![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Lurer på to ting
Hva skal jeg gjøre med all gresskarpureen min? Jeg trenger et sted å ha wordpress(.org)-bloggen min, enten gratis eller for ikke-så-mye-penger? Så jeg lurer egentlig bare på hvor man kan få enten billig eller gratis web-hosting, evt hva folk pleier å bruke og betale. |
Jeg har domene og webhotell hos Domeneshop. Betaler 450,- i året for det. Der har jeg lagt over min wordpressblogg.
|
Sitat:
Angående hosting - Jeg har benyttet dette kampanjetilbudet hos dreamhost, og matbloggen min har jeg på wordpress.com med domene kjøpt via deres løsning. Har også noen greier hos one.com, som er veldig billig og stort sett smertefritt. |
Sitat:
Sitat:
Hm... lavkarbosaurusbloggen er jo fin uten alt wordpress.org-fancy, og jeg skal ikke en gang gjøre så mye fancy, så kanskje jeg tross alt kan holde meg til worpdress.com. Trodde det ville være mye mer begrensende. |
Jeg blir kvalm av omtrent alt om dagen; tanken på grønnsaker, kjøtt og egg får det til å vrenge seg i magen. Det har vart i flere måneder (siden høsten en gang) at jeg ikke har taklet enkelte grønnsaker og det meste av kjøtt, men har blitt myyyye værre nå etter jul. Jeg har de siste par ukene regelrett tvunget i meg mat, men har stort sett ikke klart å komme over 1000kcal om dagen, fordi det byr meg helt i mot å spise. Det eneste jeg har spist nylig som har gått ned greit, er knekkebrød fra Korni, tyrkisk yogurt, og en klementin. Salat, gryter, supper.. Nesten så jeg brekker meg bare av tanken. Jeg kunne sikkert fint spist frukt, yogurt og knekkebrød hele dagen, og ikke blitt kvalm, men det høres ikke akkurat sunt ut... Jeg føler meg helt hjelpesløs og veit liksom ikke hva jeg skal gjøre. :( Hjelp?
|
Sitat:
Lager ofte puré eller mos av grønnsaker, spiser mere av de da. |
Hvor syk kan man være og fremdeles gå gjennom en opersjon i narkose? Jeg skal opereres, i narkose, på onsdag, men har den siste uken hanglet en god del. Kanskje ikke så mye feber, men mer generell utilpasset med en følelse av tannverk i hele kroppen.Alt verker, men denne operasjonen har jeg venter på så lenge at jeg vil ikke utsette den.
|
Sitat:
Det kommer helt an på inngrepets art, varighet, fare for komplikasjoner osv i tillegg til forventet rekovalenstid. Det er helt umulig å si noe så lenge manikke vet noen om hva slags inngrep det er snakk om. Rent generelt, har du ikke feber, er du ikke syk! :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Man slipper jo uansett å bli satt bakerst på ny venteliste pga sykdom. Forkjølelse og intubering er ikke så bra og enda verre etter at man våkner opp og skal få i seg nok oksygen. God bedring og lykke til! :klem: |
Flere enn meg som savner en skravletråd nå når vi ikke har noen 2000-3000-4000-tråd?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
God bedring Kanutten :klem:
|
God bedring og lykke til videre Kanutten :)
|
God bedring Kanutten :klem:
|
Hvordan i alle dager får man dryppet øynene til en autistisk treåring som nekter plent og får fullstendig meltdown ved det aller minste forsøk og som begynner å bli skummelt sterk? Hjertesukk! :rolleyes:
|
Sitat:
Om problemet er at han får det nedover i nesen/ svelget og han synes det er ubehagelig å kjenne smaken, så kan en forklare at ved å trykke lett i øyekroken i ca 30-60 sek etter drypping så får ikke dråpen passasje nedover tårekanalen og holder seg dermed på øyet. |
Jeg var et lite helvete å få til sånne ting på da jeg var liten for jeg hadde panikk fra alt fra stikk til tabletter.... Men jeg var mye syk, så jeg måtte gjennom endel slikt. De løste det ved at to personer holdt og en dryppet eller ga medisin. (Mens jeg hylte som en stukket gris). Jeg ble absolutt ikke traumatiserte av det, og jeg ble jo bedre. Så noen ganger må man bare gjøre det man må....
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13. |