![]() |
Sv: Januartreningsutfordring 2010!
Sitat:
|
Jeg tar pause iallefall et par dager nå, etter at jeg var hos legen og fikk vite at jeg mest sannsynlig har gallesteinsanfall som skal sjekkes nøyere ut denne uka. Helt utkjørt etter all testingen i dag, så da er det bedre med sofa og en snill nabopus på fanget :)
|
30 minutters gåtur i altfor kaldt vintervær!! (- 8 grader). Jeg har ikke pustet inn kuldegrader av dette kaliber på 4 år. Kjentes som om hodet sprengtes og at luftveiene frøs til is.
Plutselig skjønte jeg godt hvorfor jeg bor i Spania! |
Ei mil på ski i dag. :) (-12 ved start, -6 ved hjemkomst ;) )
Skal ta det litt med ro, kjenner jeg pga armen. Heller prøve å ta noen lengre turer, og noen fridager, enn korte turer hver dag. :) |
Sitat:
MRL - 60 min 1085/1000 |
Totalt 50 minutter wii idag.
Mål: 254/350 - Da har jeg nesten 100 minutter igen før januar er over! Og torsdag reiser vi, så ikke noe trening da. Hvis ikke flytting og bæring gjelder?! ;) |
Her ble det 50 minutter gåtur i godt driv i dag :D
Målet er nådd denne mnd :heia: |
60 min på på ellipse; 790/700min:D
|
40 minutter blandet trening, deriblandt 20 minutter Zumba.
Loves the Zumba! |
Step/Styrke på Elixia idag
|
685/700 min.
|
50 minutter på fredag og 75 minutter i går :)
Det blir... 125 minutter pluss det! 590/700 minutter |
Skitur i strålende sol idag:D
16 km.. |
Sitat:
Styrke/Core - 50 min 1135/1000 |
Kundalini yoga også idag - da er status 10/15 på yogaen:)..også gjorde det godt etter den lange skituren i formiddag.
|
2 mil på sykkel, 40 min.
|
Holdt på å glemme at timen jeg var på i dag var ny for meg! Klassisk Yoga. Litt kjedelig sammelignet med Energy Yoga, men kommer definitivt til å bli støl i ramma i morra! :D
5/8 nye treningstimer. Forkjølelsen ødela for prosjektet, ellers hadde jeg klart det... Klarer nok ikke 3 NYE ting resten av uka, selv om jeg skal på kveldsskitur på torsdag (ikke prøvd siden barneskolen), og ut og stå slalom i helga. |
20 minutter forsikti Zumba i kveld :D
|
Styrketrening på kvelden.
Mål: 264/350 Når ikke mitt januarmål, må nok innse at skippertak ikke gjelder her, hehe! Nå er jeg blitt sjuk, så ikke noe trening idag. Og imorgen bærer det mot Moderlandet. Med bæring, flytting, gåing. |
725/700 :D. Ene målet oppnådd, tror jeg sliter litt med yogaen, forsåvidt :rolleyes:
|
20 minutter Zumba express :heia:
|
To dager uten trim, men skal ta det igjen i morgen :) Ny skitur planlagt! :D
|
Yoga idag - da er status 11/15:)
|
45 minutter Zumba sculpt and tone, 15 minutter kardiotrening med Wiien (ikke Wii fit, men "my fitness coach".
Målet er nådd og forbigått! Jeeeii ^^ |
170 min de siste dagene blir tilsammen 1575/2000
|
En time på spinningsykkelen :)
|
765/700!
|
Sitat:
Fredagssvettis - 70 min 1205/1000 Siden jeg skal være barnevakt i morra, bursdag på kvelden og fyllesyk :p søndag så tror jeg at dette blir mitt siste innlegg i januarutfordringen :) Har ikke fått trent onsdag og torsdag grunnet en gangsprerre helt ut av en annen verden :lol: |
60 min på på ellipse; 850/700min:D
|
40 minutters spasertur i dag. Er så støl at det var det eneste jeg fikk til følte jeg :P
Zumba Sculpt and Tone, tar skikkelig godt om man bruker litt ekstra motstand (tyngre vekter) |
Yoga idag - 12/15...og imorgen blir det innstas på Elixia:)
|
ingen som hadde rukket å legge inn mellom yogan min igår og Elixia idag jo..;) Har ihvertfall trent to timer idag; step og Power - og tatt 15 minutter sol etterpå for å drømme meg bort litt til sol og varme:cool:
|
4 timer på slalom i dag, lar det telle som 80 min effektiv trening, også 10 min med rockeringen (begynne litt pent enner 16 dager uten rockring).... skal bli godt og komme litt i rute igjen med trening:-)
|
120 min tur i går; 970/700min:D:D
|
Ok, jeg har sprengt målet mitt med gud vet hvor mye, for de siste dagene har jeg gått og gått og gått, og bært og styrt, men nå er jeg mer eller mindre ferdigflyttet i alle fall! Jeg skal få til yogaen neste måned, og kanskje øke målet mitt med enda hundre minutters gåing :)
|
Jeg har nådd målet mitt denne måneden, men skrur det nok opp en del til februartreningsutfordringen. For den kommer vel? ;-)
|
80 min tur i dag; 1050/700min:D:D
|
Ble ikke noe skitur på meg idag - for kaldt!
..men yoga og step hjemme: Da er status for januar som flg.: 1700 minutter trening - klarte målet på 1200 med god margin:D:D 13 yogaøkter - ikke helt i mål med de 15 jeg hadde som mål, men godt fornøyd likevel:) |
Målet oppnådd, selv om det ble noen roligere dager på slutten. Merker jeg må ha noen rolige dager når jeg har begynt på skiturene, armen tåler ikke all verden. Men godt er det. Og jeg er med i februar :)
|
Jeg endte opp med en hel ukes pause pga de der gallesteinsanfalla jeg (+ brudd mellom foreldrene mine som har tatt mye tid denne uka), så status for januar blir 320/350 km. Ikke heeelt i mål, men veldig fornøyd når jeg trekker fra den siste uka :)
Nå har jeg klart meg med mindre smertestillende i går, og foreløpig uten i dag, så da satser jeg å være sterkt tilbake kanskje allerede i morgen. Februar blir en BRA måned!! :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47. |