![]() |
Sv: Vi som starter i mai -14!
Hvordan går det med folket i gruppa her? Må innrømme at det blir stadig mer naturlig å hoppe over poteter og pasta etc. I huset her har vi nok landet på en løsning med moderat lavkarbo i helgene, og mer strikt i hverdagene. Men sjelden over 50 karbs i helgen. Vi har helt og holdent droppet å veie mat (det blir en stressfaktor jeg ikke orker å ta med meg), men det innebærer at vi har lært oss veldig mye om forskjellige matvarer og helt bevisst styrer unna matvarer der det finns litt mye karbs.
så stå på folkens, og fortsett på veien i det gode liv. PS vi har etter å ha pløyd gjennom MYE baconsnacks siste halvåret landet på at Kims baconsnacks, IKKE bacongull eller baconcrisp, er den beste. Dessverre er det et særs lite utvalg butikker som har denne. Vi ha kun funnet den på Ultra. Men den er ikke så "tørr" og hard som Maarud Bacongull e.l. |
Sv: Vi som starter i mai -14!
Liten oppdatering fra meg, selv om det er lite aktivitet her inne...
Holder fremdeles på med ketolyse, har gått ned over 8 kg nå, og satser på å ta to-tre kg til før jeg trapper ned ketolysen og går over til mer moderat lavkarbo for vedlikehold. Har ikke spesielle utfordringer med å holde meg til opplegget, og unner meg litt lavkarbosnop innimellom når det skal koses... gresk youghurt med blåbær og natreen er jo bare nammis, og funger som bare det når jeg er fysen. Nøtter og atkins decadence bar er også gode alternativ for meg. Føler meg pigg og opplagt, og håper at de siste kg går greitt av. Ha en fin oktober alle dere andre ketolysefolk :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13. |