Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26063)

blåbær 25-05-10 20:22

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Karissima (Innlegg 881736)
Hvordan setter man inn uttrykksikoner når man vil gi tilbakemelding til noen ?

Du må bare skrive dem inn. F.eks denne: :) er : ) uten mellomrom. Hva du må skrive inn står på lista du får opp når du trykker [Mer] under uttrykksikoner. Så må du bare vite hvilke du vil bruke når du skriver i tilbakemeldingen. Tror jeg. Jeg har hvertfall ikke funnet noen annen måte.

ada-emilie 25-05-10 22:04

Hvordan får man til tykk skrift og sånn rar skrift?

Furine 25-05-10 22:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie (Innlegg 881817)
Hvordan får man til tykk skrift og sånn rar skrift?

Sjå rett opp, over skrifta når du skriv eit innlegg. Der finn du B for bold, I for Itallic etc. Berre trykk på knappane der.

Carisma 25-05-10 23:37

*NB! Ikke for sarte sjeler! *NB*

Dette er ordentlig ekkelt, men det er såpass plagsomt at jeg må spørre.
En periode hadde jeg kløe og utslett rundt navelen, samt at det kom væske ut fra den (som luktet til tider skikkelig ille.. :flau:). Trodde det var nikkelallergi. Det har forsvunnet de siste årene uten at jeg har tenkt over det.
Men, i helga var jeg litt lite flink et par dager, og spiste ting jeg helst ikke skal. Og jammen er ikke væsken tilbake, og så smått kløen! Noen som vet hva det skyldes? (Har skjedd dfør, så er ikke tilfeldig desverre).

Cherry 25-05-10 23:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 881866)

En periode hadde jeg kløe og utslett rundt navelen, samt at det kom væske ut fra den (som luktet til tider skikkelig ille.. :flau:). Trodde det var nikkelallergi. Det har forsvunnet de siste årene uten at jeg har tenkt over det.
Men, i helga var jeg litt lite flink et par dager, og spiste ting jeg helst ikke skal. Og jammen er ikke væsken tilbake, og så smått kløen! Noen som vet hva det skyldes? (Har skjedd dfør, så er ikke tilfeldig desverre).

Det er vanlig for overvektige værtfall. Den væsken i navelen altså. Nesten sånn materielignende saker som stinker høgg.

Vet ikke hva utslettet skyldes eller om det har noen sammenheng, eller om du i det hele tatt har det jeg sikter til over her altså. Det er jo selvfølgelig mulig at du har spist noe du reagerer på.

Tverra 26-05-10 17:45

Hei. ER det noen som vet hvor jeg får tak i "Cardinis", "Wish-Bone" og "Svansø" dressinger?

Grolla 29-05-10 12:39

Hei alle.

Æ lurte på kordan man får sånn sak som så mange har som vise vektnedgang?

:confused:

Furine 29-05-10 12:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Grolla (Innlegg 883495)
Hei alle.

Æ lurte på kordan man får sånn sak som så mange har som vise vektnedgang?

:confused:

Tickeroppskrift

Carisma 29-05-10 12:49

Jeg lurer på hvem som vinner Eurovision song contest i dag! :D

Flippy 29-05-10 17:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 883499)

Det gjør jeg og :_punk:

Photobscura 31-05-10 01:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 881866)

Dette tror jeg ikke er overvektsrelatert, men kostholdsrelatert. Jeg har nemlig hatt nøyaktig det samme, og jeg husker også ei venninne av meg som er tynn som en spiker, men levde på typ grandis og bananer beskrev det samme på vgs en gang. Jeg trodde det var på grunn av en gammel navlepiercing jeg tok ut, som også hun gjorde, men det forsvant med kostholdsendringen, og det kom tilbake da jeg prøvde meg på såkalt karboloading for tre år siden. Og det er jeg jaggu glad for, for det er ganske nasty ... :o.

ada-emilie 31-05-10 16:18

danke tusen takk merci

Svadadama 31-05-10 16:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 883499)

Tyskland. :D

Flippy 01-06-10 13:25

Kan man forebygge lagring av vann ifbm en planlagt sprekk, ved å drikke nok?
Skal karbe meg ut av ketose før helgen, for å (forhåpentligvis) slippe ketosefylla og det den fører med seg.....øker karber fra i dag, og håper å være ute av ketose i kveld eller i morra.....

