Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Veiedag for 15 kg-gjengen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45854)

runnmensunn 12-10-11 09:45

Sv: Veiedag for 15 kg-gjengen

Velkommen tilbake snorfrøken :)
Blondie, klart du er velkommen ;)

Vekt forrige uke 72,1
Denne uke 72

Jadajada, slår til med 100 gram igjen. Hadde en aldri så liten sjokolade og pannekake utskeielse på lørdag så jeg bør vel ikke klage.
Kutta colalight og atkinsbar de tre siste dagene, håper det kan få litt fart i sakene. Har såååå lyst og kommer under 70.

Lykke til med vekta i dag jenter :D

runnmensunn 17-10-11 20:38

..hvor er alle føler meg litt ensom i den store veieverden...

:_plystre:

Lindemor 17-10-11 20:50

Oi! Så stille det har blitt her ja! MEN du er ikke alene. Jeg er her! :heia: Jeg ser at jeg har glemt å oppdatere min veiing her inne... :o

Jeg har hatt jevn nedgang, men oppgang sist veiing. Uvisst av hvilken grunn. Tantebesøk var nok forklaringen for vekten droppet igjen etter noen dager. Jeg kommer sterkt tilbake med oppdatering ved neste veiing kommende onsdag.

Så fint at det går nedover for deg, runnmensunn! Nedgang er nedgang! :heia:

Bittemoren 17-10-11 22:45

er her bak i kullissene , har vært masse jobbing så da blir det ikke så masse tid til å komentere og lese her inne :klem: lover å komme sterkere tilbake :klem:

Bee 19-10-11 08:11

Jeg har fått ny badevekt.

i dag viser den 60 blank. Går treigt, men det gjør absolutt ikke noe. Så lenge jeg føler jeg ser bra ut med klær på, så er det helt ok. :lol:

runnmensunn 19-10-11 08:44

Godt dere er her :D

Vekta viste i dag 71,2
Altså 800 gram ned. Da kan det virke som om ting begynner å løsne litt etter lang tid uten at noe har skjedd. Men nå er det faktisk under 10 kg igjen til jeg er i mål, det er godt å tenke på.

Lykke til dere andre i dag.

Tilbake til arbeid.....

Bittemoren 19-10-11 10:54

veie dag i dag og dere har jammen værrt flinke :heia:

jeg har også vært på vekten og er strålende fornøyd med at den viser 1kg mindre i dag :)
så nå er tickeren oppdatert :D

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:A...tNV_hLXBqtRTLv

Lindemor 19-10-11 11:07

Veiedag i dag og det er også nøyaktig 4 måneder siden jeg la om kostholdet. Vekten viser at jeg har tatt av nøyaktig 14 kilo på disse månedene.

Vekt sist uke: 80,3 (etter å ha sett 79,5 uken før)
Vekt denne uke: 78,8
Vekt tap siste uke: 1,5 kg

:D

runnmensunn 19-10-11 14:31

Congrats jenter med vektap :)

Lindemor: 14 kg på 4 måneder......:eek: syke bananer det var bra!!!!

Et kg til på meg nå, så har jeg gått ned 20 kg :D. 9kg på lavkalori og 11 på lavkarbo.

Lindemor 26-10-11 14:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av runnmensunn (Innlegg 1233881)
Congrats jenter med vektap :)

Lindemor: 14 kg på 4 måneder......:eek: syke bananer det var bra!!!!

Et kg til på meg nå, så har jeg gått ned 20 kg :D. 9kg på lavkalori og 11 på lavkarbo.

Takk for gode ord, men jammen har du gjort en kjempeinnsats du også!!! :D. Hurra for deg! :heia:

Lindemor 26-10-11 14:19

Veiedag i dag og nå kan jeg fortelle at jeg har tatt av 15,5 kg totalt. Ned 1,5 kg den siste uken og spør ikke meg hvorfor! Jeg kan ikke vise til andre endringer enn en mengde rødvin sist helg! :p

runnmensunn 26-10-11 19:45

Glemte å veie meg i morges, får komme innom i morgen.

Lindemor: 1,5 kg er fantastisk, congrats

runnmensunn 27-10-11 09:46

72,5 :eek:
opp 1,3 kg :hylgrine:

En ting er at vekten er stabil, men opp over et kilo...

whyyyy???jeg som har vært så flink og spise riktig og trene masse...:confused:

runnmensunn 02-11-11 20:22

Nå lurer jeg på om jeg alene kommer til å holde denne tråden levende.....

hmmmmm:gator:

Uansett:
71.2 kg i dag, ned 1.3 kg :)

Bee 02-11-11 20:42

Grattis runnmensunn! Veldig bra!

Her viser vekta også minus. En hel kilo på gud vet hvor mange uker. :p Men da går det i alle fall fortsatt nedover.
Er meget flink med trening også for tiden. *skryte* :D

Lindemor 02-11-11 21:05

Jeg kan melde om en oppgang på 1,7 kg den sist uken og aner rett og slett ikke hvorfor. Jeg har spist det jeg skal og trent mye. Denne uken som de andre ukene. Kroppen streiker rett og slett.

