ganger om dagen (for å tømme bihulene) og snufser ikke, men kjenner at det er noe i bihulene. Jeg kan puste fint med nesa uten at noe er i veien eller kommer ut. Og jeg har ikke vært snørresyk på en stund, i alle fall en måned. Jeg har ofte tette bihuler, men ikke uten forkjølelse. Og jeg pleier også å ha gjennomsiktig tyntflytende snørr først i forkjølelsen, men har aldri hatt det helt på denne måten før. Det er så rart når nesa er helt normal og fri, men man får ut en del når man snyter seg likevel. Og dette snørret var ikke nesten like tyntflytende som vann. Det var like tyntflytende som vann. Det var som etter man har skylt bihulene med saltvann, uten at jeg hadde skylt bihulene med saltvann.
Men da tror jeg at dette er en mild bihulebetennelse uten forkjølelse og at hosten er en halsbetennelse... Hosten tror jeg ikke var forkjølelse i alle fall. |
Sitat:
|
Om det kommer tyntflytende når du snyter deg, vs om det renner av seg selv... Ser ikke forskjellen. Det som kommer ut av seg selv er først innom der du snyter det ut i fra, så vidt jeg vet.
Om ingen her kan gi deg svar fordi at det er såååå avansert så er det vel best å dra til legen og spørre. Evt kan det nok hende at dette veldig avanserte snørrproblemet trenger en spesialist. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Kvinnespørsmål.
Jeg kan få bittelitt blødning etter samleie.. Har vært hos Gyn, tatt prøver osv, men intet galt. Har hormonspiral som snart er "utgått" på dato, men Gyn og legen sier jeg trygt kan ha den som prevensjon videre. Trodde først de var første tegn på at mensen kom tilbake, men tror ikke det nå. Andre som har opplevd dette? Ingen andre plager, alt er sjekket og bør være ok. Eneste muligheten er at brev om "forandringer" er borte i posten.. :( |
Sitat:
|
Sitat:
men det er jo selvsagt rester etter nattens hygge :p |
Sitat:
|
Jeg opplever å bli voldsomt svimmel om jeg hører på f.eks musikk med ørepropper på kun ett øre (ikke merkbaert når jeg har i begge). Noen som vet hva det skyldes?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47. |