![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er jo en kjent sak at nav prøver seg med at ting ikke er alvorlig nok, inngripende nok, osv. Tannlegen kunne feks bevise at jeg hadde ødelagt tennene mine fordi jeg som mange andre med fibromyalgi ikke en gang om natten klarer å slappe av i blant annet kjeven. Jeg har opptil flere hudlidelser som blant annet påvirkes av stress, noe som ikke akkurat er lett å unngå i en jobb som sykepleier. Osv osv osv. Lykke til! :klem: Tok med absolutt ALT som kunne gi nav et innblikk i hvordan mine sykdommer og skavanker påvirket livskvaliteten min, rett og slett. |
Sitat:
Mer som dette: http://media.onsugar.com/files/ons1/...e29a2_vein.jpg Ikke knudrete vener, ikke oppstikkende. Bare at man plutselig ser dem kjempegodt gjennom huden. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har en sånn mann som må gjøre ting når han selv føler for det. Utrolig irriterende innimellom, men sånn er det bare.. Gidder ikke irritere meg så veldig mye over det, for da hadde det gått veldig mye tid til å være sur.:p |
Supera og Carisma: Sånn ser jo mine armer ut ca hele tiden? I blant får jeg veldig utstående blodårer som er tydelige i fargen, særlig på underarmene og hendene, men har alltid tenkt på det som tegn på varmeregulering, altså at blodårene utvider seg når det er varmt, og omvendt når det er kaldt. Nå har jeg ganske blek ut, og generelt tydelige blodårer, da. Men tror ikke dette er unormalt? Har aldri tenkt på det som noe annet i alle fall. :)
|
Sitat:
|
Carisma, Supera, Photo: Jeg har også sånne armer. Men jeg er ganske bleik og som regel kald, så jeg bare antar deg er derfor.
|
Sitat:
|
Jeg er bleik, som regel varm og har normalt blodtrykk. Kanskje man kan få det av å være varm også? Jeg tror jeg pleier helst å få det på sommeren altså.
|
Jeg har ikke høyt blodtrykk, jeg er nok bare bleik :)
|
Sitat:
Seriøst: Hvis han lar deg måke snø når du får VONDT, da har han misforstått likestilling, altså. |
Sitat:
|
Mine blodårer syns jo til vanlig også, men jeg snakker om veldig stor forskjell fra vanlig. Ser ut som de er tegnet på med mørkeblå sprittusj. I går syntes de til og med på utsiden av albumene, og der ante jeg ikke at det fantes årer engang. Kan også se hvordan blodet pumper gjennom de største, det kan jeg ikke til vanlig. Jeg har normalt blodtrykk, fikk bekreftet det hos bedriftslegen senest for to uker siden. Og jeg er stort sett varm av meg tl vanlig.
Nesten mer slik: http://www.ungafakta.se/ont/grafik/b...orgiftning.jpg. (Ikke at jeg tror det er årsaken altså :rolleyes: ) |
Tusen takk for svar!! :) han måkte resten i kveld da, det jeg ikke tok. Han mener at vi klarer å komme oss over mye snø med bilen, så det er ikke noe stress med å måke. Jeg blir stressa, redd for å kjøre meg fast, derfor måker jeg selv... Han sier at jeg må ikke måke, bare vente til han gjør det lissom. Irriterende å vente når jeg mener at han venter for lenge!
Os, vi har snøfreser, men får ikke dreis på den... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Skal man ned i vekt, så er jo snømåking helt grei trening, da. ;)
|
Sitat:
Marella, jeg synes det burde være en selvfølge for ham å måke når du ikke tåler det for ryggen din. Her i huset er det mye jeg ikke klarer som gubben tar seg av og mye han ikke klarer som jeg tar meg av. Man må jo hjelpe hverandre. :) |
Sitat:
Vis ham at du klarer deg selv, finn en måte som er ok for ryggen og stå på. Har gjort det selv, måkte og styrte, og det ble ingen middag den dagen, for å si det slik, jeg orket ikke. Etter noen runder med at jeg stakk ut og måkte før han fikk snudd seg, var det slutt. Alle andre menn i gata tok snøen, mens "hans" kone tok det... hehe, han likte ikke det. :D |
Sitat:
Så jeg går for ganske normalt :) |
Noen som vet om det kommer helt ny hud av seg selv på en 3.gradsforbrent flekk?
Mvh. klønedilly |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47. |