Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26063)

Ziltoidia 14-11-13 13:17

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Pønsker på om jeg skal bestille meg ny laptop, og i såfall om den skal være oransje eller sølv. :p Sølv er jo mer 'safe', men åh, oransje er gøy!! Lener mot sølv nå, men for fem minutter siden var det oransje all the way.

Carisma 14-11-13 15:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1466416)
Pønsker på om jeg skal bestille meg ny laptop, og i såfall om den skal være oransje eller sølv. :p Sølv er jo mer 'safe', men åh, oransje er gøy!! Lener mot sølv nå, men for fem minutter siden var det oransje all the way.

Som IT selger vil jeg bare påpeke at det er et par andre ting du bør vurdere også... ;) Hvilket merke har oransje?

silje21 14-11-13 15:47

såh, jeg syns det er fantastisk at folk får unger, men hvorfor vil de på død å liv at jeg skal holde den lille? <.<

TrillTrall 14-11-13 16:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av silje21 (Innlegg 1466433)
såh, jeg syns det er fantastisk at folk får unger, men hvorfor vil de på død å liv at jeg skal holde den lille? <.<

For at de selv skal få litt avlastning. :) Det er et pes å ha en liten kropp hengende fast til din egen 24/7. Jeg koser gjerne litt med mine tantebarn, men du verden det er godt å levere dem til mor etterpå. ;)

Ziltoidia 14-11-13 19:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1466432)
Som IT selger vil jeg bare påpeke at det er et par andre ting du bør vurdere også... ;) Hvilket merke har oransje?

Hva?! Viktigere ting en farge? :eek:

Haha, neida! :p Jeg har gjort heftig research i over en måneds tid nå, og resonert meg frem til nye finefine Lenovo Yoga 2 pro. Helt fantastiske specs, og en herlig ultrabook-tablet-kombinasjon. Den kommer i både oransje og sølv, så jeg er veldig 'on the fence' om jeg skal være konservativ eller sprelsk. :D

Julie 14-11-13 19:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1466451)

Haha, neida! :p Jeg har gjort heftig research i over en måneds tid nå, og resonert meg frem til nye finefine Lenovo Yoga 2 pro. Helt fantastiske specs, og en herlig ultrabook-tablet-kombinasjon. Den kommer i både oransje og sølv, så jeg er veldig 'on the fence' om jeg skal være konservativ eller sprelsk. :D

Oransje, oransje, oransje!

Hadde det stått mellom svart og oransje hadde jeg sagt svart, men oransje slår sølv hands down! :D

Carisma 14-11-13 22:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1466451)

Kommer yoga i oransje? Jeg hadde defi itivt gått for oransje! :ja: (trodde det var Sony du skulle går for,så jeg hadde tenkt p argumentere for noe skikkelig utstyr. :D)

Ziltoidia 14-11-13 22:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1466473)
Kommer yoga i oransje? Jeg hadde defi itivt gått for oransje! :ja: (trodde det var Sony du skulle går for,så jeg hadde tenkt p argumentere for noe skikkelig utstyr. :D)

Da ble det oransje gitt... og jeg er 14 000,- fattigere :o snufs og hurra

Julie 14-11-13 22:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1466479)
Da ble det oransje gitt... og jeg er 14 000,- fattigere :o snufs og hurra

Gratulerer! :heia:

Ziltoidia 14-11-13 22:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Julie (Innlegg 1466482)
Gratulerer! :heia:

Høhø, takk :p

Hadde de hatt røde maskiner så hadde fargevalget vært LETT. Menmen, fin uansett!

senka 14-11-13 23:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia (Innlegg 1466484)
Høhø, takk :p

Hadde de hatt røde maskiner så hadde fargevalget vært LETT. Menmen, fin uansett!

Grattis :heia: Elsker ORANSJE :D Heldiggris!!!!

Ziltoidia 15-11-13 00:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av senka (Innlegg 1466488)
Grattis :heia: Elsker ORANSJE :D Heldiggris!!!!

Hihi, nå merket jeg at jeg ble gira på å få den levert :D Bare synd at jeg ikke kommer til å se snurten av den før jeg er i Norge 13. Desember.

