![]() |
Sv: Julistarternes tråd
Det er stille her nå ja. Jeg er ikke så skravlete i dag, men kommer sterkere tilbake i morgen!
|
Hei hei folkens:o
Motivasjonen dro på permanent ferie i begynelsen av oktober:( Har gått opp nesten alle kiloene jeg kjempa for å gå ned:mad: og dobbel. Det ble ikke bedre da zumba plassen min ble gitt til noen andre fordi jeg ikke møtte opp. Jobba hver eneste torsdagskveld:mad: Så slik er det. *SUKK* Men nå er jeg igang igjen og har veiedag på fredager:) Håper den viser et lavt tall i mårra:) |
Kjære deg, og velkommen tilbake! Håper jeg er like sterk som deg og andre med deg når jeg faller av "vogna", dvs. til jul.
Hvordan går det ellers, da? Er du fit for fight? Har kjøpt zumba med sticks for å trene hjemme, men ser bare så innmari latterlig ut! Har også 30 days shred, og jeg har faktisk mer tro på den enn zumbaen - kan være fordi jeg allerede har gangsperra ;) Trenger du inspirasjon, motivasjon osv, så er vi her! Selv om gruppa er i koma, så er jeg nå aktiv ennå. Ha en flott kveld :) Og vær stolt av deg at du finner veien tilbake! |
Sitat:
Jeg prøvde også 30DS men ble ekstremt lei før jeg var ferdig med level 1. Det er så dørgende kjedelig med samme rutinen om og om igjen. Men det er bra trening da:) |
Nå er det på tide å blåse nytt liv i denne tråden :)
Motivasjonen har vært på ferie ei god stund nå og nesten alle kiloene er tilbake :( Men nå er jeg på gli igjen: har startet med spis-deg-slank mat... Er lei av å lage mat og har for lite fantasi til å spise variert. Maten er god, så dette SKAL gå! Mål: -Gå ned 6 kg til jul -Holde vekta fra lille julaften til 1. nyttårsdag -Gå ned 10 kg i løpet av 2011 (gjerne mer, men det får komme som et ekstra pluss :p) |
Hohoooh! Ytterligere en kg ned siden søndag. Cm rundt midjen har krympet noe igjen, men er likevel større enn for 14 dager siden. Hmpf.
Har snart prøvd alle klærne jeg har i klesskapet (inkludert undertøy i ymse varianter) for å finne ut hva jeg skal ha med til syden. Konklusjon: Jeg føler meg nesten smashing i sommerklær :p Ble ikke noe dårligere av at klærne jeg bestilte er i største laget. Men det gjør liksom ingenting siden det likevel er "dasseklær" som joggebukser i flere varianter. Åh, nå begynner jeg å virkelig glede meg til sydenturen, altså. Noe av årsaken er vel også det å komme vekk fra alt julegodiset som ha stått i butikkene gudvethvorlenge (jeg må ærlig innrømme at jeg ikke lenger legger merke til slikt - før var det noe av det første jeg så). Og ENDELIG skal jeg få brukt den knallgønne bikinien min. Og halternecktoppen jeg alltid har hatt lyst til å bruke, men aldri turt siden sideflesk og ryggspekk har tyti ut på alle kanter! siden jeg nå er sånn supermotivert sjøl, så ØSER jeg ut supermotivasjon til alle dere som vil ha, enten dere trenger det eller ikke! Ikke for å skryte FOR mye, men slik jeg har det akkurat nå unner jeg dere alle å ha det!:D |
Altså, peeps? Er dere ikke her lengre? :(
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35. |