![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Har du kjøpt flybilett til Gardermoen? Ellers ville jo det enkleste vært Torp, tog til Larvik, buss til Porsgrunn. |
Noen som vet hvor man får tak i mørk sjokolade med mintsmak søtet med stevia fra Sukkerfritt?
Fikk den servert hos en venninne som hadde kjøpt den på Matkroken, men jeg har vært både der og andre steder uten å få tak i den. :confused: |
Sitat:
http://bestilling.nor-way.no/nbeiis/...n=T&Product=P1 |
Sitat:
Takk for info om buss-bytte, kjekt å vite at det ikke er langt i mellom tog og buss, når jeg sitter her og lurer på det. :) |
Sitat:
|
Jeg skal til London neste uke, og lurer på om der finnes noen stormote butikker der?? Er London-jomfru.... :D
|
Er det noen som har samme problem med Chrome nettleser som meg? Den blå linjen øverst på facebook, der man får varsler og meldinger etc., har sluttet å være fiksert. Det vil si at den forsvinner når jeg skroller nedover. Den virker som den skal når jeg tester i firefox og IE. Det har vært sånn i et par uker. Har også et problem som kom for noen måneder siden, bl.a. inne her på forumet: dersom jeg skroller fort oppover, får jeg et stort, hvitt gap øverst, noe som fører til at alle knapper forskyver seg. Altså at man må trykke under dem. Det er stort sett bare å skrolle kjapt opp og ned, så retter det seg opp der og da.
|
Sitat:
Da blir det å dra innom Meny etterpå. :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Nå sitter jeg bare å grugleder meg til morgendagens time, skal til konsultasjon for en full bodylift, og har ventet 1,5 år siden jeg var hos en annen plastikkirurg som ikke kunne hjelpe meg. Ventet forsåvidt 6 mnd før jeg kom til første plastikkirurg, så totalt har jeg nå ventet to år på denne timen. Håper bare jeg ikke må vente to år på operasjon også. |
Ja, det ser ikke ut som om det er noen andre enn meg som har dette problemet ... Har googlet meg i hjel, men finner altså ingenting! :(
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg hadde det sånn for en tid tilbake. Men det gikk over av seg selv, like plutselig som det kom. |
Sitat:
|
Vi har ikke opplevd samme problemet tror jeg, men vi har generelt hatt masse problemer med bruk av chrome på laptopen her hjemme, men det har gått mer på at lapperten låser seg når vi starter chrome. Vet ikke hvorfor, men mannen spekulerer på om det kan være at chrome ikke fungerer optimalt med windows 8. Andre som har opplevd det? Har ikke hatt problemer med bruk i windows 7.
Antar du har prøvd å reinstallere chrome? |
Jeg har prøvd å reinstallere, ja. Og jeg har Windows 7. :o
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har du prøvd å slå av/fjerne alle utvidelser til Chrome om du har noen? Fjern også historikk og cookies. Om det ikke funker, gå til innstillinger i Chrome, vis avanserte innstillinger, og trykk på "tilbakestill nettleserinnstillingene". Hvis det ikke funker, avinstaller og reinstaller Chrome, sjekk at du laster ned riktig versjon(32vs64bit). Hvis DET ikke funker, så veit jeg ikke. :p
|
Sitat:
|
Sitat:
På de flere av disse kan du også få gratis "personal shopper" i et par timer som finner alle klærne du vil ha og hjelper deg å prøve. Kan anbefales men bør forhåndsbestilles. Jeg gjorde det og hadde gjort litt research på nette først om hva jeg var ute etter. Deilig å bare sette seg ned i en stol, får avkjølt vann og frukt mens man ventet på at klærne man ville ha ble hentet frem :D Det finnes en butikk som heter BASE som ligger i Covent garden og er spesialisert på bare plus size, men har aldri vært der selv. Ellers kan du jo også bare google "plus size + London" så får du sikkert masse treff. Det kommer jo også ann på hvor du skal i London og hvor mye du gidder å bevege deg rundt. Som førstgangs Londonfarer, regner jeg med at du havner rett på Oxford Street sammen med resten av røkla og der finner du om ikke annet alle de ovennevnte department stores :D Håper du får en fantastisk tur. Happy shopping:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46. |