![]() |
Sv: I DAG har jeg
:o Endelig begynt å ta medisinene mine som jeg skal :o
Og ryddet masse hjemme :D |
Sitat:
|
Jeg har vært på jobb
Jeg har hørt på Morten Abel Jeg har ikke sagt så mye spesielt, enda, men kommer nok til å fortelle mannen min at jeg elsker han når han kommer hjem Jeg har sett på regnet som vasker Bergen by :D |
Sitat:
|
... runda 3500 ord på historia mi (versjon 2.0!), og har no berre ein hovudseksjon igjen å skrive. Lengste fiksjonsteksten eg har skrive til dags, og eg har gjort ting med han eg ikkje har prøvd før (den vanskelegaste biten står att, men det blir spennande) så eg er veldig nøgd med innsatsen så langt :D
|
har jeg vært på Zumba på tross av menssmerter og et kranglete kne! Gikk bare på halv fart, men halv fart er bedre enn ingen fart!... :D
Sitat:
|
seint, men godt: i dag har jeg fått lesebrett i julegave av sambo :D
|
Grattis vaskeklut!
I dag har jeg kontaktet pasientombudet igjen; liker ikke at jeg skal måtte gå til slike skritt, men jeg gidder altså ikke bare bli kastet rundt i systemet som en annen dott :mad: |
Sitat:
|
I dag har jeg:
-stått opp :D -laga nister -Måka snø -Bært ut all søppel -Fjerna snø fra bilen, og startet den -Og glemte å ta med avisa inn................ :cool: |
I dag har jeg nesten vært litt sånn ekkel hovent happy for tilbakemelding på første matte innlevering var "YES! Strålende! Klassens beste innlevering! Stå på. Godkjent :D"
For en person som aldri har forstått matte er vel dette sånn ca MEGA big deal.. |
- Støvsugd
- Fått høre at proteseoperasjonen til min mor gikk bra :D - Hørt musikk |
I dag har jeg fått tilsnakk av ei gammal, fornem, snurpefrue.
Slapp av samboeren min hos legen og sto da i to sekunder foran et sted hvor det KAN komme biler enten ut fra eller som skal inn i en garasje. Denne herlige damen gikk først forbi meg, også kom hun tilbake og begynte å snakke til meg igjennom ruta. Jeg lukket opp og hun la ut om hvor irriterende det var, at det sto folk der, når de skulle ut og inn av garasjen. I den frekkeste tonen, noen gang. Jeg smilte og sa at, "Ja, men jeg har ikke parkert, ser du." "Nei, men det er altså så irriterende. Det kan komme biler her." Svarte bare at jeg hadde stått der i under et minutt. "Jaaa, meeeen.........", så bare lukket jeg vinduet.. Folk altså.. For det første så hadde jeg da 1. Stoppet foran der jeg eier en leilighet, som jeg bodde i før. Altså har jeg hatt bilen min i den garasjen hun snakket om. 2. det var ved siden av oppkjørsel til svigerforeldrene mine sin fysioterapipraksis. 3. Det var ikke en bil i gata. 4. Jeg har øyne. 5. Jeg hadde bare stått der i 30 sekunder når hun kom.. Egentlig ganske morsomt. |
I dag har jeg laget lavkarboboller og rørt opp litt bringebær
Nå gleder vi oss til bollene er stekte:D |
Sitat:
|
Boller
2 egg vispes sammen med 4 ss sukrin 100 gram smør smeltes Ha et beger kesam og 4 ss fløte i eggedosisen Mal opp 160 gram mandler til mel 2 ts bakepulver 4 toppa ss husk 4 ss kardemomme Bland alt det tørre i den våte blandingen og bland inn det smeltede smøret til slutt. La deigen hvile i ti minutter mens ovnen blir varm (180 grader) Klem sammen bollene (12 stk)og sett dem på bakepapirkledd brett og stek dem midt i ovnen i ca 20 minutter. Er knallgode når de er varme, men taper seg fort når de blir kalde. Kan friskes opp ved og få 15-20 sekund i mikroen om de har blitt kalde/tørre. Røft regnet er det ca 2 karber i hver bolle. |
Vært nesten alene med backofficeoppgavene til de tre største kundene! :eek: vi snakker bratt læringskurve.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
I dag har jeg forsøkt å låse opp kontordøra mi med en full vannflaske, en breddfull kaffekopp og ganske mye annet i hendene. = Kaffetørkeklut. :rolleyes: (au! :(:o) |
Sitat:
|
Jogget tre kilometer på tredemølla!!! Jeg tar zumbaen i morgen tidlig. Jeg har dessuten tatt tre armhevinger takket være verdens vakreste Imse! :love: Takk for tips!
|
Er fivefingers normale i størrelsen???
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Trent Zumba igjen :) og konstatert at muskelrevnen i magen merkes veldig godt når man shaker på flesket!
|
Sitat:
http://www.rei.com/sizefinder/vibramfivefingers.html IKKE kjøp fivefingers uten å prøve de. Jeg vil også anbefale å kjøpe et par eller to av injinji'ene til (tynne tåsokker) i tilfelle man får samme problem som jeg fikk - at en søm i fotbuen "tar" akkurat på feil plass. Her nede har faktisk XXL bra utvalg av fivefingers. -------------- Og jeg har nøstet opp 4 hesper garn og fått en katt i en av dem... |
oppdaget at jeg har en selektiv korttidshukommelse. Sambo gikk opp på loftet og kom ned med et par fivefingers! Jeg hadde jo kjøpt et par slike for en tid tilbake, men etter div rokeringer i huset hadde de altså klart å gjemme seg bort. Det kom forøvrig frem flere par sko jeg glemte at jeg hadde... :rodme:
|
kjøpt to flasker med sukkerfri sweet chili så i morgen blir det stekt fisk i sweet chilisaus med wokgrønnsaker til middag!!
Har dessuten sendt en sms til ene sjefen og kalt ham en uempatisk dust. :o |
Sitat:
|
Sitat:
|
.. hatt en slitsom dag på jobb, og deretter kjørt 29 mil inn til Oslo...... sitter nå i 21. etasje på hotellet og gjør kursforberedelser til i morgen. Så er det hjem igjen i morgen kveld, og logge seg på jobben hjemmefra på søndag morgen.. puh. godt det ikke er så slitsomt bestandig.
Men - jeg gleder meg til å stå opp tidlig i morgen, dusje og kle meg, og så spise en deilig frokost, før jeg beregner 1 - 2 timer for å finne frem til riktig oppmøtested på Blindern :) Tar sikkert midre enn en halvtime, men... Må ha god tid til å gå rundt å surre med kaffekoppen og være sikker på at jeg finner frem/rekker det jeg skal. |
Så langt:.... stått opp :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har vannet potteplanter og gått tur i 14 minus + bestemt sammen med gubben at vi vil til Tyrkia i november:heia:
Jeg er ikke flink til og være på ferie, så nå går gubben bare rindt og gliser med seg selv. |
Vært "litt" sliten etter kick off med jobben.... :o
|
Sovet litt lengre enn vanlig og rørt sammen ei blåbærkake som nå står i ovnen, og som vi skal kose oss med i dag :)
|
Sovet altfor lite igjen, vasket og ryddet og bakt en mislykket kake....
|
også sovet for lite og for dårlig. Hundrevis av pustestopp gjennom hele natta på tross av pustemaska gjorde natta til den j..... jeg har hatt på lenge. :( Så i dag er kroppen veldig sliten og mellomgulvet utslitt etter alle forsøkene på å få lungene til å trekke pusten. Blahh!!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12. |