![]() |
Sv: Rocketråden!
Sitat:
|
herremin så flinke dere er og rocke, klarer ikke en før den detter ned hehe
|
40 minutter med jogge/gå tur i skogen, 30 minutter med styrketrening på Atletix og 30 minutter med rockeringen. :heia::heia::heia:
|
Sitat:
|
Har rocket som en helt :heia: i tillegg har jeg syklet 15 km og trent styrke! Hvordan rockering har du kiril? om ringen er for lett er det mye vanskeligere å rocke med den :)
Er det lenge til du kan slenge deg med i rockingen igjen Karissima? |
Om 2 - 3 uker bør jeg vel være klar :) Skal begynne med litt sykling over helgen så får jeg se hvordan kneet takler det. Er litt redd for å begynne for tidlig med trening. Kan ikke gå ordentlig i trapper ennå så bør vel fremdeles være litt forsiktig. :ja:
|
I dag har jeg gått tur med hunden (40 min), jogget i ca 1.5 time og rocket i 22 minutter. :heia:
|
Sitat:
|
Jeg går tur hver dag, minst èn time, da er det mest gå, og litt lett jogg..
Men, nå har jeg brukt ringen i snart to uker hver dag, men det gjør så sabla vondt! Det var ikke vondt forrige gang jeg brukte den fast, hvertfall ikke etter oppstarten, men nå gjør det ondt uansett.. Har ikke så mye "flesk" i midjen, mest på magen, kanskje det er derfor? Føler ringen ligger høyt, den tar mest der jeg er smalest..:p |
Nå er det ikke lenge til jeg er i full sving igjen
http://www.amazing-animations.com/an...ns/women11.gif |
26 minutter idag. :)
|
Så bra at du snart er med i rockingen igjen Karissima, det var gode nyheter :klem: Og stilig rockedame du har fått deg!
I dag har jeg slitt oppoverbakker 1 times tid og rocket :heia: Tror jeg skal bytte ut noen av joggeturene med stavgang, mer skånsomt for knærne og effekten skal være noenlunde lik. Supert at det er så mange flinke rockedamer her nå! |
I dag har det vært så travelt at alt det ble tid til var rockingen og styrketrening - og rockingen ble gjort mens jeg ventet på at maten skulle bli ferdig :heia:
|
Nå er jeg igang :heia:Klarte ikke vente lenger men tar det forsiktig i begynnelsen. Tok bare 5 min i dag så øker jeg på etterhvert når jeg ser at det ikke blir noen problemer.
http://www.amazing-animations.com/an...ns/women11.gif |
Fjelljogging og rockerunde er unnagjort :heia: Får jeg ånden over meg kan det hende jeg tar en runde stompetrim før jeg finner sengen, men akkurat nå var det inderlig godt å ha enden parkert i sofaen :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Rockingen er unnagjort :heia: Har også trent styrke og syklet i 1.5 time, i sterk motvind og regn, så det burde gi dobbelt uttelling :D Nå er jeg jammen i trimsiget, juhu!
|
Jeg hiver meg inn her.
Vi har sånn treningsrockering på jobben og jeg og ei anna har begynt å ta rockepauser. Vi har holdt på i en uke, eller så. Jeg prøvde meg i høst også, men da fikk jeg ikke det til. Men når jeg prøvde igjen nå så satt det, i alle fall den ene veien. Jeg har vært heldig og ikke fått blåmerker, men jeg er øm i mage og på ribbein. I dag tenkte jeg at jeg skulle ta tiden, men fikk ikke gjort det. Får gjøre det i morgen. |
Hei og velkommen Hevingen :blomster: I begynnelsen tok jeg ikke tiden, det er først nå i det siste at jeg følger med på hvor lenge jeg har rocket. Øvelse gjør mester, så du skal se at når du har rocket litt går det som en lek begge veier :)
|
Lett jogg i 35 minutter og så 20 minutter med rockeringen. :)
|
7-8 minutter rocking. Fikk det litt bedre til "feil" vei i dag.
Klarer dere å holde rockeringen oppe hele tiden. Jeg sliter med at den detter ned etter en liten stund. Og den slår så hardt på lårene at det er verre enn i midjen. |
Datt ut litt av forskjellige grunner, men nå er jeg i gang. Ikke i nærheten av 20 min, men jeg fikk i alle fall til 6 min i går og 6 i dag.
