![]() |
Sv: Novemberstartere! Foren eder!
Back on track!
Har hatt et lite opphold på ketolyse i forbindelse med julen og slitt med å finne motivasjonen igjen.. Men nå har jeg i alle fall begynt. Satser på at det blir lettere når jeg er avrust på sukker og karber.. |
Jeg kjenner jeg av og til blir litt oppkavet og mister litt tålmodighet av suksesshistoriene her inne - Jeg vil også miste 30 kg på 3 mnd!
Leser den klistrede tråden om "slankestress og tålmodighet" (tror jeg det var?) ofte for tiden.. Jeg burde være glad for de kiloene jeg går ned, og ikke oppgitt for de jeg ikke har gått ned enda. Jeg er inne i en ganske tøff periode med sykdommen min nå, og klarer ikke være aktiv. Har verken trent eller svømt på 3 uker nå (hvilket vil si at jeg bare har hatt én økt etter jul). I alle fall; her er status etter dagens veiing: startvekt 2/11-10: 92,2 kg 31/1-11: 86,3 kg (hadde en snikveiing i helga grunnet ventende mens, den viste 85,9) |
Jeg meldte meg inn her med iver og vigør... og så har jeg bare vært innom her et par ganger etterpå. Men jeg er fremdeles på ketolyse, etter et opphold like etter jula. Jula i seg selv gikk greit nok, vi hadde bare et par dager her hjemme før det bar på tur til Tenerife.. og da gikk det ikke. Men det hadde jeg regna med, da. En uke med utskeielser på ferie, og en uke før jeg tok meg i nakkeskinnet og kasta meg på kuren igjen = 2 kilo opp. Hvilket ikke er så bra, men SÅ mye bedre enn andre juler tidligere år! :o
Jeg er også mye "innestengt" i huset med ei lita ei på 9 mnd, og nå i vintersesongen har det vært lite ut på tur. Mye is og sne og dårlig vær og føre har gjort sitt til at vi har holdt oss inne. Men nå har utsida kommet seg, og du verden så deilig det var å gå tur i går! Det skal vi jammen gjøre mer av. De to kiloene som kom på i jula er nå borte igjen, og etter to uker med helt stillestående vekt har det endelig gått litt nedover igjen! Så sånn har jeg det :) |
Vi har fått ny vekt i hus, og startvekten er dermed oppjustert med 1 kg (som da også stemmer med fysioens veiinger).
Startvekt 2/11-10: 93,3 kg 7/2-11: 85,7 Nedgang: 7,5 kg Første måling med målebånd ble gjort ca tre uker etter oppstart, og i forrige uke viste målebåndet 7 cm mindre rundt midjen. Det blir antatt at jeg er nærmere 10 cm mindre siden oppstart på ketolyse. Det går rette veien :) |
Dagens oppdatering:
Startvekt 2/11.10: 93,3 28/2-11: 84,8 Nedgang: 8,5 kg Det går sakte, men sikkert, nedover. Har ikke fått vært noe aktiv omtrent helt siden jul, da sykdommen har satt sine begrensninger. Så jeg sier meg fornøyd med fremgangen (selv om jeg aller helst skulle vært ferdig slanket i forrige måned.. ;) ), og har i dag funnet fram en bukse jeg ikke har kunnet hatt på meg på flere år. Og den er ikke trang! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49. |