![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
Wow du er ferdig i morgen du, bare litt misunnelig her altså. Det er gode øvelser , gutter har nok effekt av disse øvelsene de også. |
Hei! Jeg har fulgt denne tråden i et par dager, og ble veldig interessert. Har lastet ned videoen nå, og tenkte å begynne i kveld. Bare middagen har synket litt mer! :) Men alle er kanskje ferdige snart?..
|
Sitat:
har ikke fått begynt. Venter den når som helst. Lykke til:D jeg kommer etter:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
http://thepiratebay.org/torrent/5276...uruFuel-RIP%5D Du må ha torrent-program da. For eksempel µTorrent (utorrent) som er gratis. Så kult at det er flere som er med!! Nå ble jeg kjempemotivert! Bare håper jeg rekker å trene i kveld før jeg får besøk og sent nok til at maten har sunket nok. Må vel vente 2 timer, er det ikke det man sier? |
Sitat:
|
uff.. burde vel ha prøvd igjen jeg også.. Men Sliter mye søvnproblemer i det siste:S
var på dobbeltime på spenst i kveld nå da.. Dans-step og zumba. Helt ferdig.. og håper på en god natt's søvn nå:) |
:heia: alle sammen :D
Husk: Man skal gjøre det man klarer :ja: Og men merker forskjell på styrken sin etter noen dager :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Dag 1 ferdig!! :heia:
Overrasket over hvor anpusten jeg ble til tider, og noen av øvelse var virkelig tunge. Har litt gele-tendenser i beina. Desverre har jeg ikke manualer, så det ble to glassflasker som ikke veier 1 kg en gang... Hadde ingen halvliterflasker. Må nesten få kjøpt meg noen manualer, for da vil jeg sikkert kjenne det enda mer i armene! |
Nå skal jeg laste ned, så nå skal det "Jilles" :p
Litt usikker på om jeg får startet. Har roller derby trening i morgen etter jobb, fram til klokken 23. Da er beina mine helt ødelagt :rolleyes: Men starter så fort som mulig, tid finner man alltid uansett. :) |
Når jeg får startet, ikke om... :o
|
Så gøy at vi blir flere:)
|
har kikket fort gjennom videoen, og ser at jeg blir litt redd for mageøvelsene. Jeg har problemer med korsryggen, og har øvelser jeg trener, som er mer pilates og rolige og forsiktige med små bevegelser. disse skal styrke magemusklene, og ikke være skadelige for ryggen..
er redd for å "ødelegge" noe med voldsomme sittups, og beina ut og opp og ned som vekt. Noen tips om ting jeg bør være forsiktig med, og hva jeg kan gjøre istedenfor? |
Sitat:
Fikke det ikke til da en gang jeg, står feilmld om at jeg mangler kodeker eller noe, har ikke peiling på hvordan jeg gjør sånt :flau: men er den video`en fra youtube den riktige? for da starter jeg med det ikveld :D Gleder meg :heia: spent på om jeg med astma`en (OG min elendige kondis) greier dette :heia: |
Sitat:
Prøv å gjøre tilsvarende som de, men len deg ev. mot en vegg for å støtte ryggen :ja: |
Sitat:
Ellers må jeg si at jeg ikke vet.. Går jo ann å bruke den fra youtube ja. :) |
13 dag ferdig,men i dag gikk jeg tilbake til level1 men tok noen ekstra øvelser etterpå.
De øvelsene med hode ned når en tar armhevninger er for hard for nakken min ,jeg har en prolaps der så ikke skal manipuleres for mye ,så det ender opp med at jeg får migrene. Så da tar jeg level 1 ut resten av dagene:) |
Rattattattattatai..... dag 20 ferdig :heia:
Varierte mellom 1 og 2 kilos vekter :D Reiser bort i helga, så level 3 begynner jeg med på søndag eller mandag :D |
Økt nr 17 gjennomført:D
|
Dag 11 gjennomført...nesten hele :p. Hadde ikke med meg kroppen og sinnet i dag. :( Fikk så dårlige nyheter at jeg mistet litt piffen i dag. Gubben skulle til kontroll og fikk beskjed om at de fant en ny svults i blæra hans, så nå er det ny operasjon om en måned. :mad: Vi hadde så troen på at nå var det bra, etter to blærekreftoperasjoner og mange behandlinger.... men dengang ei...jaja...
