![]() |
Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober
Jeg har vært på et treff før, men gruer meg masseeeee nå også! Mest på grunn av Ignite. Han biter litt. Menmen. Får leve med det.
|
Sitat:
|
Foreslår munnkurv....
|
Sitat:
Bill. merk. *kinky* |
Sitat:
|
Hei !
Et lavkarbo treff hjørtes hyggelig ut ...1 oktober .. hmm. Må se i avtaleboka mi om jeg har noe der ....brb .....(hjeeeelp, jeg dinner ikek boka mi) *SUKK* Men ... HVOR er dette treffet skal arrangeres da ? Hva slags mat er det der og hva er prisene)??? |
Djengis Khan, sentrum, billig, buffet hvor du velger grønnsaker, så velger du kjøtt i "luka" og venter mens det stekes.... :ja:
Derfor har det stedet passet alle egentlig! :ja: |
Men man kan vel bare drikke vin, hvis man vil?
|
Det kan man også! :ja:
|
Jeg er på kanskje-listen, må få avklart noen uklare punkter i kalenderen først :rolleyes:
|
Sitat:
Jeg fikk billigbiletter, det er grunnen til at jeg bestilte nå. Og jeg sitter i vogn 3. vet jo ikke om det er/blir fullt eller ledig der jeg sitter, men utrolig kos om vi får følge på veien :heia: |
Sitat:
Sitat:
|
Sett meg opp på sikker lista. Gleder meg til å treffe dere alle:D
|
Blir med jeg også :D *krever plass på eraldelessikker-lista og et velkomstbitt av Ignite :cool: *
|
Kvesser klörne, og gleder meg til å treffe Ignite :cool: Gleder meg til å treffe dere alle! Og så mange vi blir!! Kult :D Har mange katteklemmer å dele ut :love:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Eh....Fribol smaker IKKE tyrkisk pepper! :eek:
Eller hadde de ikke den jeg lette etter på apoteket her...tro?? |
Hvem påstår at Fribol smaker tyrkisk pepper ..? Begge sortene jeg har prøvd smaker ... noe ekkelt :rolleyes:
Edit: Det er sikkert noen av disse som smaker tyrkisk pepper. Jeg har bare smakt Fribol hals, jeg ... |
Sitat:
Jeg kjøpte en Fribol hals i dag. 10 kr pr drops og smakte MØKK :eek: |
Det har også kommet en ny serie på apoteket. Den heter MELLI og er sukkerfri, dvs at den ikke skal gjøre noe med blodsukkeret. Den ene typen heter Sterk pepper. Den må da kunne brukes!!!:D
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:A...SzraALCqVqEV2w Ikke riktig type, men sånn ser de altså ut! Den med pepper er brun/svart! |
Takk for tipset, Kitt! Noen som har prøvd å lage sukkerfri tyrker?? :spent:
|
Jeg har sittet i tenkeboksen ang treff, men nå ser det ut til at det blir barnedåp dagen etter. Så da er det vel ikke det jeg bør bruke lørdagskvelden på...:rolleyes:
|
Sitat:
En pakke tyrkisk pepper knuses. Bland i 0,5 liter cola Så 1dl hjembrent 96% La stå over natta. Rist ut all kullsyren fra brusen. Nyyyyyyyt. -->> spy hele kvelden og natta |
Sitat:
Men oppskriften var langtfra sukkerfri! |
Sitat:
En av de sukkerfrie over da Cola zero Himkok |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56. |