![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Har vært i Krakow en gang tidligere (for sånn 12 år siden). Får se hva jeg ender opp med :) |
Sitat:
|
Amsterdam, berlin, Barcelona.... Tromsø, Lofoten, Århus, Gøteborg. Endel venninner skryter av sopot, 5-stjerners spa veldig billig!
|
Longyearbyen (og Svalbard generelt)! :D Veit ikkje om det er direkte luksusaktig, men søren kor flott det er der oppe!
|
Sevilla :)
|
Villnius og dette hotellet: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...us_County.html. Ikke i gamlebyen, men ca 5-10 min unna. Lite og romantisk for to. Rett ved bysentrum, elva og katedralen. Også nært hop-on-hop-off-bussene. Man kan også ta en busstur til Trakai - en gjenreist middelalderborg i en innsjø..
https://www.google.com/search?q=trak...w=1920&bih=870 |
Er det noen vortetyper som har en hvit rund kjerne eller var det noe annet jeg pelte ut av huden? Vorta var/er på håndbaken og har vært hudfarget, glatt og svakt utstikkende. Skulle skrelle av det øverste hudlaget, men i dag kom det med litt mer gitt. Nå er det bare et lite krater der... Og det blødde en del. Håper ikke at jeg plutselig nå får vorter over hele hendene. I så fall har jeg hatt den vorten så lenge at kroppen må snart klare å lage antistoffer mot den, synes jeg.
|
Er det et problem å ha full mens ved gynekologisk undersøkels? Fant nettopp ut at timen faller rett i uka mi (sannsynligvis, den syklusen min får jo litt hikke innimellom).
|
Sitat:
|
har avbestilt gynekologisk undersøkelse flere ganger pga mensen ( min hopper litt frem og tilbake, vanskelig å beregne timen etter den), har aldri fått beskjed om at det går bra å ha den ved en slik undersøkelse. Spørs om det er opp til hver enkelt lege/legekontor?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Mener å huske at dersom celleprøve skal tas (nå vet ikke jeg om du skal det, det har ikke vi andre noe med, men sier det likevel) så skal man ikke ha blødning. Ellers er det visst ingenting i veien for mens så vidt jeg vet.
|
Sitat:
|
Jeg har vært noen dager sammen med mamma i hennes barndomshjem. Det er et gammelt hus; 150-200 år. Laftet og bare nydelig. Det er seff ikke innlagt vann så vi har hele tiden drukket flaskevann siden brønnene er omtrent tomme grunnet varmen. Kom hjem på onsdag. Ble syk onsdags kveld. Lå i hele går og holder fremdeles senga grunnet svimmelhet, kvalme, feberfølelse, vondt i magen og diare. Har funnet ut i ettertid at vi hadde drukket opp alt flaskevannet og at noen har fylt opp flaskene/dunkene med det lille vannet som var igjen i brønnen. Dette vannet ble seff ikke kokt og jeg drakk litervis av dette brakkvannet hver dag. Hvor lenge kan jeg være syk før jeg bør kontakt lege og hvor lenge pleier slik gugge sitte i kroppen? Jeg prøver å få i meg mat med gode baselusker og drikker det jeg klarer. Har gått ned 3.7 kg siden onsdag, nedgang er nedgang, men ville gjerne vært denne måten foruten. Bør jeg kontakte lege hvis det er like ille på mandag??
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Men jeg skjønner absolutt ønsket om å få tatt det i samme slengen. Ikke det festligste akkurat å dele ut på flere legebesøk.
|
Av erfaring vet vi at det er omtrent nytteløst å kjøre på lykke og fromme i Norge på denne tiden og finne overnatting noe sted, men er det like ille i Sverige? Vi fikk plutselig en liten uke med fritid og siden "noen" hele tiden skulle vente og se an værmeldingen ble det for sent med hopp-på-tur til sydligere strøk. :mad:
Så nå prøver vi å finne på noe annet. :) |
I Norge er det vel blitt endel åpninger etter terrortrusselen.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34. |