Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Bildetråden 30+ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35510)

Zillah 02-12-10 21:56

Sv: Bildetråden 30+

Eg har kjøpt meg sånn derre Dove Summer Glow. Men å smøre det jamnt over heile kroppen, da...? Klarer de andre damer å smøre inn ryggen utan hjelp? Trur ikkje eg hadde klart det sjølv om eg hadde hatt ei skulder som var velfungerande. Kanskje om eg hadde vore tynn. Som feit og med dårleg skulder - ikkje sjans i havet.

senorita 02-12-10 21:56

8 cm er råbra :D :D

senorita 02-12-10 22:00

dove her og.. men jeg smører ikke overalt.. bare det som folk "ser" hehe :p ansiktet og litt på halsen og sånn.. Ser sikkert dumt ut naken men det er det ikke så mange som ser liksom :>

StineH 02-12-10 22:00

Jeg klarer ikke å smøre jevnt noe som helst sted.. ikke engang på armene... Såå derfor har jeg bare gitt opp! :P

8 cm er ganske sykt ja! :D

TrillTrall 02-12-10 22:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 977076)
timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe

Det har med bh'en å gjøre ja! Jeg gikk inn på Reimers og sa:"Jeg trenger en bh og denne gangen vil jeg ha noe som virkelig løfter og gir en skikkelig kløft!" Reaksjonen da jeg kom hjem og viste meg frem var omtrent som følger:"Hehe! Hehehehe! Den der får du ikke bruke på jobb! Hehehe! Joda! Hehehehe!" Mannfolk er enkle vesener altså. :D;) :love:

senorita 02-12-10 22:23

ja jeg fant ut at jeg har slike sømløs t-shirt bher :P eller noe sånt

sigboh 02-12-10 23:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall (Innlegg 977611)
Det har med bh'en å gjøre ja! Jeg gikk inn på Reimers og sa:"Jeg trenger en bh og denne gangen vil jeg ha noe som virkelig løfter og gir en skikkelig kløft!" Reaksjonen da jeg kom hjem og viste meg frem var omtrent som følger:"Hehe! Hehehehe! Den der får du ikke bruke på jobb! Hehehe! Joda! Hehehehe!" Mannfolk er enkle vesener altså. :D;) :love:

Hahah! Ja, de er det! Får så og si aldri noen reaksjoner av min lenger :( kanskje jeg skal gi faen i et par uker? Altså, no shaving, ikke noe sminke, ikke bruke bh eller noen ting også bare BANG på med alt så jeg kan få noen sånne igjen? :rolleyes:

Cherry 03-12-10 04:06

Hvordan får dere bildene i innleggene?

Rin 03-12-10 05:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cherry (Innlegg 977815)
Hvordan får dere bildene i innleggene?

Ved siden av knappen hvor du kan bytte fontfarge (øverst i boksen du skriver innlegg i) er det et lite binders-symbol for "vedlegg". Det er den du leter etter. :)

TrillTrall 03-12-10 11:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 977720)
Hahah! Ja, de er det! Får så og si aldri noen reaksjoner av min lenger :( kanskje jeg skal gi faen i et par uker? Altså, no shaving, ikke noe sminke, ikke bruke bh eller noen ting også bare BANG på med alt så jeg kan få noen sånne igjen? :rolleyes:

Vanligvis får jeg aldri reaksjoner jeg heller, men da kom jeg og mer eller mindre trøkka puppene opp i trynet på ham der han satt! :lol:

Om jeg etterlyser komplementer til daglig så sniker han seg unna ved å si:"Men du er jo alltid så søt og fin!" :love: Men han er veldig snill og god altså, så det er ikke så farlig.

Tropika 03-12-10 20:46

Dæven StineH.. For en forskjell..

StineH 03-12-10 20:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tropika (Innlegg 978194)
Dæven StineH.. For en forskjell..

