![]() |
Sv: Dette funker jo ikke?
Sitat:
|
Usj...
Etter de to dagene med nedgang har vekta flatet helt ut igjen, den varierer med +/- 100 gram (!) fra dag til dag. Jeg har spist mellom 15 og 17 gram karbohydrater hver dag. I går forsøkte jeg meg med under 10 gram, men det hjalp ikke det heller... Jeg blir litt frustert, kjenner jeg. :_oppgitt: |
Sitat:
|
Sitat:
Hvis jeg ikke går ned i vekt på ketolyse, kan jeg like godt gå tilbake til "generell lavkarbo" og slippe å veie og måle alt jeg spiser, for jeg går ikke opp i vekt med generell lavkarbo heller. Hele poenget med å prøve ketolyse var å bli kvitt de siste fem gjenstridige kiloene... Kanskje jeg blir nødt til å prøve lavkarbo/lavfett igjen, det funket ihvertfall. Men det er en kjip diett med tvilsom sunnhetsfaktor og jeg har ikke noe lyst... |
Måler du deg da?
Kan være du merker det der? |
Jeg går ikke så mye ned, men jeg går mye inn. Har ikke gått ned på 1 mnd nesten, men kommer i bukser jeg ikek brukte for 3 uker siden. "vei" deg heller med å bruke klær som "vekt" , veldig motiverdene, og nå finner jeg meg faktisk i å ikke bry meg så mye om vekta lengre, før veide jeg meg HVER dag, nå veier jeg meg sjeldent, men føler meg utrolig bra, for jeg vet kroppen forandre seg
|
Sitat:
|
Klærne sitter akkurat som før, gitt...
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |