Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Frokost og kveldsmat (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=116)
-   -   Hva har du spist til kveldsmat i dag? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3598)

Anarko 01-12-10 03:40

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Middagsrester: en halv halv tomat, som var ovnstekt, en halv kyllingfilet og resten av den fantastiske sausen min.

Carisma 01-12-10 22:16

Kveldsmat?? Herreminhatt, jeg har jo ikke spist middag engang jeg. :o

Idarull 07-12-10 10:47

Tomatsuppe med egg! Hadde ikke prøvd dette før på torsdag, og det var jo nydelig!

bøtteknotten 03-01-11 23:58

Jeg er helt ny her inne, og ser stadig at noen har spist frokostpannekaker. Nå har jeg prøvd å lete gjennom mange sider men klarer ikke finne oppskriften på denne:confused:. Er det noen som kan hjelpe meg??? Jeg ser nemlig eggepannekaker og andre varianter av pannekaker, men sannsynlivis ikke den "berømmelige" frokostpannekaken;)....

KarMa40 04-01-11 00:29

Fritata!

Deilig omelett med lokk av reven ost som er grillet bare litt i ovnen, med smørpå for sikkerhets skyld:)

Anarko 04-01-11 02:22

Var ute og reiste i dag, så middag ble kvelds siden den ble inntatt rundt 22 :) Ostepizza med kjøttdeig, ost og pittebittelitt ananas på :) Nommis

swimzy 04-01-11 21:58

her ble det bare en neven nøtter og en mandarin til !! Orket rett å slett ikke mer

Idarull 08-01-11 01:19

Smoooothie!

Anarko 08-01-11 03:00

Mandariner og mye ost :)

Pal 13-01-11 00:16

Jeg spiser cottage chease med youplat blåbær yougurt. Dette er noe jeg spiser innimellom hele tiden. Jeg har nettop begynt med dette etter en lang sprekk. Hadde vært fint å hatt noen flere alternativer.

annex 17-01-11 02:10

Lavkarbobrød ( en variant av Lollypop sitt) med salami + kokt egg, og noen biter lavkarbobrød med smør, brie, røkt kalkun og rekesalat, og noen biter lavkarbobrød med blåmuggost. Drikke var te og litt rødvin til ostebitene. Snacks!

Idarull 17-01-11 02:37

Vennlige knekkebrød med masse smør og Goliat! Mett enda og spiste klokka 21. Mmmm

Anarko 17-01-11 14:16

Bacongull med ost og ketchup. Namnam.

ada-emilie 18-01-11 20:25

Jeg lagde en stor fiskekake av 150g kokt torsk og et egg. Salt,pepper og gressløk i.Bare rørte det sammen. enkelt og godt.

Mintur 27-01-11 00:41

her ble det en helt "vanlig" omelett bestående av 2 egg, litt bacon og 1 tomat ved siden av. Er på nattevakt så om en stund blir det knekkebrød med setersmør og gräddost på..... og tar sikkert et par knekkebrød til før jeg går av imorgen tidlig med akkurat det samme på :)

StineK 27-01-11 00:42

Egg og bacon - med litt Foseid-brød til. Lenge siden sist så det var veldig godt!

ada-emilie 27-01-11 20:51

Torsk med olje over og ost.

Lissi80 27-01-11 22:56

Hadde sen middag idag, men fikk så lyst på noe "søtt" etterpå.. Så lagde kokoslapper etter en oppskrift jeg har funnet her inne (tror jeg det var) :) De var veldig gode med smør, sukrin og kanel på :)

StineK 27-01-11 23:34

Det ble en porsjon kjøttdeigsaus. Kjekt med rester.

annex 28-01-11 01:29

Bringebærsmoothie med bringebær (seff), proteinpulver, vann, 1 egg, litt rapsolje, litt søtning (splenda) og en liten skvett fløte i.

ninaheg 03-02-11 20:57

1 baconrull med egg og baconsalat

Kiro 03-02-11 22:12

Sånn mørk sjokolade fra sukkerfritt ble kveldsen min i kveld .

Lissi80 03-02-11 23:03

Middag ble kveldsmat idag :)

Omelett med skinke, ost, vårløk og paprika. Ovnsbakt tomat og nystekt frokostrundstykke etter Gerds oppskrift med masse smør som tilbehør :)

Tunrida 05-02-11 00:34

Ett lite glass naturlig eplemost.. Er plaget med kvalme, og vært det de siste månedene.. (Og nei, ikke gravid :p )

ada-emilie 05-02-11 23:35

Salat med rå grønnsaker, avokado, champingnonger(hvordan skrives det ordet?;) og litt ost.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.