![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
1: Livet, som gir meg det jeg trenger for å bli friere og gladere!
2: Sooooolen! 3: At det finnes så mye å glede seg til 4: Kaffe 5: At jeg har masse energi :heia: |
:)
|
TUSEN TAKK!! |
I dag vil jeg takke for:
1) Vekta, som viste nedgang. 2) Helsa, som bare blir bedre og bedre. 3) Hundene, som er så herlige med sine krumspring. 4) Været, selv om det regner. 5) Ryddeånden min, som jeg håper skal vare en god stund. |
Blir med jeg også:)
Jeg vil takke for at jeg har en snill mann som backer meg opp ved behov. Jeg vil takke for at jeg har en fin familie som er der for meg, (og motsatt). Jeg vil takke for gode venners støtte og oppbacking. Jeg vil takke for at alle jeg er glad i og meg selv er friske, i det store og hele. Og, jeg vil takke vovsen, som alltid er der og som får meg ut på tur nesten hver dag. |
1: At beina mine ser slanke ut i de nye buksene jeg har kjøpt :heia::heia:
2: Energi 3: LIVET! Selv om det er dritskummelt noen ganger 4: Fargen lysegrønn, som jeg bare aldri blir lei 5: Dette øyeblikket akkurat NÅ |
1: at jeg er i god form
2: at jeg får masse penger igjen på skattn i år 3: gode venner 4:pappaen min 5: verdens hærligste datter :) |
|
Kveldens 5 punkter blir
|
1. Mannen min som vet akkurat når jeg trenger han litt ekstra
2. Barna mine som er tvers igjennom vakre 3. At jeg føler lykke hver dag 4. At jeg ikke føler at jeg slanker meg:) 5. God mat :D |
1: penger igjen på skatten
2:deeeeilig vær i Bergen 3:PRADA solbrillene jeg kjøpte i dag :rolleyes: 4:lørdager med mulighet for festing 5:kjærlighet |
1: at hodepinen slapp!!!
2: At jeg er mett i magen 3: At jeg kan bestemme over min egen kropp 4: at jeg har verdens beste kjæreste 5: at jeg har en jobb jeg trives i!! |
I dag (også i dag) er jeg takknemlig for:
|
trodde jeg la meg, men måtte innom her og liste opp noe jeg er takknemmelig for :D
|
1: Det er vår!
2: Det er (nesten) sol! 3: Kaffe 4: Rare søte menn 5: Dette Øyeblikket Akkurat Nå |
1. For ALT det positive jeg har i livet mitt :)
2. For at det går mot vår selv om det ikke ser sånn ut akkurat nå :rolleyes: 3. For gleden over "småting" 4. For at jeg er så utrolig priviligert og heldig!:hearts: 5. For de livserfaringer jeg har hatt som har gjort meg til meg ;) Litt store tanker på en onsdag, men var litt i det hjørnet idag ;) |
Jeg er takknemlig for at:
-Det regner sånn at det blir grønt og frodig i byen -For at jeg har en kompis som er tålmodig og oppmundtrende, og har tillit nok til meg til å ta meg med på øvelseskjøring selv om jeg ikke har vært bak et ratt på tolv år, og tok meg med på bykjøring og motorveiskjøring :eek: :D! -For at jeg av ovennevnte kompis fikk en nesten ubrukt ergometersykkel som han bare var glad for å bli kvitt :spent: (om jeg nå bare får til å skru på setet igjen som løsna da jeg skulle regulere det. Kompis er en nitti høy, det er på ingen måte jeg) -For at jeg fortsatt har kontroll på mat og appetitt -For at ungdomsheltene Dia Psalma spiller på Garage på lørdag, and I've got tickets :_punk:!! |
Idag er jeg takknemlig:
1. For en fantastisk tråd! 2. For ungene mine 3. For mannen min 4. For smilet jeg sitter med idet jeg skriver dette 5. For livet:) http://tickers.TickerFactory.com/ezt...CGT/weight.png |
Må bare fortsette.
I dag hadde jeg en dag som kunne blitt som et mareritt. Alt for mye som skulle ordnes på alt for lite tid. 3 unger skulle på henholdsvis bursdag 20 minutter unna i bil, sportsaktiviteter 20 minutter unna den andre veien og på besøk 10 minutter den tredje veien. I tillegg skulle jeg selv på dugnea 30 minutter unna. og mannen min skulle jobbe til langt på kveld. Ingen god dag altså, men hva skjer? Mens jeg er på jobb ringer en mor til en venninne av "bursdagsjenta" og sier hun kan kjøre og hente til bursdagen. TAKK. Jeg får lov å gå tidlig fra jobb for å rekke over ting. TAKK. Kommer hjem til en 15 åring som rydder på kjøkkenet. TAKK. :) Hører at 2ern har tatt buss til venninna direkte fra skolen. TAKK. Løper for å kjøpe presanger og kjole (som jeg selvsagt ikke har ordnet før) Henter minsten i barnehage, styrter hjem og får dusjet jentungen som skal i bursdag. Kaster mat i minstemann og drar han med meg på dugnaden hvor han er en engel som vanlig. TAKK. Får en telefon fra mor til der 2ern er på besøk med beskjed om at min datter faktisk skal på håndballkamp i dag. (Noe jeg ikke har fått beskjed om..) Hun har ordnet med transport og låner bort datterens håndballdrakt. TAKK, TAKK, TAKK! Etter dugnaden er det hjem til blide fornøyde barn som forteller om bursdager, besøk, håndballkamper, hvordan treningen var og livet er bare herlig! Litt for mange takk her, men jeg kan jo ikke utelate noe heller :rolleyes: http://tickers.TickerFactory.com/ezt...CGT/weight.png |
I dag er jeg veldig takknemlig for:
1. tannlegen min, som gjør alt han kan for å gjøre dette til en positiv opplevelse :) 2. at jeg er hjemme i min egen leilighet om 47 timer :spent: 3. vann med bobler 4. suppe 5. bedøvelse (thankyouthankyouthankyou) |
|
Nellie!! Du er SØTEST i VERDEN!
Sitat:
|
1: Frode
2: sol og blå himmel 3: lavkarbo wraps og pita 4: grønne planter 5:nye leiligheten min :love: |
kjenner dette er litt vanskelig i kveld, men det er jo da det er mest å hente på å skifte fokus.. :o
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02. |