En ekkel følelse.

Glad for at din oppgang slapp taket, runnmennsunn! Jeg får satse på at det samme skjer med meg! :)

Bittemoren 03-11-11 04:50

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...ExZ33O6TwCz0fg

Snorkfrøken.... 05-11-11 15:38

Jeg er altfor sløv til å oppdatere nå. Idag viste vekta 80 kg. Jeg er snart på 70-tallet. Juhu. Det går tregt men godt:)

Bee 07-11-11 13:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snorkfrøken.... (Innlegg 1245762)
Jeg er altfor sløv til å oppdatere nå. Idag viste vekta 80 kg. Jeg er snart på 70-tallet. Juhu. Det går tregt men godt:)

Så bra! Kanskje du sier hadet bra til 8-tallet denne uka? :D

Lindemor: Det er sikkert bare vann som har samla seg. Krysser fingrene for at det er borte igjen på onsdag.

Nå har jeg laga meg journal faktisk. Må bare huske på oppdatering. :p Synes jeg har fryktelig lite tid til internett for tiden.

Lindemor 09-11-11 09:45

Veiedag og hva i alle dager er det som skjer med kroppen???!:eek:

Fra å ha vist 77,3 for to uker siden til å hoppe opp til 79 sist uke, så viste vekta i dag 76,9 og jeg må si at jeg ikke helt kunne tro det. Måtte tråkke tre ganger på vekta....;).

I alle dager.... Jaja. Da var det pmstrollet som virkelig slo til sist uke.

Jeg har nå lært en ting og det er at kroppen godtar en atkinsbar i ny og ne for i løpet av den siste uken har jeg spist noen av dem. Søtsuget har vært stort og da jeg var med på zumbamaraton på lørdag brukte jeg nettopp et par slike barer til mat underveis. Det har altså gått veldig bra. Hurra!

Jeg ønsker ikke å bytte ut normal mat med slike barer, men av og til er det greit å ty til og spesielt når trollkjærringa tar bosted i meg og roper; SUKKER!! SJOKOLADE!!! DA er det veldig kjekt å lage seg en kopp latte og nyte en bar altså! :D

Hvordan går det med dere andre??? :heia:

runnmensunn 09-11-11 20:53

:( opp 1,3 kg akkurat det samme som jeg gikk ned forrig uke. Nå har jeg stått stille flere måneder :eek: Lurer på om jeg må begynne å sulte meg litt for å gå ned i vekt.
Sukk sukk og atter sukk...

Fantastisk nedgang Lindemor :heia:

Lindemor 09-11-11 22:17

Åh, kjære du - runnmennsunn!

Sulte? Nei! Du mente det sikkert ikke heller.... :klem:

Har du full oversikt over hva du får i deg? Er det noe i kosten som kan være en stopper for deg?

Jeg forstår din fortvilelse altså. Veldig godt!!!

Men...jeg tror at noen og enhver av oss må finne frem kremen det står tolmodighet på av og til samtidig som vi forsøker å gå igjennom dietteten og se om endringer må til.

Jeg heier på deg! :heia:

runnmensunn 09-11-11 22:59

Spiser det samme som jeg har gjort tidligere når jeg har gått ned i vekt. Kanskje blitt litt flinkere de siste ukene til å spise mer grønnsaker. Syns det er rart det skal gå så tregt når jeg har så mange kg og ta av.....snufs :hylgrine:
Har veldig lyst å få litt fortgang, så da vil det kanskje hjelpe å kutte noe ned på maten. Kan liksom ikke komme på noe annet.....trener jo som bare det :visemuskl

Skal til London om noen uker, planen er og være under 70 kg og shoppe som en gaaaaal...............:D

Bittemoren 11-11-11 09:49

Så flinke dere er alle sammen :heia:

her viste vekten ny minstenotering i dag 83.5 kg og jeg er så fornøyd da har jeg 9.5 kg igjen av det store målet mitt :heia: å jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme dit ;)

Lindemor 11-11-11 12:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av runnmensunn (Innlegg 1248621)
Spiser det samme som jeg har gjort tidligere når jeg har gått ned i vekt. Kanskje blitt litt flinkere de siste ukene til å spise mer grønnsaker. Syns det er rart det skal gå så tregt når jeg har så mange kg og ta av.....snufs :hylgrine:
Har veldig lyst å få litt fortgang, så da vil det kanskje hjelpe å kutte noe ned på maten. Kan liksom ikke komme på noe annet.....trener jo som bare det :visemuskl

Skal til London om noen uker, planen er og være under 70 kg og shoppe som en gaaaaal...............:D

Blir moro å komme til London og shoppe som en gaaaal! Det skal du selvsagt gjøre selvom du kanskje ikke er under 70 når du kommer deg dit. Du kommer jo til den vekten du ønsker på sikt!!! Selvsagt gjør du det så lenge du går den veien du går nå. ;)

Hvis du inntar like mye mat nå som du gjorde da du var tyngre, så er det jo helt greit å se litt på mengden på inntaket. Det er langt fra å redusere litt til å slutte å spise liksom.... ;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.