Hihi!
Kan vel ikke si annet enn tusen takk! ^^,
Tok på meg en dongeribukse nå som jeg faktisk ikke fikk på meg i det hele tatt på mitt største.. Nå får jeg den på meg og vel så det, har tilogmed en stilongs under og buksa er egentlig ikke så fryktelig trang engang! Jeg liker ikke lavkarbo, jeg ELSKER lavkarbo!! :D

Tropika 03-12-10 21:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av StineH (Innlegg 978198)
Hihi!
Kan vel ikke si annet enn tusen takk! ^^,
Tok på meg en dongeribukse nå som jeg faktisk ikke fikk på meg i det hele tatt på mitt største.. Nå får jeg den på meg og vel så det, har tilogmed en stilongs under og buksa er egentlig ikke så fryktelig trang engang! Jeg liker ikke lavkarbo, jeg ELSKER lavkarbo!! :D

http://babyporten.no/forum/images/smilies/lykkelig.gif

Jeg har kjøpt meg et par bukser som er litt tighte på en måte og jeg føler meg faktisk fresh og vel i dem!

StineH 03-12-10 21:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tropika (Innlegg 978204)
http://babyporten.no/forum/images/smilies/lykkelig.gif

Jeg har kjøpt meg et par bukser som er litt tighte på en måte og jeg føler meg faktisk fresh og vel i dem!

Det er ingenting som er bedre enn det... =D

Mille89 05-12-10 02:24

Steike stineH, godt jobbet! Ser veldig bra ut:)

Sugarmom 05-12-10 12:35

Dere er såååå flinke altså!
Gleder meg til jeg kan legge inn før/etter bilder.. foreløpig er det ikke mye som vises på kroppen.. Håper det kommer snart ;)

HeleneV 06-12-10 01:01

StineH: Du har gjort en vannvittig bra innsats! Ser sinnsykt stor forskjell!!! Råbra!

senorita 06-12-10 21:31

2 Vedlegg
Ene bildet tatt i sommer.. 105 kg.. andre bilde tatt nå nylig, 92 kg...

litt forskjell? :D Tenk at jeg har vært så bollete.. grøss.. ante ikke det var så stor forskjell :p

Tropika 06-12-10 21:33

Jøss! Det var stor forskjell...

vimsen85 06-12-10 21:35

Hadde ikke sett at det var samme person jeg. No offence. Men jeg synes du ser yngre ut nå :D Du har vært flink :heia:

Nupsida 06-12-10 21:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 979724)
Ene bildet tatt i sommer.. 105 kg.. andre bilde tatt nå nylig, 92 kg...

litt forskjell? :D Tenk at jeg har vært så bollete.. grøss.. ante ikke det var så stor forskjell :p

Ser stor forskjell! Ser myye yngre ut på det nyeste bildet ;)

senorita 06-12-10 21:37

hehe :D er vel bare 5 mnd i mellom der tenker jeg..

vimsen85 11-12-10 13:16

Jeg har lagt ut flere før og etterbilder på bloggen min. Fant ikke noen nye bilder av meg i helfigur, men har noen fra i sommer.
http://matvraksblogg.blogspot.com/20...terbilder.html

Tropika 11-12-10 13:23

Utrolig stor forskjell, Vimsen!

senorita 11-12-10 16:52

ja stoor forskjell :) Pen jente!! :)

vimsen85 11-12-10 18:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tropika (Innlegg 982389)
Utrolig stor forskjell, Vimsen!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senorita (Innlegg 982455)
ja stoor forskjell :) Pen jente!! :)

Takk for det. Må av og til se på gamle bilder for å virkelig se hvor stor forskjell det faktisk er.. Men det er artig å se at det faktisk har skjedd ganske mye.. :D

StineH 19-12-10 16:53

I juleutfordringen la jeg ut ett bilde av meg nettopp, som jeg tenkte jeg kunne legge ut her også..