Carisma 01-06-10 19:03

Jeg skal i bryllup i midten av juni, og har kjøpt en rød kjole. Nå har jeg hørt rykter om at bruden kanskje skal ha rød kjole! (2. gangs giftermål på begge, og ikke kirkebryllup)

På en skala fra en til ti, hvor krise er det å ha samme farge på kjolen som bruden når den ikke er hvit?

Vettel 01-06-10 19:10

Spør bruden! Har lært på kvinneguiden.no at noen blir helt elleville om man har en smule lik kjole som bruden. ;)

Carisma 01-06-10 19:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Vettel (Innlegg 884943)
Spør bruden!

Nei, det er ikke et alternativ. Kjenner henne ikke godt nok (sambos familie), og dessuten mistenker jeg at hun hadde sagt det ikke gjør noe selv om det gjør det. :rolleyes:

Lava 01-06-10 20:21

Carisma: Jeg hadde gått i rød kjole om jeg ikke var forlover eller nær venn av bruden, dvs bli tatt bilde av sammen..

Jeg lurer på om noen har en lader til Nikon D60 de ikke bruker, for jeg kan ikke fine min, og er redd den gikk i søpla.. betaler godt for å få en!
Eller belønner med kyss og klem til dem som gir meg tips hvor jeg finer en ny.. har ikke rukket goooooogle enda.. :p

Furine 01-06-10 22:15

Søk på batteritype på mpx.no, då finn du sikkert rette ladaren. Lykke til! Er litt for trøytt akkurat no til å google meg fram til kva batteri D60 har.. *gjesp* Godnatt!

Supera 02-06-10 00:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 884938)
Jeg skal i bryllup i midten av juni, og har kjøpt en rød kjole. Nå har jeg hørt rykter om at bruden kanskje skal ha rød kjole! (2. gangs giftermål på begge, og ikke kirkebryllup)

På en skala fra en til ti, hvor krise er det å ha samme farge på kjolen som bruden når den ikke er hvit?

Hvis hun ikke har sagt noe, så kan hun jo ikke forvente at alle gjestene holder seg unna rød.

Carisma 02-06-10 16:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aeryth (Innlegg 885169)
Hvis hun ikke har sagt noe, så kan hun jo ikke forvente at alle gjestene holder seg unna rød.

Nei, ikke sant? Det er jo en ganske vanlig kjolefarge?...

Carisma 02-06-10 17:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Flippy (Innlegg 884791)
for å (forhåpentligvis) slippe ketosefylla og det den fører med seg.....

Helt unødvendig. Jeg brukte (egentlig ved en tilfeldighet) et triks jeg vet besteferdregenerasjonen brukte, nemlig å drikke kremfløte rett før man drikker alkohol. Spiste skyr med ca 1dl fløte ret før festen, og dermed merket jeg ingenting til 1,5 flaske musserende vin og to velkomstdrinker. Var strålende form dagen etter også, merket ikke at jeg hadde drukket + hadde ikke noe sug på fy-ting som ellers.

Flippy 02-06-10 17:18

Takk for tips, men jeg klarer ikke å drikke fløte eller spise krem/skyr/rømme/cottage cheese eller sånne ting, brekker meg før jeg har fått svelget :( Blir stort sett alltid fyllesyk, men ikke så ille som i ketose - og jeg fyser aldri på noe når jeg drikker - dagen etter orker jeg ikke mat ;)

Georgine 02-06-10 18:08

Minsten min insisterer på at vi skal plante avacadosteinen for at jeg skal få avacadotre hjemme. :D

Putter man bare steinen i jorda eller må jeg dele den og putte innholdet i jorda.

: avacadoplantejomfru :

Mill 02-06-10 18:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 884070)
Dette tror jeg ikke er overvektsrelatert, men kostholdsrelatert. Jeg har nemlig hatt nøyaktig det samme, og jeg husker også ei venninne av meg som er tynn som en spiker, men levde på typ grandis og bananer beskrev det samme på vgs en gang. Jeg trodde det var på grunn av en gammel navlepiercing jeg tok ut, som også hun gjorde, men det forsvant med kostholdsendringen, og det kom tilbake da jeg prøvde meg på såkalt karboloading for tre år siden. Og det er jeg jaggu glad for, for det er ganske nasty ... :o.

Det er sopp som gjør det...
Ekkelt, jeg vet, men sånn er det bare.

Sopp spiser sukker, og trives i varme fuktige rom, ergo er en navel tilhørende en som spiser karbohydrater et fin-fint sted å være. Spesielt hvis den som navelen tilhører er litt 'myk i kantene', slik som vi er.

Eller, som vi prøver å ikke være.

Hadde det selv tidligere, men det er borte nå :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.