![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Hvordan vet man om man er lat, eller bare er helt tom for energi? Jeg er så sliten og har dårlig samvittighet hele tiden for ting jeg burde ha gjort! Blir ikke full av energi av å gå av og på ketolyse-vognen heller!! Klarer ikke å holde meg unna karbo mer en noen dager av ganger!
|
Sitat:
Da hadde du heller funnet på alle slags unnskyldninger for hvofor du ikke har gjort ditt eller datt, om du hadde giddet å finne på noen, da! ;) Dropp de minst viktige tingene fra samvittigheten og konsentrer deg om de viktigste! Gå inn for å kjære lavkarbo light en periode istede for å gå inn og ut av ketose. Ikke lek Superwoman, men be om hjelp til ting! Og viktigst av alt, tillat deg selv å være sliten og pass på å få litt tid til å slappe av og passe på deg selv! :klem: God helg!:) |
Går helt fint an å ha dårlig samvittighet for å være lat. Og det blir man sliten av, altså! Alle burde, skulle, ville.
|
Sitat:
|
Sitat:
Edit: Fant en ginger ale på polet med 8% alkohol. Wikipedia påstår at ginger ale skal være alkoholfritt og ginger beer kan inneholde alkohol, men... |
Sitat:
Ale er en type øl, ofte overgjæret, som gir en fyldig nesten søtlig smak. Jeg drakk endel ginger ale, ikke ginger beer, i Australia, men den var heldigvis ikke så søt som den her hjemme. Har forresten funnet to forskjellige ingefærøl med alkohol på butikken; Ginger Ale og Ginger Joe. Angående søthet er det det samme med cider. Cider her hjemme er jo sirup i forhold til "ekte" cider ala Bulmers og Magners. En del av cideren her hjemme er dessuten laget på vin og ikke brygget helt fra start. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som har sett på serien Vikings? Jeg bare lurer på om figuren Floke er ment å skal minne om avdøde Ledger aka Joker i Batman?
|
Sitat:
|
Jeg har lastet ned Min meny-appen. Hvordan fungerer egentlig kupongsystemet? Er det slik at du aktiverer tilbudet og så må vise telefonen i butikken?
|
Sitat:
Jeg har hatt glede av kupongene så langt, jeg tror tilbud genereres ut fra hva jeg har handlet før - den gir meg i alle fall mye tilbud på kjøttdeig, ost og salmalaks... |
Sitat:
|
Og ja, haha. Ser at jeg har tilbud på karbonadedeig, cashewnøtter og jippi smoothie - så kan absolutt være at den generer tilbud ut fra tidligere kjøp :)
|
Sitat:
|
Ja, det genereres etter hva man har kjøpt før. Om man vil betale kontant må man dra trumfkortet før man betaler, så skal summen (i teorien) synke.
|
Tror ikke jeg har betalt kontant i matbutikker på typ 10 år, så det går nok bra :)
|
Hadde jeg vært litt mer våken hadde jeg jo sett at det i appen er et sånt fint lite blått ikon med en hvit "i" i hvor all infoen sto :rolleyes: :lol:
|
Sitat:
Sitat:
|
eh, jeg har høyt t4 og lavt t3, men det er visst bare t4 som er viktig.. innafor referansene, så selv om jeg har halve sulamitten av symptomer så har jeg ikke lavt stoffskifte. og her går jeg da og har verken ork eller gidd til det meste med mindre jeg absolutt må...
|
Sitat:
|
Ps, i tillegg til. Være svimmel og sliten, har jeg angst-følelse... Den trur jeg kommer av sukkeret. Får dere kortpust, nerver og skvettenhet av sukker?
|
Sitat:
Mye dårlig legearbeid i forbindelse med stoffskiftet. Har du forsøkt en spesialist? bedre å bare gjøre det først som sist, istedet for å håpe på en lege som ser på deg som pasient og ikke bare på blodprøvene og referanseverdiene. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg blir veldig dårlig når jeg venter litt for lenge med B-12 sprøyte. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13. |