![]() |
Sv: Hva har du i matboksen i dag?
1 stk. Nannahs knekkebrød m/smør og hvitost. 1 eple.
|
1 CC m/kanel og stevia. 1 pære.
|
Salat med babyleafs, rødløk, tomat, fersk mozarella, serranoskinke og hjemmelagd aioli.
Gleder meg allerede til lunsj :) |
Pastasalat m/ bittelitt fullkornspasta, isberg, paprika, purre og skinke. Dressing av CF og majones. Pepper, litt chillisalt og hvitløk :sikle:
|
Jeg har ost og paprika i kjøleskapet på jobben, og nannahs knekkebrød i skapet. Dette smaker alltid godt :)
|
Omelett av 2 egg, fløte, bacon, litt paprika og ost.
|
Kyllinglever (naturens egen multivitamin!) med bacon, paprika og løk.
|
I dag hadde jeg pizza med bunn fra karbolett, og namnam fyll. Det kommer til å bli lunsjen i antakeligvis 2 dager til denne uka, siden jeg fryste ned alt i alt 3 lunsjporsjoner :)
|
I går lagde jeg omelett av 12 egg, en box skinke, smørost og jarlsberg. Steikte den i ovnen i en brødform. Lunsjen er sikra for resten av uka. Litt grønt blir det til av ymse slag :sikle:
|
To Nannahs og en boks makrell i tomat.
|
Hadde pizza igjen, men i morgen blir det chiligryte/suppe.
|
Omelett og litt grønt (paprika og agurk)
|
Jeg skal piske egg oppi ostefonduerestene. Har alt oppi ei form sammen med scampi. Blir vel en slags quiche? Eller hvordan det skrives.
|
1 fiberrik med smør og masse ost.
|
Noe med det beste jeg vet; svinekjøttdeig i tomatpure, salat, litt ost, løk, avokado, og et lass med kesam.
|
Tørrfisk:)
|
Middagsrester fra i går; bakt paprika med kjøttdeig, chilli, fløte og ost. Like godt kaldt...... nesten :sikle:
|
Middagsrester (1 salsciccia, 1 chilibratwurst, 1 minibratwurst) og salat med feta, spinat, agurk, valnøtter og tomater
|
Kyllingfilet med salat, paprika og kesam. Hadde noe intenst med sambal oelek på kyllingen. Alt for mye tydeligvis. Klarte ikke å spise opp, så hot var det! Og det sier litt siden jeg elsker hot mat, og hadde kesam på også.
|
Full fart i morges, så putta ost, cherrytomater og en avocado i veska. Tror jeg har noen fiberrik i kontorskuffa, så blir vel en mix.
|
Hjemmelagd tunfisksalat; eg restene av gårsdagens salat, tilsatt tunfisk og hardkokt egg... aioli på glass ved siden av.
|
Kyllingsalat med pesto og soltørket tomat :)
|
1/2 halv boks CC som blir blandet med stevia og kanel. Litt kyllingfilet naturell. Tea m/cocosa.
|
Reprise: en stor boks med tre slag salat, paprika, tomat, soltørket tomat, mais, kapers, agurk, sukkererter, løk, druer og gresskarkjerner - samt et par ss av svigermors gjæret kål. I tillegg, majones på glass og en boks tunfisk. *sabla selvtilfreds mad dette, altså!*
|
I dag: stekt karbonadedeig med tomatsaus, cc, salat, paprika, agurk, rødløk paprika.
I morgen: salat, soltørket tomat, agurk, paprika, tomat, rødløk og skinke. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34. |