![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
jeg ser ikke noe galt i det utrykket, men takker deg for å ha lært meg det! hehe
|
Kan ikke si jeg finner det svaret så galt. Temmelig dekkende er min mening.
|
En ting er å si noe som kan være støtende til kunder, men det var en intern e-mail (dog til blant annet tre kollegaer jeg sjeldent kommuniserer med og han ene har jeg ikke møtt en gang) så jeg skjønner ikke hva skal være galt med jeg heller. Hadde det vært en kunde jeg hadde god tone med, så kunne jeg fint skrevet det til han/henne også. Vi får se hva/om sjefen svarer tilbake. Jeg velger å tro at det er han hyperkristne fyren i ressursavdelingen vår som har klaget. :geip:
|
Uansett så likte ikke din overordnede det, ettersom h*n korrigerte deg.
Jeg kjenner ikke motivene til din leder - men det er kanskje lurt å lytte til reaksjonen, enten du likte den eller ikke? |
Sitat:
|
Enig med Trulte67 og Ignite.
JEG synes ikke det uttrykket gjør noe, men i jobbsammenheng, nei. Og jeg jobber i barnehage så vi er vant til litt av hvert. ;) |
Sitat:
Kan forstå at noen har reagert på det, spesielt i jobb sammenheng:D Ikke ta deg nær av det men ta det til etterretning og pass språket neste gang. ;) |
Noen som vet hvor man kan få kjøpt en liten mat-termos? Har bare sett store på 1 ltr, men ønsker en som rommer ca 5 dl (til suppe og smothie)
Eventuelt en nettbutikk? |
Noen som kan forklare hvorfor jeg har diare flere ganger hver dag når jeg spiser ketolyse, men er helt fin når jeg spiser høykarbo? Har vært sånn siden 14. april, og regner med at det ikke er 'ketose-diare' i over to mnd :confused:
|
hos meg varte det ca 2,5mnd, ikke av bare ketose men av lavkarbo generelt. Det gikk deretter over til å blir for fast for så å stabilisere seg. *herlig oppdatering*
|
Sitat:
|
Opplevde det samme som Ferskenbeinet. Det tar litt tid når kroppen er vant til å få ''hjelp'' av fiber i maten.
Du kan jo i en overgang prøve med litt fiberhusk (psylliumsfrøskall). Det får du kjøpt på apotek, helsekost og noen velassorterte butikker, typ Ica o.l. Det er et naturlig og effektvt tarmregulerende middel :). |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg vil gjerne vite hva "normal" mage er. Det er alltid forskjellig det som kommer ut men når jeg har spist høykarbo så er det som regel steinhardt og det skal det ikke være. |
Sitat:
|
Flippy, spiser du mye søtningsmidler? kanskje du reagerer veldig sterkt på det?
|
Eller Ifa pastiller?
|
Sitat:
|
Jeg kjoper vanligvis BHer med spile under og det er det. Siden jeg er relativt formfull overst (C-cup) har jeg ikke sett hensikten med disse vatterte sakene eller BHer med alskens funksjoner. Dessuten er jeg litt sjenert og kunne aldri spurt personalet om hjelp til a plukke ut en BH.
Jeg er na blitt 44 ar og selv om jeg synes jeg har fine pupper enna sa kunne jeg godt tenke meg et lite loft. Ser at disse balkong-BHene (hvis det er det som er den rette benevnelsen) ser bra ut pa en del jenter som har mye mer slappe pupper enn jeg. Sa sporsmalet er, hva slags BH er best for a lofte litt? Jeg er en 85C. Hanne |
Sitat:
For det andre. EVERYDAY GODESS er den beste løfteBHen jeg har hatt noensinne. De har dem påTriumph ;) |
Sitat:
Den så ca sånn ut: http://cn1.kaboodle.com/hi/img/b/0/0...AAAAAKUjtw.jpg |
Sitat:
|
Sitat:
http://www.gsport.no/Produkt/716164(...rmoskopp-sort/ Finnes i flere farger. Så de hadde en type på Jernia også, litt annerledes design og med vanlig termostut (trykk ned toppen og hell, mindre praktisk om den ligger i sekken kanskje i og med at det ikke var noen topp utenpå trykketoppen på den). |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20. |