![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
lokalbedøvelse med hestesprøyte ja. ti ganger værre enn tannlegebedøvelse etter min mening, men så satt kulen min helt innat ryggraden da. fort gjort, totalt ikke mer enn en time eller så om jeg husker riktig. begynner å bli noen få år siden.
|
Jeg fikk også lokalbedøvelse, men kan ikke huske at det var noe plagsomt. Kulen var mer plagsom. Min satt akkurat der nervene møtes litt under korsryggen, så den var liksom borti alt fra stolrygger til bukser. Fjernet forøvrig min på lovisenberg sykehus.
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
min satt litt høyere opp, sånn rett under der ribbeina slutter bare rett ved ryggraden. men den var såpass stor at den var synlig. kunn kosmetisk hos meg altså.
|
På meg sitter den midt oppe på skuldra, og synes godt når jeg står rett opp og ned, som en slags weird fettvalk, eller noe. :p Men det er kun i det siste at bh-stroppen har begynt å irritere den. Om jeg får det dekket og inngrepet er såpass fort gjort, er det jo egentlig en no-brainer. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sist jeg gikk ned i vekt ble puppene mye mindre, lenge før resten av kroppen. Nå når jeg går ned blir beina og armene mindre i omfang mens puppene forblir store. Hvorfor det da?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Bøyde meg fremover for å smøre guttungen med solkrem da vi var på Kreta. Hadde bare på meg bikinibukse og 3- åringen titter opp og sier betuttet: Mamma, puppup ødelagt?!?!?:eek: Gubben bare satt og nikket! Godt det finnes mye fint i silikon!:p |
Sitat:
|
Hei. Jeg har et dataspørsmål. Min mann tok sikkerhetskopi på min iphone på sin pc nå, gjennom Itunes. Kan han da gå inn på mine ting som fb, mail og lavkarboforum?
|
Noen som har sett noe lignende dette her i landet?
http://www.amazon.co.uk/Cut-To-Fit-D...aught+excluder Har funnet mange plasser i utlandet, men enten sender de ikke til Norge eller så blir det alt for dyrt (produkt og frakt). |
Jeg kom plutselig på at jeg fikk en ismaskin i sommer som jeg enda ikke har prøvd :eek: Tenkte å prøve den i helga, så ser jeg i oppskriftene her inne at folk driver og pisker sammen krem og hviter og eggeplommer og greier før man har den i ismaskinen. Men må man egentlig det, holder det ikke å bare røre alt sammen og ha i maskinen? Hilsen lat cyan, som ikke ser helt poenget med ismaskin hvis man likevel må piske og vende ting sammen i forkant :p
|
Sitat:
Dette siste er nok kanskje mer en ukvalifisert gjetning, da. ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Jo, det høres jo plausibelt ut, men du kan jo google litt rundt og se om du finner andre oppskrifter. Å lavkarbofisere iskrem er jo en nobrainer, stort sett bare sukker som må byttes ut. :) |
Har kun prøvd med å blande alt sammen før det går i bollen jeg! Og isen blir god den, ikke noe å si på det. Prøver kanskje med separat pisking en gang, men det blir jo straks mer tidkrevende da...
|
Sitat:
|
Mamma sa det er farlig å bruke komfyr med stekeplater fortært av rust. Stemmer det? Komfyren er 7 år men har vært utsatt for fukt tydeligvis. Noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i en treplate å legge over?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Et problem..skrev det som et "svar" på mitt eget blogginnlegg istad, men skriver det igjen som et eget innlegg...
Septiktanken er full (jeg gav huseier beskjed for noen dager siden, om at noe var galt...doen fylte seg opp da jeg dro ned).... Han sendte ikke rørlegger, men la mer eller mindre skylda på meg, og sa de aldri hadde hatt lignende problem før... I dag ringte jeg han, da samme problem oppstod... Han hadde sjekka, og tanken var altså full... Nå kan jeg ikke bruke vann i det hele tatt..Ingen dobesøk, ingen vaskbruk, vaskemaskin eller dusj... Det jeg lurer på da... Har jeg krav på noe?..Et annet sted å oppholde meg til det er fiksa?.. Redusert husleie?? Sitter her, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46. |