![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!
I dag ble det chili pølse m/ost og kokt blomkål :)
|
I dag blir det sushi. Laks med blomkålris, ingefær, soyasaus og vårløk. Blander litt majones i risen, pluss steker i smør for å få opp fettprosenten.
|
Sitat:
|
Sitat:
Bruker litt andre grønnsaker her. I dag tenkte jeg bare vårløk som blir servert ved siden av, eller blir stekt sammen med risen. |
Min egen pytt i panne. Består av smårettsskinke, brokkoli, blomkål og noen sukkererter, surret i creme fraiche.
|
I dag blir det en sånn typisk "gidder ikke lage middag" middag.. Ferdigburgere med "cheddar" på meg.. Åååh, så sunn:p
|
Idag blir det forstekt kyllingbryst som skjæres i terninger og freses i stekepanna med olje, fersk chili og krydder. Serveres på en "seng" av revet paprika og agurk, og det hele dynges ned med aioli :p
|
Meksikansk tomatsuppe med pølser, egg og ost
|
Mamsen har spandert middag. Det ble And i rød curry. Det er så godt :sikle:
|
I dag ble det strimlet svinekjøtt, sopp, paprika og løk.
Tilbehør var stekt asparges og litt blomkål :) |
Sitat:
Jeg har ikke det glasset jeg tror jeg så du har på bildet (til venstre på siste bildet i linken?), men "restaurantingefær", kjøper store poser på Japantorget, nemlig. Står det noe karbo-innhold på glasset ditt, tilfeldigvis? Ellers: Middag her i dag: Kyllinglår i form med salat og noe mer til, ant. broccoli evt blomkål/broccolistappe. |
I dag blir det den store sushidagen her.. Slipper heldigvis å lavkarbonisere den så veldig, men skal prøve med byggris isteden for ris:)
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har kjøpt småglass i butikk tidligere, men gått over til den "ekte" fordi den er, som du sier, litt bedre. Må få sett hvor mye karber den jeg har inneholder, (jeg har helt over innholdet i småbeholdere og kastet forpakningen)..men mistenker at den inneholder mere sukker, ja. Om det er stor forskjell er det verdt det å gå tilbake til blue dragon. |
Sitat:
|
Mmm... Mye godt i den tråden her ! :)
I dag blir det fyllt kyllingfilet, med bacon, ost og sopp på meg ! Kanskje en dæsj fløte til?! :) |
I dag blir det pizza fra carbcounterbloggen http://carbcounter.blogg.no/13002888...gstips_de.html
Uten chiliboller, men med svinestrimler, bacon og vårløk. |
Sitat:
oh! DET skal vi ha til middag! det så jo ut som sånn kjøpepizza. Altså sånn man bestiller :rolleyes: |
Sitat:
|
Hvordan smakte bunnen, Anarko? Håper det ikke var mye eggsmak?
|
Sitat:
|
Takk! Da skal den prøves :ja:
|
Forresten; den oppskriften som står der er til hybelovn, så man gjør lurt i å doble den til vanlig stekeovn.
|
To kylling-lår + salat :)
|
Pizzaen var kjempegod! Vi hadde pepperbiff og bacon på vi da, denne skal vi lage flere ganger!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |