![]() |
Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Sitat:
|
Sitat:
Og jeg bare tenker, er det verd å "konvertere" bare for 10 dager?? Jeg er litt uvel i kroppen, føttene fylles med vann og jeg blir litt bisk for at ingen LEGER fortalte meg om lavkarbo tidligere!!! :mad: |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har drømt om kaker og donuts med melisglasur idag. :( Jeg tror jeg gir opp. Det er ikke verdt anstrengelsene. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
en omsider så smekker kropp er verdt det safran :D
|
Flinke jenter! Nå får jeg høre av andre at jeg har gått ned og venninnene mine lurer på hva jeg spiser.... og det er ett godt tegn! Drekka, drekka, drekka, drekka VANN!
|
Sitat:
|
Vann er faktisk ganske nam... barre glemmer det innimellom :)
|
Nå går vekta riktig vei igjen, gikk faktisk ned hele 1,2 kilo fra i går til i dag, hvis ikke vekta viser feil. Så da tror jeg nok det er cocosaen sin feil og at jeg er allergisk mot det. Nå mangler jeg 400 g, så veier jeg det minste jeg har veid på denne kuren, så det er målet mitt.
Mat i går: Frokost: Skinke, gul paprika, agurk Lunsj: Sopp, skinke, blomkål alt stekt i smør Middag: Laksefilet, salat, paprika, agurk Kvelds: laksefilet og tomat og agurk |
Jeg får se på slutten av uken hvor mye jeg har gått ned, men det ser ut til at jeg går sakte, men sikkert nedover.
I dag ble det 2 kokte egg til frokost. Jeg er så forkjøla, at jeg nesten ikke orker å spise. |
Jeg henger med tror jeg.
Aner ikke hvor mange gram karbo jeg spiser, men skal prøve å få lagt inn alt jeg har spist på pc-en når uken er over. Nå skal jeg straks spise lammekjøttkaker med brokkoli og smør. |
Ny dag. Helst en nydelig dag. Spretter opp. Uthvilt. Uten noe ubehag. Smilet sitter løst. Jeg føler utlukkende velbehag. Jeg renser og renser, men har lagt inn Lollipopp sitt superbrød i dag. Og jeg har ikke sug eller hodepine eller kvalme. Kun bobler og rødmebølger. Positive tanker og good times! Ingen sukkerglaserte smultringer i verden er verd å bytte bort disse følelsene med! Det sier jeg bare. Mat får ikke lov å bety så mye at jeg blir ulykkelig av å ikke kunne spise den, for så å bli nærmere deprimert av å spise den! Paradoks.
Veiet meg i dag, bare fordi jeg føler meg så lett. veiet meg med det utgangspunkt at uansett HVA den viser så går det ikke utover motivasjonen pga klærne er løsere og humøret, ja, det er helt formidabelt. Men så, ok. 75 kg i dag. 1 kg i minus siden tirsdag. Det er jo bare helt helt ok for meg. Selv om det er utelukkende vann. 75 kg kan uansett ikke måles opp med alt det andre. Nyt dagen dere! Det blir bedre |
Henger meg på godfølelsen til Stinen jeg.:).. selv om jeg ikke har gått ned ett gram :hylgrine:
|
Jeg òg har god følelse, ned 2,2 kg siden mandag!! :D
|
Wow!
|
Sitat:
|
Det var veldig mye på kort tid, Lokkebiff!! Kjempeflott! Bader all mat i meierismør hos deg eller bruker du ikke så mye smør? Trenger litt tips her.
|
Sitat:
|
Takk for svar! Veldig fint å tilbakemelding fra "mesteren" i lavkarbokost!;)
|
Kanskje jeg må konvertere... Skaldmann sin mat skal jo nesten bade i fett...
|
Sitat:
Lavkarbokosthold er jo så mangt, og jeg er bare flink på min måte, noe ala Skaldeman ekstrem. Det passer min kropp. Alle må vi finne vår vei! :) |
Sitat:
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50. |