Det første bildet ble tatt på juleaften i fjor.. så det er faktisk straks akkurat ett år siden.. Der var jeg ca 150 kg...

Det andre bildet ble tatt i dag, nå er jeg ca 120 kg... Det er altså -30 kg forskjell.. ¨
Kjolen og Tunikaen er det samme, bare nisselua som er ny i år... :D

senorita 19-12-10 16:54

lookin' good :D

Anarko 19-12-10 18:41

Kjempestor forskjell StineH!

CocoNut 20-12-10 01:32

StineH: wow så utrolig flink du har vært altså, STOOOOR forskjell. Er det ikke gøy?!:) Må bare si at du er ei nydelig jente!!

vimsen85 26-12-10 15:49

2 Vedlegg
Jeg satt å så på bilder fra i fjor jul og tenkte sånn, "Oj, var jeg virkelig så stor?" Så jeg tenkte jeg skulle følge StineH sitt eksempel og legge inn bilde fra forrige og denne julen. Det første bildet er fra jula i fjor. Dersom noen lurer på hva jeg gjør, så er jeg veldig inni i noe musikk på dansegulvet, tror jeg. Det andre bildet er av litt dårlig kvalitet, men det skal forestille meg på julaften forann juletreet. Måtte endre litt på lysstyrken og kontrasten og da ble det litt rare farger.

Pruttilutt 26-12-10 16:06

Nydelige,nydelige du <3

vimsen85 26-12-10 16:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 988593)
Nydelige,nydelige du <3

Naaaw. Takk søtaste du <3

sigboh 26-12-10 21:26

Wow Vimsen! Ser stoor forskjell!

sigboh 27-12-10 23:56

2 Vedlegg
Kom over et bilde av meg selv fra i sommer når jeg og moren min var i Ungarn og jeg tenkte "herregud! er det der MEG?!" fikk sjokk når jeg så meg selv. Så legger ut bildet fra Ungarn og et bilde som er tatt nå for noen dager siden.Er meg som sitter til høyre på bildet med lyst hår. Ser spesielt forskjell i ansiktet, armene og skuldrene/brystet.

langaard 28-12-10 00:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 989025)
Kom over et bilde av meg selv fra i sommer når jeg og moren min var i Ungarn og jeg tenkte "herregud! er det der MEG?!" fikk sjokk når jeg så meg selv. Så legger ut bildet fra Ungarn og et bilde som er tatt nå for noen dager siden.Er meg som sitter til høyre på bildet med lyst hår. Ser spesielt forskjell i ansiktet, armene og skuldrene/brystet.

VOOOOAOW:heia::heia:

Kvakk 28-12-10 05:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av StineH (Innlegg 986365)
Det første bildet ble tatt på juleaften i fjor.. så det er faktisk straks akkurat ett år siden.. Der var jeg ca 150 kg...

Det andre bildet ble tatt i dag, nå er jeg ca 120 kg... Det er altså -30 kg forskjell.. ¨
Kjolen og Tunikaen er det samme, bare nisselua som er ny i år... :D

WOW!!!! :_plystre:
Ser virkelig forskjell ja!!! 30kg på 1år......helt fantastisk!!! :klem:

Muttern_123 28-12-10 08:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 912451)
Herlige bilder. :love: Her er et før-bilde av meg, pluss et etter-bilde.

Jeg la nettopp dette ut på FB, synes det er litt kult. Det sier liksom alt. Denne buksa var TRANG til meg da jeg var på mitt største. Nå får jeg hele meg nedi ett av buksebeina, hehe.

OMG!!! Så utrolig stor forskjell.... Du er en motoivator uten like! Gratulerer!

Kanutten 28-12-10 19:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 989025)

Så knallflink du har vært og så flott du er!!! Både før og etter! :love:

vimsen85 28-12-10 19:07

Takk Sigboh. Og jeg kjente deg ikke igjen på det første bildet. Kjempebra! Kule fugler du har ;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.