Photobscura 15-11-13 16:59

Jeg kjøpte et par jeans på Gina Tricot, og nå er jeg litt hooked (har ikke brukt jeans siden nittitallet. :p). Det er skinnyjeans med skikkelig god stretch i, og de har HØYT liv. Typ til rett over navelen. Men på GT har de bare helt svarte, og nå vil jeg ha at par svarte utvaska/grå, altså noe à la den fargen her! Som da også har superhøyt liv og masse stretch. Men ikke jeggings, liksom. Noen som vet om en fysisk butikk som selger noe sånt til en ikke alt for drøy pris?

Kanutten 15-11-13 17:44

Noen som har prøvd å lage riskrem av blomkålris?

Marella77 15-11-13 18:03

Jeg har så vondt i ryggen, tok akkurat 2 paraset! Skal drikke i kveld, krise?

Ps, noen som vet hvor skadelig det er å ta paraset når man legger seg etter fylla, for å slippe bakrus?

blåbær 15-11-13 18:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1466563)
Jeg kjøpte et par jeans på Gina Tricot, og nå er jeg litt hooked (har ikke brukt jeans siden nittitallet. :p). Det er skinnyjeans med skikkelig god stretch i, og de har HØYT liv. Typ til rett over navelen. Men på GT har de bare helt svarte, og nå vil jeg ha at par svarte utvaska/grå, altså noe à la den fargen her! Som da også har superhøyt liv og masse stretch. Men ikke jeggings, liksom. Noen som vet om en fysisk butikk som selger noe sånt til en ikke alt for drøy pris?

Jeg kjøpte et par grå strechy bukser med liv på mappstore (?) i Stortingsgata. Har bare vært der en gang, så jeg vet ikke om det er noe de har inne fast. Sikkert noe dyrere enn gina tricot.

Photobscura 15-11-13 18:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av blåbær (Innlegg 1466581)
Jeg kjøpte et par grå strechy bukser med liv på mappstore (?) i Stortingsgata. Har bare vært der en gang, så jeg vet ikke om det er noe de har inne fast. Sikkert noe dyrere enn gina tricot.

Ah, ja. Jeg tror jeg har gått forbi. Vet du hvor mye de kosta? Tror nok ikke jeg vil betale med enn 500 kroner for ei bukse ...

Photobscura 15-11-13 18:47

Aaah, jeg tror Bik Bok har! :D

Anne 15-11-13 19:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 1466569)
Noen som har prøvd å lage riskrem av blomkålris?

Nei, men da tror jeg heller jeg ville prøvd med cottage cheese.....for den smaker ikke stort. Det gjør blomkål.

j88 15-11-13 19:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1466563)

De har noen fine på bik bok til ca 500 kroner, også har de noen på cubus, som ligger på ca 200 kroner

Photobscura 15-11-13 20:07

Ja! De på Cubus var jo nesten enda bedre!

j88 15-11-13 20:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1466592)
Ja! De på Cubus var jo nesten enda bedre!

Ja har flere fra cubus til 200 kroner , og de er faktisk fine. Behagelige å ha på seg og holder seg godt i vask, og veldig bra pris da.

Lemen 15-11-13 20:32

Har kjøpt noen jeans på cubus, utvasket og stygge på null komma svisj. Skal aldri mer kjøpe jeans der. Ellers synes jeg at Vero Moda har en modell som er ok i livet, og som de bruker å ha i forskjellige farger, men også de blir fort utvasket, men vesentlig bedre enn cubus sine.

Photobscura 15-11-13 20:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av j88 (Innlegg 1466600)
Ja har flere fra cubus til 200 kroner , og de er faktisk fine. Behagelige å ha på seg og holder seg godt i vask, og veldig bra pris da.

De med høyt liv kosta forsåvidt 500, da.

Carisma 15-11-13 20:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av j88 (Innlegg 1466600)

Jeg skulle også foreslå Cubus. :ja:
Og hvis du vil spare enda mer penger så har de kupong-rabatt på cubus brynsenteret, 30 % avslag om du leverer kupong (fra baksida av kundebladet, som står i stativ v inngangen).

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.