![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Passkontrollen er i sikkerhetskontrollen på Gardermoen, ja. Det tar ti typ sekunder. ;)
|
Jeg bruker konsekvent minimum 2 timer. mye dødtid, javel, men da har man hvertfall litt slingringsmonn om noe skulle være forsinket. jeg kjeder meg heller en time enn å løpe som en tulling gjennom terminalen.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Fra Gatwick på vei hjem skal vi dra kl 0620! :eek: Neste gang nekter jeg å spare på flyprisene. Denne gangen var jeg nødt, men det blir nok siste gang! :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Passkontroll ved reise til UK er ved innsjekk + før man skal til gateområdet som er helt i enden på utenlands. Tar som regel ikke lang tid på Gardermoen, og i hvert fall ikke så tidlig på morgenen. Passkontrollen i UK derimot kan ta lang tid, men det spiller ingen rolle for da er dere jo fremme :) Jeg ville beregnet 1.5-2 timer før avgang.
|
Sitat:
Utsjekking fra hotellet kl. 12 og busshenting kl. 18:30 er en bortkastet dag. |
Sitat:
Ganske behagelig. Hadde vært bedre om flyet ikke hadde vært forsinket, men, men... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ok, jenter. Med mindre det er noe dere faktisk lurer på, så kan dere vel ta fjasinga deres inn i en journal eller noe? ;)
|
Går det å laste ned og lagre på sin egen pc videoer fra youtube? Så enkelt at selv jeg klarer det altså...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
En dag kom toåringen hjem fra barnehagen med et stort klor på ene kinnet. Han hadde gjort det selv i søvne iflg barnehagepersonlaet, noe som aboslutt ikke er utenkelig. Men etter episoden sier han stadig at K (bhgansatt) er skummel, og at han klorte han på kinnet og etterpå ropte H (styrer) og K til hverandre.
Han har god fantasi, så uten videre tenkte jeg ikke så mye på det, men han gjentar samme historien konsekvent (andre historier er engangs eller veldig forskjellig fra gang til gang). I tillegg har ikke K vært på jobb siden like etter dette skjedde, visstnok grunnet vondt i ryggen. Bør vi gjøre noe med dette? Eller er det bare en historie sammensatt av flere uavhnegige elementer? Uhell kan skje, jeg har selv ved uhell klort han når han har vridd seg vilt i armene mine f.eks, men jeg syns det i såfall er rart med "dekkhistorien"? |
Jeg hadde bedt om et møte med barnehagestyrer om dette. Det kan være en logisk forklaring, men det kan også være at styrer vet mer enn han/hun har sagt så langt. Det er aldri feil å engasjere seg...
|
1 Vedlegg
Jeg strikker en genser til min niese (osloanorakken fra Pickles), og først nå, over halvveis i andre ermet ser jeg at jeg enten må ha tatt feil garn, eller så er innfarginga ganske forskjellig. Det gikk akkurat et helt nøste på bolen, og jeg begynte bare på et nytt et, og dermed så jeg ikke det før nå.
Det jeg lurer på, da, er om det ser helt dust ut eller om det er gangbart å ha ermene i en litt annen nyanse enn bolen? Jeg synes liksom ikke det ser så verst ut, men jeg vet ikke helt ... Hva tror dere? Ikke vær snille med meg, altså. Vær helt ærlige! :) |
Jeg syns det så helt fint ut jeg med ermene i annen farge :)
|
Begynner å synes det jeg også, begrenset hvor mye tid jeg har til julegaver. :p Får se nøyere i dagslys i morgen, kanskje. Nå er uansett begge ermene ferdige ...!
|
Snublet over såkalt shirataki/konnyaku/miracle/vomfyll-nudler og ris forleden. Lurer på hvilke erfaringer folk har, hvilke retter jeg kan, og ikke bør, bruke de til.
Har skjønt såpass som at noen elsker dem og andre hater dem, så er spent. :p Også lurer jeg på hva man bruker nudler, spaghetti og ris til i utgangspunktet? Over 3 år på lavkarbo, og jeg har glemt det. :p |
Sitat:
|
De smaker ingenting, det synes jeg er det mest fishy med de :o Og den funky konsistensen minner meg om blekksprut. Bleh.
|
Høhø, ja.. har hørt de har tvilsom konsistens og ingen smak. :p
Så tenker på å gi dem et raskt oppkok i kraft og så leke meg med noen sauser eller noe. Curryer, chilligryter, soyasaus eller noe sånt, ja. Har også en pastasaus og noe pesto å bruke opp, men ingen kjøttdeig, akk. |
Den ene katten min har tråkka på noe på PCen og nå er siden snudd på langs. Hvordan får jeg den "normal" igjen? :o
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55. |