Begynner å bli litt flinkere "vrangveien", og jeg er veldig fornøyd med at jeg får det til. Var litt redd da jeg kjøpte at det var vanskelig, men det gikk på første forsøk :D Så nå må jeg bare trene opp så jeg klarer lenger, men blir ikke så mør som jeg ble de første gangene. Jeg er imponert over innsatsen til andre her :heia: |
Måtte droppe rockingen i går fordi jeg hadde gått så mye og var sliten i beinet. Har tatt 5 min i dag og håper at jeg kan øke litt til neste uke :)
|
Sitat:
I dag ble det 26 minutter.;) |
Har rocket 35 minutter :heia: i tillegg tok jeg en runde med intensiv rumpe/cardiotrening, jeg svettet mye mer etter den økten enn jeg gjorde etter sykkelturen i går! Blir spennende å se om det blir sprettrumpe av dette (de reklamerte for det på dvd'n) :D
|
Du får det nok til etter hvert Hevingen, blir lettere å holde den på plass når du finner din rytme å rocke i. Jeg er så smal rundt midjen i forhold til stumpen at ringen sitter som limt der, verre når jeg skal rocke rundt stumpen :p
Velkommen tilbake zincite, det er aldri for sent å begynne på'an igjen - flink jente :D Alt er bedre enn ingenting Karissima, du kan jo snike inn noen minutter her og der når du føler for det. Gåingen er jo super trening så håper det får foten din til å bli fort sterk igjen :) |
Sitat:
men akkurat nå er jeg litt sur på meg selv. Jeg målte meg i dagmorges, og har gått ned flere cm siden siste måling. derfor feiret jeg med en is og nå flere sjokoladebiter.:mad: Og jeg som så og si ikke har spist noe søtt siden påske. :mad: |
Har tatt min lille rockerunde i dag men jeg kjenner dessverre at det er litt for tidlig å starte opp igjen :( Legger det på hylla en stund til og kommer sterkt tilbake etterhvert :heia:
|
Rocket i 20 minutter, 1 times rask stavgang og styrketrening i dag :heia: Nå skal jeg kose meg og se film resten av kvelden!
|
Sitat:
|
31 minutter i går og 26 minutter i dag. I tillegg hadde jeg 1,5 times lett joggetur.:)
|
25 minutt på rocker'n, 40 minutt rumpetrim (med strikk og vekter, pust pes) og 30 day shred :heia: Får jeg ikke kondis og sprettrumpe nå så får jeg det aldri :D
|
Det ble bare 3-4 minutter i dag. Mister liksom farten da. Men det gjør ikke så vondt lenger, så det er jo bra.
|
Rocking, 30 day shred og 1 time Sculpt (cardio/vekttrening) unnagjort :heia: 4 grader og høljeregn gjør det lite tiltrekkende å bevege seg ute, dermed trener jeg alternative ting innendørs. Forunderer meg ikke det grann om det snør her snart!!
Glemte jo å si at jeg synes du har vært superflink Ina64, noen sjokoladebiter ødelegger neppe alle cm'ene dine - i såfall burde jeg vært dobbel størrelse i dag med tanke på den halve kiloen med smågodter jeg kjørte i meg på fredag :D |
Sitat:
|
Sitat:
I dag har jeg vært på padlekurs, og har padlet rundt i ca 3 timer. I tillegg fikk jeg rocket i 20 minutter. Vekten går nedover, cm krymper og i morgen er det siste arbeidsdag før ferien. :heia: |
Her står vekten bom stille på 58, rikker seg verken opp eller ned. Cm'ene er de samme, men jeg merker jo at kroppen er blitt fastere i fisken og snodig nok har jeg gått ned 1 størrelse i bukser.
Hvor skal du dra på ferie? jeg kan gå på ferie når jeg vil, men skal jobbe noen uker til tenkte jeg :) |
Sitat:
Jeg skal ha lang ferie nå (avspasering + ferie), men foreløbig er det ikke lagt noen planer. Jeg bare gleder meg til det er fri. :D |
Jeg er hele 165 cm, altså ikke all verden høy :p
Har ulovlig mye avspasering til gode, over 4 uker, + overført ferie fra i fjor... tilsammen utgjør det ca 12 uker. Så jeg burde absolutt gått på ferie nå. Det bruker å ende opp med 1 mndes juleferie for å få tatt ut ferie og fri som ikke kan videreføres :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09. |