Det går jo bra, han har fått beskjed om at han blir frisk, men at det tar tid..:D Men jeg satser frisk i morgen på shredden, har litt vondt i knærne så må passe litt på, men gjør det jeg kan som knærne skal være med på. En frydefull fredagskveld til treningskompisene her... :D:D |
Dag 2 gjennomført!! Og i dag var det myyyye vondere, og jeg har i tillegg vondt i alle (?) musklene mine. Mon tro hvordan dette vil bli i morgen... :rolleyes:
|
kanskje jeg som har en tendens til å komplisere ting, men altså, når på døgnet trener dere?
Ser for meg at man blir svett og fæl, og må i dusjen og må skifte klær etter en økt. og da passer det gjerne ikke til alle tider .... har hår som ikke tørker på timer, og da nytter det ikke rett før leggetid f.eks. Så når passer det best inn i programmet ditt? |
Ta-ta-ta-taaa!!
Dag 30 gjennomført med stil!! Hadde tilogmed en 45 min Zumba først :jegvant::visemuskl:heia::visemuskl:jegvant: Da skal jeg dusje og prøve en viss bukse som har ligget lengst inne i skapet... Så skal jeg ha svettefri i helgen og så skal jeg sette sammen en 20-min "hverdagsshred" til å gjøre en to-tre ganger i uka. Jumping Jacks skal med, det samme skal en del av de plankeøvelsene. Vel, skal tenke mer på det senere. HA EN KJEMPEFIN HELG ALLE SAMMEN!!!! JIPPI - jeg er ferdig!!!! :D |
Sitat:
Man blir svett, men det er jo bare å ta en kjapp dusj - trenger ikke vaske håret hvis det passer dårlig der og da. Håret tar jeg gjerne senere. Vanligvis tar jeg øvelsene etter kl 18 en gang, så da er det uansett greit å dusje. |
Sitat:
Jeg lurer på om buksa passet? |
Sitat:
|
Gracella !
Gratulerer med vel gjennomført 30 dager shred :) Rå-flink har du vært :heia: |
Sitat:
Da har jeg tatt min første treningsøkt, å kjenner det godt overalt, men trodde den skulle vare lenger enn 7 min eller? det sluttet liksom så brått? |
Sitat:
|
Sitat:
Get the rest of JM videos here http://jm-weightloss.tk |
Sitat:
|
Sitat:
2 min oppvarming 3 min styrke 2 min cardio 1 min abs (?) Disse tre gjentas 3 ganger = 18 min 2 min uttøyning Du har vel lastet det ned fra nettet eller var det på youtube? Da har du ikke fått med deg alt. :) |
Sitat:
|
Sitat:
Bestilte på mandag 31/1, så jeg håper den kommer snart:rolleyes: |
Jeg vil også være med!
Hadde min første treningsøkt på level 1 idag morges, svettet som bare det. Har superstive legger allerede etter jumping jacks&hoppetau-øvelsene, men gleder meg til neste økt imorgen:) Jeg søkte på Torrenz.com etter Jillian Michaels 30 day shred, lastet ned via piratbay med utorrent. Det er veldig lett og gratis å få ned utorrent&VLC(oppspillingsenhet), bare å google det. Filene du laster ned legger seg i 'hentede filer'. Lykke til alle flinkiser! |
Mente såklart torrentz.com:p
|
I dag (dag 3) kjenner jeg at jeg har problemer med å starte treningen. Må få det gjort nå, ellers blir det ikke noe, siden jeg skal i bryllup senere på dagen. Men jeg har så vondt i alle muskler, til og med når jeg sitter stille. Men skal prøve å manne meg opp litt til nå, og prøve å få satt i gang før samboer står opp. Tvi tvi!!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20. |