![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Ha, ha, katta mi prøvde å fange en rein en gang - da var det nok urjaktinstinktet som slo igjennom.
Han snek seg innpå reinen bakfra og da han være ca en meter bak, snudde reinen seg plutselig mot ham. Og like plutselig var han bare en liten (og lettere forskremt) pusekatt :D. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
men har hatt vår del av rottelik her ja... :( |
Pusen min spiser rotter, dvs egentlig er det vånd.
Her står det om vånden/jordrottene: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...1:5570:8:::0:0 |
Noen som kan hjelpe med sang til brylup?
La inn en tråd her, men slenger det inn her også :) http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34285 |
Apropo katter; hvordan kan jeg stoppe dem i å vandre rundt i garasjen min som ett annet åpent hus når porten står åpen? Vet jo aldri om de er der når jeg er der, så da kan jeg jo ikke bare stenge porten heller, for da er de innestengt-
|
Kvifor er alle lavkarbobøkene eg finn på nederlandsk livredde for metta fett? Svigerfar har dia2 (ikkje overvektig) og slit med blodsukkeret sitt. Skulle så gjerne prøvd han på lavkarbo, men eg finn altså berre lavkarbobøker eg irriterar meg over! Oppskrifter med kvitt brød i og sukker her og der. Blæh! Han snakkar litt engelsk, men ikkje nok til å gi han ei bok om slikt på engelsk, dessverre. Hm.. What to do?
|
Sitat:
|
Har noen prøvd Cedar nut oil - Sedernøttolje (pinjekjerneolje)?
Den skal være bra mot det meste. Har kommet til bok nr 4 om Anastasia hvor denne oljen er omtalt... |
Eg har siste 2 månadane brukt Weleda sin kastanjesjampo. No siste dagane har eg merka at eg har antydning til flass i hovudbotnen. Så er då spørsmålet, er dette ein overgong frå billigsjampo frå matbutikkar og paraben og drit, så det vil gå over, toler eg ikkje sjampoen (det klør ikkje eller noko), eller skal eg gå tilbake til Redken frisøsjampoen min som er full av verste sort paraben, eller er eg då tilbake til scratch? Nokon som har peiling?
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Kokkenovise 157cm vil gratinere brokkoli i ost og fløte i dag - må brokkolien forvelles? Mvh frk vil-helst-slippe-ekstra-oppvask :o
|
Her ser du eksempler på Jason- (det er vel en tøddel eller to der?!) shampooer. Jeg brukte aloe vera-kremen deres, og den var fantastisk. Det minner meg på at jeg savner den :D. Det jeg har merket meg med Jason-produkter er at de ikke er så himla dyre, og at flaskene ofte er gigantiske :D.
|
Sitat:
Jason er et stort merke med masse produkter uten parabener, laurethsulfater osv. Tipper det er større utvalg å få i Belgia enn i Norge, her er det bare Aloe Vera-varianten som selges nå. Jeg har fått tak i Apricot Body Wash før og den luktet vanvittig godt :hearts: Ellers synes jeg Dr Hauscka-shampoen er bra (bedre enn Jason), men de skal visst slutte å produsere den :nedfor: Aloe Vera-bodylotionen fra Jason er forresten utrolig bra, jeg som har tørr hud trenger bare en innsmøring med den bodylotionen for å ha mettet huden med fuktighet for mange dager, selv om jeg dusjer. Den trekker ordentlig inn i huden, i motsetning til bodylotions med mineraloljer, som legger seg som en hinne utenpå og blir ekkel når man dusjer eller får regn på armene :p |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Takk søte dykk! :suss: Då skal eg på jakt i helga!
|
Kommer PMS (og sjokosug) rundt eggløsning eller rundt mensen? *plystre*
|
Sitat:
Kjenner nokon til merket KNEIPP? Dei har også shampo, men kjenner ikkje til det. Jasön fann eg ikkje i dag. Kanskje neste bio-sjappe! Edit: Flasshampoen var ikkje frå Dr Hauscka ser eg. Det var eit anna merke: Zarqa. Den er luktfri, uten paraben, parafin eller fargestoff. Yay :) |
Sitat:
For meg starter det med ømme bryster redd ved EL som forsvinner/mindre øm par dager før mensen, så helt borte en eller to dager inn i mensen. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11. |